huijausvaroitus!!!!

Aprillia syö silliä
Ei luultavasti ole aprillia, sen verran kauan noista piraateista on varoiteltu. Ennen ovat myyneet lähinnä kännyköiden kuoria ja akkuja piraatteina, nykyään koko laitteita.

Kallis aprillipilaksi. Vai luuletko italialaisen juoksevan illalla takaisin huutaen aprillia?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Yritti joo mokkakorva mullekin kaupata kameroita paikallisen s-marketin pihalla.On kuulemma joku Gigantin kaupparatsu ja oli sattumalta jääny kaks kameraa jostain liiveihin.Ois saanu yhden hinnalla ostaa.Totesin kaverille että ei kiinnosta ja pyysin ystävällisesti suksimaan vittuun. Näytti olevan ruotsin kilvissä oleva clk-mersu kulkuvälineenä kaverilla.Että pitäkää varanne jos tulee tarjoamaan.

Jotkut ääliöt ne elättää itsensä tommoseella touhulla. Ei voi kyllä muuta sanoa, kun että jotkut asiat on vaan opittava kantapään kautta :(

Elikkäs varokaas näitä:
bd154bb98e1035e4b7839b93885b6-orig.jpg

Ei välttämättä ole typeryyttä ostaa "JVC":tä (vaikka kuvitellen hinnan johtuvan tavaran "kuumuudesta"). Noita on myynnissä kaikkialla.

Tama nyt kait patee suunnilleen kaikkeen > osta kadulta halvalla, saat paskaa kateen.
Tavara on yleensa feikkia, ti varastettua. Takuut taitaa olla aika huonot ?

nevahood sanoi:
Elikkäs varokaas näitä:
bd154bb98e1035e4b7839b93885b6-orig.jpg

Ei välttämättä ole typeryyttä ostaa "JVC":tä (vaikka kuvitellen hinnan johtuvan tavaran "kuumuudesta"). Noita on myynnissä kaikkialla.

Elikkäs tommonen paska mulla on, elikkäs kannataako heittää roskiin vai tuoko se mitään iloa?

Eihän tosta ole kun joku viikko takaperin kun hesarissa oli uutinen tämmöisistä videohuijareista.Samanlaista kauppaa kun ne nahkatakit tai "hienot puvut" jotka oikeasti on 0€ arvoltaan ja joku tylsimys sit maksaa 500€.
Ihan oikeasti kyllä ihmetyttää miten joku tommosta menee ostaan.

mr Afroman sanoi:
Elikkäs tommonen paska mulla on, elikkäs kannataako heittää roskiin vai tuoko se mitään iloa?
Kerroppa se. Onko siitä ollut mitään iloa? Tuliko edes vähän vastinetta rahoille?

mr Afroman sanoi:
kiitos.... oikeesti myönnän se oli todella typerää noh ei ollut mun rahat ja sitä paitti en moitti mun mutsiikaa

No-joo oli vähän rumasti sanottu multa:piis:

Luulisi kaiken maailman katukauppiaiden olevan jo niin kulunut juttu, että kukaan ei enää menisi ostamaan paskaa pussissa.
Noita kameroita on myyty/yritetty myydä myös alan liikkeisiin. Eli ei kait kaikki ole noin epäilyttäviä kauppiaita?

Sitäpaitsi, jos joku hyypiö tulee parkkipaikalla kauppaamaan autostaan tavaraa, ensimmäisenä haiskahtaa mieleen varastetun tavaran myynti.. Kuuma kama kun yleensä toimii.. No, jos varastetuksi kuvittelee, tulee kallis opetus...

Eikös jotain nokian kännykkääkin ollut feikkinä? :O

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom