Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Prkl, joku muisti että olin luvannut niitä. Lunttasin omasta vanhasta viestistäni että kuvat olisi tulossa viimeistään kesäkuun lopulla.Originally posted by tommih
Millos ne sun lupaamat kuvat ilmestyy?;)
Originally posted by Hulkki
Kisahaaveet oli jo hyvin mielin heitetty epärealistisina roskakoppaan mutta sitten KP kehotti mua ilmoittautumaan tonne liiton leirille 28.6, joten sinne olen ainakin alustavasti menossa. Silti olen melko tukevasti sitä mieltä että tarvitsisin 10 kiloa lisää lihasta pelkästään käsiin ja reisiin jotta juniorikisoihin uskaltaisi edes mennä ilman että mut buuattaisiin saman tien ulos sieltä.
Originally posted by Jeesus19
Jos hulkki uskaltautuu kisoihin niin täältäpäin on tulos katsojia.
Ja tuodaan sellanen vitun iso kyltti jos lukee:"Hulkki on ISO"
Ja sit huudetaan siel :"jeee go hulkki go"
Peace out:kippis1:
Mulla ei ole digikameraa joten on pakko lähteä etsimään jostain skanneria, kyllä ne kuvat tulee mutta vähän myöhässä.
Originally posted by VahvaJussi
Ei varmaan kenenkään muun nimellä ole aloitettu niin monta threadia ku Hulkin. Go Hulk :kippis1: !
Ohoh, kiitoksia kaikille kannustavasta palautteesta.
Tämän kuun lopulla tai viimeistään heinäkuun ekalla viikolla otan setin kuvia ja laitan ne tänne arvosteltavaksi. Niiden ja leiriltä saamani palautteen perusteella päätän jatkanko dieettiä kisoihin, rasvat tällä hetkellä pihtimittauksella 6-7 joten 3 kk luulisi riittävän kisakuntoon pääsemiseen.
rasvat tällä hetkellä pihtimittauksella 6-7 joten 3 kk luulisi riittävän kisakuntoon pääsemiseen.
Muistathan, että dieettaan pelkän EC-stackin voimalla, joten dieetin on oltava paljon maltillisempi kuin kunnon lääkkeiden kanssa. Eikös SM-tasolla porukoiden pihtirasvat ole jotain 2-3 prossaa?Originally posted by Dangerous_Dave
Jos rasvat on 6-7, niin ei kai siihen kisakuntoon enää 3 kk tarvita? Vai kuinka alas meinaat rasvaprosentin laskea ja missä tahdissa?
Mulla se yhden kohdan taulukko antaa itse asiassa pienemmän rasvaprosentin (3.9%), mutta se kuulostaa turhan optimistiselta joten luotan tohon useamman kohdan menetelmään enemmän.Minua muuten epäilyttää noiden pihtimittausten luotettavuus. Varsinkin, jos kyseessä on Jacksonin & Pollockin kaava, kun se antaa ainakin minulle turhan optimistiset lukemat verrattuna muihin kaavoihin/metodeihin. Esim. tällä hetkellä Jackson&Pollock-kaavalla saan rasvaprosentiksi n. 10.9% ja slimguide-pihtien mukana tulleen taulukon mukaan (samoilla mittaustuloksilla) rasva% on n. 14.7, joka on kyllä varmasti lähempänä totuutta.