HULK- the movie (edit: DVD kaupoissa 14.11.)

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl

Primitive82

Banned
HULK- the movie

Kuinka moni on nähnyt kyseisen elokuvan?:)

Vaikka ikäraja on alhainen ja se on ehkä nuorille suunnattu kävin katsomassa ja täytyy kyllä sanoa, että loppujen lopuksi aika mielenkiintoinen elokuva!

Alku oli ehkä vähän pitkäveteinen, mutta kuitenkin tärkeä tarinan kannalta. Tarina oli aika hyvä ja hahmot hyviä.
Hulkissa oli selvästi potentiaalia ammattilaisbodari lavoille, harmi vain että hän on vain bittimies...

Kesän 1:s elokuva bodareille.;)

kaveri kävi kattomassa ja nukahti kesken näytöksen.

Kesän 1:s elokuva bodareille.
heti terminator 3 jälkeen.

Re: HULK- the movie

Originally posted by rollerghost
Kuinka moni on nähnyt kyseisen elokuvan?:)

Vaikka ikäraja on alhainen ja se on ehkä nuorille suunnattu kävin katsomassa ja täytyy kyllä sanoa, että loppujen lopuksi aika mielenkiintoinen elokuva!

Millaiset oli efektit siinä leffassa? Ainakin sen mainoksen perusteella siinä olis aika paskat efektit, esim. kun se heittää jotain panssarivaunua niin se ei näyttänyt ainaakaan hirveen aidolta vaan ennemminkin kuin jostain tietokonepelistä. Mutta oon nähny sen mainoksen vaan kerran niin voin muistaa väärinkin.

Nykyään monisssa leffoissa on paskat efektit ja aina on joutunut pettymään tosi pahasti kuten esim Star Wars Episode 1 ja 2 ja pohjanoteeraus Muumio 2. Parhaat efektit näissä suht. uusissa leffoissa on ollut ehdottomasti Lord of the Rings-Two Towersissa, muuta ei tulekaan nyt heti mieleen...

Eräs leffafriikki ystäväni (joka käy katsomassa lähes kaikki uutuudet) sanoi että hulkkia katsoessaan ensimmäisen kerran teki mieli lähteä kesken leffan pois.

Mulle hulk upposi. Tosin se johtuu varmaan pääosin siitä, että luin pienenä silmät verissä hulk-sarjiksia.

Mä oon juuri sitä marvel-sukupolvea, jota alettiin rahastaa, jokunen vuosi sitten, erilaisilla puolivillaisilla marvel-filmatisoinneilla.

Tuntemieni marvel-fanien keskuudessa kaikki ovat pitäneet leffasta.

Edit: Mutta on siitä jotain iloakin, että on lukenut marveleita pienenä. Muuten ei olisi varmaan kehittynyt supersankarikompleksia, mikä on hyvä motivaattori treenaamiseen.
:D

Eilen kävin kattoo ja tykkäsin kyllä. Ei se nyt mitään tajuntaa räjäyttävää ollu, enkä jäänyt leffan jälkeen miettimään elämän tarkoitusta, mutta hyvää viihdettä se oli...

Ja kyllä, minäkin olen nuorempana ahminut Marvelin sarjiksia... HULK oli sillon ehdoton ykkönen! Sopivan tyly ja vitun iso ja vahva!:worship:

Edit: Mutta on siitä jotain iloakin, että on lukenut marveleita pienenä. Muuten ei olisi varmaan kehittynyt supersankarikompleksia, mikä on hyvä motivaattori treenaamiseen.

Joo, aivan samaa mieltä! (Vaikka olenkin nainen) Luin pienenä ihan sikana Marvellin sarjiksia ja olen ollut ihan innoissani kun niistä on viime vuosina tehty elokuvia. Ryhmä X oli suosikkini, varmaan koska siinä oli mukana naissankareitakin :) Sieltä jostakin syvältä lapsuudesta varmaan oma ulkonäköihanteeni ja asenteeni on peräisin...

Re: Re: HULK- the movie

Originally posted by Paukkurauta
Ainakin sen mainoksen perusteella siinä olis aika paskat efektit, esim. kun se heittää jotain panssarivaunua niin se ei näyttänyt ainaakaan hirveen aidolta vaan ennemminkin kuin jostain tietokonepelistä. Mutta oon nähny sen mainoksen vaan kerran niin voin muistaa väärinkin.

Kuinka monta tuon kokoista olet nähnyt oikeasti heittelemässä tankkeja taivaisiin.. Hei, se on elokuva.. ei totta. ;)

Originally posted by niakerlu
Eilen kävin kattoo ja tykkäsin kyllä. Ei se nyt mitään tajuntaa räjäyttävää ollu, enkä jäänyt leffan jälkeen miettimään elämän tarkoitusta, mutta hyvää viihdettä se oli...

Hyvä kommentti. Viihde tuntuu välillä unohtuvan pakkotoiston filosofeilta. :)

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Re: Re: Re: HULK- the movie

Originally posted by Raven
Kuinka monta tuon kokoista olet nähnyt oikeasti heittelemässä tankkeja taivaisiin.. Hei, se on elokuva.. ei totta. ;)

Ai onko?

Mä en tiedä oliko toi vaan herja vai piilovittuilua, kun noita hymiöitä käytetään nykyään vähän miten sattuu.
Mutta kyllä jonkun tankkien heiton voi tehdä sillain että se näyttäis suhteellisen aidolta. Ei se että onko joku kohta uskottava, vaikuta siihen kuinka aidolta se näyttää! Ymärsikkö nyt pointin?

Jengi on nähnyt trailerin joka oli pelkkää murskaamista, nyt nähtyänne elokuvan joka ei ollutkaan pelkkää murskaamista, tulee itku!

Olisitte lukeneet edes yhden arvostelun ennen elokuviin menoa jossa kerrotaan elokuvan ensimmäisen puoliskon olevan pelkkää sentimental bullshittia.

Itse en pettynyt, pikemminkin päinvastoin...

Re: Re: Re: Re: HULK- the movie

Mutta kyllä jonkun tankkien heiton voi tehdä sillain että se näyttäis suhteellisen aidolta. Ei se että onko joku kohta uskottava, vaikuta siihen kuinka aidolta se näyttää!

Ai ei vaikuta? Mistä kukaan voi tietää miltä tankin heitto näyttää, kun sellaista ei ole koskaan tapahtunut?!

Originally posted by Hgu
Jengi on nähnyt trailerin joka oli pelkkää murskaamista, nyt nähtyänne elokuvan joka ei ollutkaan pelkkää murskaamista, tulee itku!

Olisitte lukeneet edes yhden arvostelun ennen elokuviin menoa jossa kerrotaan elokuvan ensimmäisen puoliskon olevan pelkkää sentimental bullshittia.

Itse en pettynyt, pikemminkin päinvastoin...

Hyvin kirjoitettu. Itse tykkäsin kovasti ja sanopa kuka tahansa mitä niin kyllä ne effarit edusti nykytekniikan huippua... :worship:

Re: Re: HULK- the movie

Nykyään monisssa leffoissa on paskat efektit ja aina on joutunut pettymään tosi pahasti kuten esim Star Wars Episode 1 ja 2 ja pohjanoteeraus Muumio 2. Parhaat efektit näissä suht. uusissa leffoissa on ollut ehdottomasti Lord of the Rings-Two Towersissa, muuta ei tulekaan nyt heti mieleen...

Tuo on muuten harvinaisen totta... jotenkin se tietokonegrafiikka paistaa tosi selvästi esiin useimmissa nykyisissä filmeissä. Yritetäänköhän sitten liikoja ja tehdään liian isoja ja liian pitkään näkyviä objekteja digitaalisesti. Tosin Matrix 2:ssa jopa se lyhtypylväässä kiinni oleva betonimöykky (jota se öh mikäs se nyt olikaan... Neo heilutteli) oli silmiinpistävän selvästi tietokonegrafiikkaa.

Itse menin Hulkkia katsomaan melko ennakkoluuloisena mutta tuotos yllätti positiivisesti. Tarina ja juonen kehittely oli huomattavasti parempaa kuin esim hämähäkkimiehessä tai X-menissä. Tottakai elokuvasta löytyi Hollywood-kliseitä ja rakkauskökköä sekä jatko-osa optio.
Efektit elokuvateatterissa näyttivät paremmilta kuin Matrix Reloadissa. Syy siihen on varmaan siinä, että moni runsaasti animaatiota sisältävistä kohtauksista tapahtui epäselvissä yöolosuhteissa.
Ei huono mutta ei paraskaan.

Re: Re: Re: Re: Re: HULK- the movie

Originally posted by PattiPete
Ai ei vaikuta? Mistä kukaan voi tietää miltä tankin heitto näyttää, kun sellaista ei ole koskaan tapahtunut?!

Täytyy näköjään vääntää rautalangasta.:)

Kuvitellaan että jos vaikka sä nyt näkisit että joku tyyppi heittäis tankin, niin ei se heittäjä eikä tankki varmasti näyttäis miltään tietokonegrafiikalta vaan ihan aidolta elävältä olennolta ja aidolta panssarivaunulta ja niiden lentorata olis ihan aidon näköinen. Varmaan nyt tajusit...

Eilen kävimme katsomassa Hulkin! Yllätyin positiivisesti!
Efektit toimivat mielestäni hyvin ja tarina oli paljon monipuolisempi ja uskottavasti tehdympi kuin monissa muissa
"supersankari" leffoissa. Thumbs up for da Hulk:)

Back
Ylös Bottom