hukassa ruuan suhteen.. Osaisiko joku auttaa tekemään mulle uutta ruoka-ohjelmaa?

Olen 16vuotias tyttönen, pituutta löytyy n. 168cm ja painoa 53kg. Tarkoituksena olis kasvattaa hieman lihasta ja samalla polttaa rasvaa jotta sais lihasta paremmin näkyviin.
Käyn 4-5kertaa salilla, ja rasvanpoltto lenkillä 3krt/vk.

Nykyinen ruoka ohjelma näyttäs tältä:

Aamupala:
1dl kaurahiutaleita veteen, sokerimatonta mansikkakeittoa, 50g maitorahkaa,marjoja
Lounas:
Koulussa sitä mitä sattuu olemaan, ja reilu saalatti
Välipala:
Ruileipä jossa päällä kinkkua ja juustoa, ja joku hedelmä
Päivällinen:
100g kanaa/lihaa/kalaa, rkl oliiviöljyä, raejuustoa 100g ja vihanneksia 100-200g
Iltapala:
Maitorahkaa 200g ja ananaspurkki

Mitä mieltä ootte? Kaikki mielipiteet ja vinkit otetaan vastaan!!

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
En todellakaan halua anorektikoksi, hyi!! Vaan lihaksikkaan ja kiinteen vartalon :)

http://fitgirlsohyeah.tumblr.com/post/31288443745/oona-tolppanen Esimerkkinä nyt vaikka toi oona. Joten vinkkejä millasella ruokavaliolla sitten sais sen kiinteen ja lihaksikkaan?

No kasvata sitten lihasta. Noilla mitoilla voin sanoa että ei sulla sitä lihaa ole ja jos tuosta laihdutat niin tulee just anorektikko look. Eli ruokaa naamaan ja treenaan!

Ps. Helvetin kuuma muija :pano:

Syö päivällisellä hiilaria, vaikka treenaisit ennen tai jälkeen tuon. Iltapalalla jätä nuo ananakset pois, niissä on paljon sokeria, eikä niitä yöllä tarvi.

lihaksen kasvattajat huom!!

Kuinka paljon kcal syötte päivässä? Ja paljon teidän protskujen,hiilareiden ja rasvojen osuus on? Ja muutenkin jos voisitte vähän kertoo teidän syömisestä. :)
Itselläni olis tarkotus alottaa lihaksen kasvatus, mutten kuitenkaan mitään överi syömisiä haluais... Oon aivan hukassa mun syömisen suhteen!

Menepä tonne Punttimimmien puolelle ja sieltä Ruokaosioon ja lue ajatuksella se "Punttimimmien mitä söit tänään" -ketju sieltä läpi. Kokonaan. Varsinkin ketjun alkupäässä on hyvää kommenttia esim. Faidralta, joka on aikoinaan neuvonut mimmejä täällä paljonkin treenien ja ravinnon suhteen. Vähän oma-aloitteisuutta peliin, jookos?

Itse olen lukenut kyseisen ketjun jo kahdesti kokonaan läpi. Ollut vähän tylsää.

Menepä tonne Punttimimmien puolelle ja sieltä Ruokaosioon ja lue ajatuksella se "Punttimimmien mitä söit tänään" -ketju sieltä läpi. Kokonaan. Varsinkin ketjun alkupäässä on hyvää kommenttia esim. Faidralta, joka on aikoinaan neuvonut mimmejä täällä paljonkin treenien ja ravinnon suhteen. Vähän oma-aloitteisuutta peliin, jookos?

pakko tähän väliin mainita, että kannattaa kuitenkin hiukka kriittisesti noita silmäillä. Harmillisen suuri osa punttimimmeistä uskoo selvästi kehittyvänsä 1000 kcal linjalla, ja mukaan mahtuu myös suuri skaala ikuisia dieettaajia...

pakko tähän väliin mainita, että kannattaa kuitenkin hiukka kriittisesti noita silmäillä. Harmillisen suuri osa punttimimmeistä uskoo selvästi kehittyvänsä 1000 kcal linjalla, ja mukaan mahtuu myös suuri skaala ikuisia dieettaajia...

Niinpä, ja lisäksi ruokapäiväkirja ei aina kerro koko totuutta. Voi olla että juuri sen kyseisen päivän ruokailut meni kuten listataan, mutta edellisenä ja seuraavana päivänä sekaan mahtuikin vähän suklaata, pullaa, juustovoileipiä joita ei viitsi raportoida... (Ei siis koske vain Punttimimmien vaan yleensäkin itseraportointiin perustuvia ruokapäiväkirjoja.)
Lukija saa sellaisen käsityksen että kirjoittaja syö viikko- ja kuukausitasolla paljon vähemmän kuin todellisuudessa.

Ketjun aloittajalle löytyy Pakkikselta ja muualtakin netistä paaaljon faktaa ja vinkkejä, siitä vaan opiskelemaan, opit samalla tiedonhakua ja hankitun tiedon soveltamista :) Muista vaan syödä tarpeeksi.

Älä ny todellakaan rupee noista mitoista laihduttaan, hanki ensin sitä lihasta. Ja siihen tarttee sit syödä yli kulutuksen.

No juu, se on kyllä totta (valitettavasti...). Siksi suosittelinkin lukemaan alkupäästä Faidran, Stalwartin, Aivin, assiksen, Gillyannen ym. fiksusti syövien ja kommentoivien mimmien syöminkejä ja kommentteja muiden ruokavalioista. Ainakin itte on tullut monesti palattua samojen ihmisten valistuksiin jollekin 1000kcal syövälle mimmille, miten ei vaan voi kasvaa jollei uskalla syödä :D Saa kummasti uskoa itsekin tähän touhuun.

Suositut

Back
Ylös Bottom