Hulkille

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja tommih
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
entä sun tomi ?

Originally posted by tommih
Millos ne sun lupaamat kuvat ilmestyy?;)
Prkl, joku muisti että olin luvannut niitä. Lunttasin omasta vanhasta viestistäni että kuvat olisi tulossa viimeistään kesäkuun lopulla.

Näillä näkymin otan kuvat kesäkuun lopulla tai ehkä jopa heinäkuun ekalla viikolla. Mulla ei ole digikameraa joten on pakko lähteä etsimään jostain skanneria, kyllä ne kuvat tulee mutta vähän myöhässä.

Kisahaaveet oli jo hyvin mielin heitetty epärealistisina roskakoppaan mutta sitten KP kehotti mua ilmoittautumaan tonne liiton leirille 28.6, joten sinne olen ainakin alustavasti menossa. Silti olen melko tukevasti sitä mieltä että tarvitsisin 10 kiloa lisää lihasta pelkästään käsiin ja reisiin jotta juniorikisoihin uskaltaisi edes mennä ilman että mut buuattaisiin saman tien ulos sieltä.

Jos hulkki uskaltautuu kisoihin niin täältäpäin on tulos katsojia.
Ja tuodaan sellanen vitun iso kyltti jos lukee:"Hulkki on ISO"
Ja sit huudetaan siel :"jeee go hulkki go"

Peace out:kippis1:

Re: Re: Hulkille

Originally posted by Hulkki
Kisahaaveet oli jo hyvin mielin heitetty epärealistisina roskakoppaan mutta sitten KP kehotti mua ilmoittautumaan tonne liiton leirille 28.6, joten sinne olen ainakin alustavasti menossa. Silti olen melko tukevasti sitä mieltä että tarvitsisin 10 kiloa lisää lihasta pelkästään käsiin ja reisiin jotta juniorikisoihin uskaltaisi edes mennä ilman että mut buuattaisiin saman tien ulos sieltä.

MItäs ohjelmaa tuolla liiton leirillä on?

Originally posted by Jeesus19
Jos hulkki uskaltautuu kisoihin niin täältäpäin on tulos katsojia.
Ja tuodaan sellanen vitun iso kyltti jos lukee:"Hulkki on ISO"
Ja sit huudetaan siel :"jeee go hulkki go"

Peace out:kippis1:

Joo, sitten kun näillä kisailijoilla on nää lempinimet, niin hulkki on etunimi "HULK" sukunimi. Eikä mikään Hulkki. Kirjottakaa vielä vihreällä se nimi siihen lakanaan/pahviin.. :)

Ei muuta kuin Hulkille kovat rispektit jos natuna aikoo lavalle!! :thumbs:

Re: Re: Hulkille

Mulla ei ole digikameraa joten on pakko lähteä etsimään jostain skanneria, kyllä ne kuvat tulee mutta vähän myöhässä.

Osta multa kamera niin saat kuvatkin ajoissa, nyt sen saa 240 eurolla :kippis1:

Mä tulen kanssa katsomaan!

Saiskohan sitä öljyä vihreänä? Siitä vois saada extra teema pisteitä :whip:

Ei vaan. Tsemppiä jos tosiaan aiot kilpailla!

Hulkki laval' ja raadot poies! Vai mites se nyt menikään.. Eiku nyt kuules jamppa otat vain ihteäsi niskasta kiinni ja ruttuutat loppuun saakka, kun olet kerran jo aloittanutkin. Perskeles! Tuota menoa et mene ikinä sinne lavalle. Aina sitä puuttuu pihviä kilo sieltä jos täältäkin kuten kaikilta muiltakin noviiseilta, mutta sinähän olet kaikkien pelkäämä Hulkki. Eli nyt vaan ostelemaan pinkit poseerauspökät ja kisoja odottelemaan. :thumbs:

tomi, mä oon niin iso etten mahdu kuvaan jos tavallisella kameralla koitetaan napsaista.

ehkä mä saan jotain kaupungin miehiä piirtämään musta kaavion samalla kun ne suunnittelee tota viereistä koulua... :rolleyes:

Ohoh, kiitoksia kaikille kannustavasta palautteesta.

Tämän kuun lopulla tai viimeistään heinäkuun ekalla viikolla otan setin kuvia ja laitan ne tänne arvosteltavaksi. Niiden ja leiriltä saamani palautteen perusteella päätän jatkanko dieettiä kisoihin, rasvat tällä hetkellä pihtimittauksella 6-7 joten 3 kk luulisi riittävän kisakuntoon pääsemiseen.

Ohoh, kiitoksia kaikille kannustavasta palautteesta.

Tämän kuun lopulla tai viimeistään heinäkuun ekalla viikolla otan setin kuvia ja laitan ne tänne arvosteltavaksi. Niiden ja leiriltä saamani palautteen perusteella päätän jatkanko dieettiä kisoihin, rasvat tällä hetkellä pihtimittauksella 6-7 joten 3 kk luulisi riittävän kisakuntoon pääsemiseen.

Vaikka "nolaisitkin" ittes kisoissa niin kannattaa silti mennä. Treenimotivaatio saa ihan uudenlaista potkua semmosen jälkeen. Ja kuitenkin sua kaduttaa jos et mene :)

Hyvin monella se treenimotivaatio laskee helvetisti kisojen jälkeen. Ei ole enää mitään mihin tähdätä ja on tyhjä olo. Monta kaveria tiedän jotka ovat kisojen jälkeen vetäneet ihan läskiksi treenit ja syömisen, eli ei välttämättä kannata motivaation lisääntymisen toivossa kisoihin mennä.

rasvat tällä hetkellä pihtimittauksella 6-7 joten 3 kk luulisi riittävän kisakuntoon pääsemiseen.

Jos rasvat on 6-7, niin ei kai siihen kisakuntoon enää 3 kk tarvita? Vai kuinka alas meinaat rasvaprosentin laskea ja missä tahdissa?

Minua muuten epäilyttää noiden pihtimittausten luotettavuus. Varsinkin, jos kyseessä on Jacksonin & Pollockin kaava, kun se antaa ainakin minulle turhan optimistiset lukemat verrattuna muihin kaavoihin/metodeihin. Esim. tällä hetkellä Jackson&Pollock-kaavalla saan rasvaprosentiksi n. 10.9% ja slimguide-pihtien mukana tulleen taulukon mukaan (samoilla mittaustuloksilla) rasva% on n. 14.7, joka on kyllä varmasti lähempänä totuutta.

Originally posted by Dangerous_Dave
Jos rasvat on 6-7, niin ei kai siihen kisakuntoon enää 3 kk tarvita? Vai kuinka alas meinaat rasvaprosentin laskea ja missä tahdissa?
Muistathan, että dieettaan pelkän EC-stackin voimalla, joten dieetin on oltava paljon maltillisempi kuin kunnon lääkkeiden kanssa. Eikös SM-tasolla porukoiden pihtirasvat ole jotain 2-3 prossaa?

Minua muuten epäilyttää noiden pihtimittausten luotettavuus. Varsinkin, jos kyseessä on Jacksonin & Pollockin kaava, kun se antaa ainakin minulle turhan optimistiset lukemat verrattuna muihin kaavoihin/metodeihin. Esim. tällä hetkellä Jackson&Pollock-kaavalla saan rasvaprosentiksi n. 10.9% ja slimguide-pihtien mukana tulleen taulukon mukaan (samoilla mittaustuloksilla) rasva% on n. 14.7, joka on kyllä varmasti lähempänä totuutta.
Mulla se yhden kohdan taulukko antaa itse asiassa pienemmän rasvaprosentin (3.9%), mutta se kuulostaa turhan optimistiselta joten luotan tohon useamman kohdan menetelmään enemmän.

Joka tapauksessa: olisi helvetin hienoa jos lihat riittäisivät ja olisi edes jotain mieltä lähteä kisadieetille. Mutta en todellakaan aio lähteä hommaan sillä asenteella, että "mähän olen vi**u natu ja menen lavalle vaikka kunto olisi kuinka paska sillä kaikki muut vetää aineita..."

Jos on jotain mahiksia näyttää edes jollain tavalla "oikealta" junioribodarilta, lähden ehdottomasti dieetille. Mutta pelleksi on turha lähteä mihinkään, oli sitten natu tai järkevä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom