Huimaus treenin jälkeen

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bebe41
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Eilen vedin korkeilla sykkeillä rankan treenin ja aurinkokin paahtoi täysillä.. Tunti treenin jälkeen alkoi huimata, syke löi 100 ja kylmähiki valui. Kellään kokemusta että mistä tämä mahtoi johtua? Liian niukasti hiilareita ennen treeniä?

Niukat hiilarit, nestehukka, alkava flunssa, auringonpistos... Aika monta eri tekijää voi vaikuttaa. Ens kerralla juoma ja ruokapuoli kuntoon, ja ehkä varjossa tahi hattua päähän.

Auringon paahteessa ei pitäisi treenata kovaa treeniä. Älytön rasitus elimistölle. Varma nestehukka tiedossa. Ei ihmekään jos huimaa.

Kyllä se voi olla tästä lämmöstäkin kiinni. Istun nyt pukuhuoneessa neljän kyykkysarjan jälkeen ja olo on vähintäänkin mielenkiintoinen. Kuula ihan sumussa ja paska olo. Jäi treeni "hitusen vajaaksi", mutta tää on taas vähän aikaa tottumattomalle tätä.

Mulla just noilla oireilla välillä veren sokerit lyö alas. Tai niin olen sen itse tulkinnut. Alkaa tekee mieli Cokista tai Mars patukkaa joita en normaalisti himoitse ikinä :LOL: Jännä miten ihminen toimii 🤔

Monet sanoo, että huonossa ilmassa on paska treenata, mutta samaa happea se siellä on silti. Mä kerran kyykkäsin keskellä kesää widowmakerin mayorilla reippaalla 150 kilolla kamalassa ilmassa ja kuumuudessa. Viikon päästä 2,5kg korkeempi paino widowmakerissa ja kyykkäsin ulkona, aivan yhtä kamalaa oli ulkona, ei mitään eroa.

Itsellä tulee helposti todella huono olo (oksettava olo, kylmä hiki ja huimaus) jos tekee liian kovan treenin (varsinkin jalat). Veren sokerit voi olla yksi syy, mutta minulla tipahtaa myös verenpaineet todella alas. Lääkärissä tehdyn polkupyörätestin jälkeen ei edes saatu mitattua verenpainetta ensi alkuun.

Back
Ylös Bottom