huikeimmat nimimerkit pakkiksella

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Täällä postaili pari päivää sitten ainakin joku jonka nimimerkki oli FetusEater! se on aika huikea.
Sitten on myös nimimerkki Pillu.

Miksei noita miesten kehonosien nimiä olisi sitten enempi. Joku voisi mielellään olla kyrpä!

Omaan korvaan Isodino on paras, tuo mielikuvan lihaksikkaasta hirmuliskosta.

En ole kyseistä hemmoa tavannut mutta totuus lienee lähellä mielikuvaa...

Big Evil sanoi:
Omaan korvaan Isodino on paras, tuo mielikuvan lihaksikkaasta hirmuliskosta.

En ole kyseistä hemmoa tavannut mutta totuus lienee lähellä mielikuvaa...
Kyllä dino on semmoinen iso leppoisa möllykkä, päälle 120 koogee. Ei niin pahis kuin isot sisiliskot, mutta massaa yhtäpaljon.

Naene sanoi:
Miksei noita miesten kehonosien nimiä olisi sitten enempi. Joku voisi mielellään olla kyrpä!

Kyllä tuolla näytti olevan sellainen kuin "penis maximus" ei oo kyllä pitkään aikaan kirjautunu palstalle..:D

Mä en niinkään kiinnitä huomiota ihmisten nimimerkkeihin, mutta kirjoitusten sisältöön sitäkin enemmän. Tämän lisäksi myös avatareilla ja signeerauksella on oma merkityksensä jotka vaikuttavat mielikuvaan tekstien lisäksi.

Mikään 'erikoinen' nimi ei ole päähäni tainnut täällä jäädä, ei ainakaan tule mieleen, tosin onhan niitä mukavia ja kekseliäitä useampikin.

Kyl mä oon naureskellu Cassyputille ja N.O. Kummoselle silloin, kun tajusin heidän nickkeihinsä liittyneet sanaleikit... Eli eilen naureskelin. :jahas:

Edellä mainittujen lisäksi huomiolle on pantu nimimerkki Ruuvimurmeli. Herätti hilpeyttä.

No ainakin nistihuora, pippeli ja persenaama on aikas pahoja...:lol2: :jahas:

Kusimato on myös allekirjoittaneeseen tehnyt syvän vaikutuksen. :)

:offtopic: Huvittava nickki mihin olen toisaalla törmännyt, oli "Kapteeni Urea". :lol2:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom