Huom! Vapariharkkoja Helsingissä!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Halo
  • Aloitettu Aloitettu

Halo

Moderaattori
Mode
Ikä
39
Nyt kaikki pk-seudun mimmit kuulolle, nyt teillä on sellaiset tsäänssit ettette uskokaan!

Satuin tutustumaan Myllypuron Liikuntamyllyssä treenaillessani erääseen voimisteluvalmentajaan (Topi Taskinen, valmentanut mm. poikien maajoukkuetta) ja juteltuamme treeneistä ja fitnessvapareista hän kutsui minut seuraamaan treenejä joku kerta. Tänään sitten uskaltauduin Myllyn voimistelupuolelle ja kävin moikkaamassa Topia ja vilkaisemassa tiloja.

Nyt tulee se teitä kiinnostava osa: mikäli keräämme sopivan jengin vaparifitnessistä kiinnostuneita mimmejä, Voimisteluseura Helsinki järkkäisi meille treeniajat ja valmentajan! Jonkinlainen harjoitusmaksu siitä tulisi maksaa, se varmaan määräytyisi sen mukaan, millaisen porukan saamme kasaan. Nyt on siis KAIKILLE vaparihommista kiinnostuneille mimmeille tarjolla mieletön tilaisuus, sinulla EI TARVITSE olla mitään kokemusta lajista!

Valmennettavat jutut riippuisivat ihan meistä ja siitä, mitä me haluamme oppia. Liikuntamyllyn voimistelutiloissa meillä olisi käytössä mm. permanto, puomit, trampoliinit ja kaikki voimisteluun liittyvät härpäkkeen. Vastaavia tiloja ei taida edes olla muualla Suomessa.

Nyt siis kaikki kiinnostuneet vastailemaan tähän threadiin, vähintään 4-6 mimmiä pitäisi saada kasaan, ja sen jälkeen voidaan alkaa neuvottelemaan treeniajoista, -päivistä ja -maksuista.

Mä NIIN toivon että tästä tulee jotain! :rock:

:hyper: :hyper: :hyper: olen mukana jos tämä toteutuu!!!!

Olen ehdottomasti mukana, en tiedä onko tuo mies sama, joka on jo kerran ollut jeesaamassa kun siltakaatoja tehtiin, mutta count me in.

hei vois olla mielenkiintoa,riippuen vaan ajasta ja paikasta...espoosta meinaapi tulisin,mut ois tosi jeppistä :)

Entä jos on ihan aloittelija koko fitness-touhussa? :nolo: Ei kai "ruipeloa" katsota kieroon? :lol2:

Entä jos on ihan aloittelija koko fitness-touhussa? :nolo: Ei kai "ruipeloa" katsota kieroon? :lol2:

No lol, ei tosiaan, eiköhän tässä itse kukin ole joko joskus ruipelona aloittanut tai sellainen edelleen :D

kilppuli sanoi:
hei vois olla mielenkiintoa,riippuen vaan ajasta ja paikasta

Paikka ois 100% varmasti Liikuntamylly. Lisäinfoa paikasta löytyy täältä. Aika onkin sitten enemmän valmentajasta sun muista kiinni, mutta sitä voidaan katella tarkemmin sitten kun saadaan porukka kasaan, ja olen ah niin iloinen että täältä löytyy kiinnostusta. Tiesin että teihin mimmeihin voi luottaa! :D

Öäh, liikuntamyllyn telinevoimistelupuoli yhdellä sanalla: KÖKKÖ! Mutta kaipa se tuommoista tarkoitusta palvelee.

Niin ja itse asiaan :) En uskalla sanoa mitään, ennenkuin tiedän ajoista jotakin tarkempaa :nolo:

Täällä toinen ruipeloalottelija, joka haluais ehdottomasti olla mukaan täs touhus. o/ Kuulostaa liian hyvältä!

Toivottavasti vaan treeniajat olis sit passeleita!

Vau! Mäkin olen mukana sikäli mikäli aikataulut passaa. Eikä täältäkään mitään kokemusta ennestään löydy, mutta tästähän sitäkin sit tulis :) .

Täälläkin kiinnostusta, mutta aika vain kiven alla. Kuinka usein treenejä oli ajatus pitää? Sellaista joka toinen viikko pistäytymistä tuskin katsotaan hyvällä..

jeh, kiinnostusta löytyisi, vaikka ei minkäänlaista aikasempaa pohjaa fitness-vapariin/voimisteluun ym. olekkaan.. eli ihan aloittelijana lähtisin mukaan..
Toivottavasti tää onnistuu ja aikataulut sopii :rock:

oliskohan sit parempi et ajankohta olis arkipäivänä vai v-loppuna? riippuu siis varmasti valmentajan aikatauluista viimekädessä...:)

(itse kannattaisin vaan v-loppua,mutta todellakin yritän järkkää minkä vaan ajankohdan vapaaksi jos tämä onnistuu..)

minä olen ehdottomasti mukana :) ! omasta kotikaupungista ei tällaisia mahdollisuuksia tai edes harjoitustiloja löydy. en siis asu helsingissä, mutta käyn täällä töissä ja siksi myllypuroon kulkeminen ei olisi mikään ongelma.

koska olen valmiiksi hesassa joka arkipäivä, minulle kävisi mikä tahansa ilta välillä ti-pe (maanantaisin tanssitunti). lauantaikin sopii, mikäli ei mene tanssituntini kanssa päällekkäin.

sunnuntaita en mielelläni tähän käyttäisi, sillä silloin minulla on oikeastaan ainoa mahdollisuus päästä peilisaliin harjoittelemaan vapariani.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom