Huom. Vilma-Liina! Osaisitko auttaa..

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Nipsi
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Status
Viestiketju on suljettu.
.. ja anteeksi, että perustin asiaa varten uuden ketjun, mutta koska en ole vip niin en voi laittaa yksäriä..

Osaisitko sinä Sport Clubin pitkäaikaisena asiakkaana, kertoa olisiko salin asiakaskunnassa (kuvittelen, että tunnet salilla käyviä kisaavia tai muuten "tosissaan" treenavia miehiä jonkinverran, koska itsekkin kisaat..) miehiä, jotka ovat miettineet alkavansa valmentamaan tai valmentavat jo?

Haluaisin löytää itselleni mentorin salille, joka ruukkais ohjelmaa hieman tavoitteellisempaan kuntoon, ja joka katsoisi hieman perään jotta homma kulkee. Olen käynyt salilla vasta muutamia kuukausia, mutta tavoitteet ovat korkealla ja se onkin ollut takaraivossa koko ajan kun olen treenannut. Nyt vaan tuntuu siltä, että ei itse osaa välttämättä edetä hommassa niinkuin pitäisi ja tähän tarvitsisin apua. Tavoitteet ovat kehonrakennuksen puolella, fitness-puoli ei ole mun juttu. Ja lauteille mieli halajais sitten joskus tulevaisuudessa..

Itse en ole tutustunut salin porukkaan sillä lailla, että kehtaisin mennä kyselemään tällaisia, joten siksi käännyt sinun puoleen.. :nolo:

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Nipsi sanoi:
Itse en ole tutustunut salin porukkaan sillä lailla, että kehtaisin mennä kyselemään tällaisia, joten siksi käännyt sinun puoleen.. :nolo:

Heippa, laitas sinun mailiosoite tulemaan tuonne minun pakkismailiin, niin eiköhän sinulle jotain keksitä :) vilma-liina@(poista tämä)pakkotoisto.com

Zone-sarja -42%
Jep, laitoin mailia tulemaan.:thumbs:

Status
Viestiketju on suljettu.

Latest posts

Back
Ylös Bottom