Huijareita huijataan - Scamming the scammers

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mitenkäs kävi tämän paketin kanssa?

No ei sitä koskaan sitten tullutkaan :rolleyes: Parempi onni ensi kerralla. Vähän ollut nyt inspiraatio hukassa noiden kanssa, mutta muutamia on tullut taas lämmiteltyä :D.

Niin tai sitten Jare ei ole pistänyt penniäkään mihinkään, vaan halusi vain naamansa lehteen ja meidän keltainen lehdistö on niin epätoivoinen, että tekee tuommoista paskajutusta aukeaman setin.

Sama kävi tosiaan itsellä mielessä, aika todennäköinen vaihtoehto. En ainakaan haluaisi uskoa että joku on oikeasti noin tyhmä.

Onkohan tää joku uusi huijausmuoto, että tuntematon kaveri Ghanasta haluaa olla facebookissa kaverini? Huono vetää mitään vastahuijausta, kun liikaa tietoa itsestäni näkyisi heti kaverille.

Onkohan tää joku uusi huijausmuoto, että tuntematon kaveri Ghanasta haluaa olla facebookissa kaverini? Huono vetää mitään vastahuijausta, kun liikaa tietoa itsestäni näkyisi heti kaverille.
Kalastelevatkohan sähköposteja, osoitteita sun muita noilla. Jos hyväksyy tuntemattoman ghanalaisen kaveriksi, on varmaan suurempi todennäköisyys, että tältä jampalta saa rahaa :)

Mulle on tullut pakkismailiin spämmiä, pitäisköhän ottaa kiinni :D

Hello,
Kirjoitan tämän kirjeen kunnioittaen ja sydän täynnä Tears Of Sorrow, haluan kerjätä anteeksiantoa pitäisi tämän kirjeen tulla teille yllätyksenä ja eräänlainen kiusallista, koska aiot saada se tuntematon henkilö . Päätin lähettää teille tämän viestin ei koska en henkilökohtaisesti halua nolata sinua, mutta se johtuu minun tilannetta, jotka tarvitsevat kiireellistä hoitoa, rakkautta, välitöntä huomiota ja toimia siten sisäisen yllykkeen yhteyttä sinuun apua. Törmäsin sähköpostiviesti yhteyttä johonkin sivustoja selaillessani Internet etsimään ulkomaisen liikekumppanin jotka auttavat minua sijoittamaan minun rahastoon. Oli jälkeen käydään läpi profiiliasi jonka ennustetaan sinä kunnossa, että olen tehnyt jopa mieleni kirjoittaa sinulle. Uskon että voit auttaa minua, jos olet liikutti henki auttamaan minua.

Oma syy sinuun yhteyttä on, että haluan sijoittaa rahani maassasi, minä haluaisin tietää, jos se voi olla mahdollista, että autatte minua sijoittamaan rahastoon kannattavaa liiketoimintaa maasi projekteista. Kuten edellä totesin törmäsin profiilisi yksi sivustot ja tunsin otettava yhteyttä sinuun, koska profiilisi mieleni kertoi minulle, että te vastata takaisin postini ja että aiot auttaa minua. Olen hyvin iloinen, jos voit johtaa minut oikealle kanavalle avustaminen minulle tarjoamisessa turvallisen pankkitilin missä rahasto siirretään ennen kuin sijoittaa rahaa vakaata ja kestävää investointihankkeita. Jälleen kerran anteeksi, että lähetät tämän viestin sinulle. Olen varma et odota saavansa mitään postia tuntematon henkilö tässä ajassa.

On erittäin tärkeää, minun esitellä itseni teille tässä vaiheessa. Nimeni on Desmond Kara, olen nuori musta mies Liberian tasavallan Länsi-Afrikassa.
Edesmennyt isäni herra Kamara Kara oli puheenjohtaja ja toimitusjohtaja "National Diamond Company Limited" Monroviassa pääkaupunki maani ja hän oli myös henkilökohtainen neuvonantaja entinen valtionpäämies, Charles Taylor, joka on parhaillaan käynnissä osoitteessa Kansainvälinen tuomioistuin on Haagissa Hollannissa rikoksista ihmisyyttä vastaan. Isäni ja äitini olivat hyökänneet aseistetut kapinalliset sisällä meidän talosta varhain aamulla ja molemmat tapettiin kylmäverisesti, nämä ovat pahasta syyllistyvät sydämettömiä ihmiset verisessä sodassa kotimaassani. Olin yliopistossa Liberian lukemisen kansainväliset suhteet, kun tämä surullinen tapaus sattui. Olen ainoa henkilö, joka on elossa perheeni, se antaa minulle painajaisia ​​ja unettomia öitä, kun muistan brutaali kuolema vanhempani. Onnistuin löytämään tieni läheiseen maahan, Senegal, jossa minä elän nyt pakolaisena Yhdistyneiden kansakuntien pakolaisjärjestö UNHCR kautta auttaa jäsenten Punainen Risti.

Oma syy sinuun yhteyttä on, että haluan sinua auttamaan alalla sijoittaa rahani kannattavaa yrityshankkeita. Ja myös voit auttaa minua varmistamaan siirron valtava määrä rahaa minun hallussa jonka isäni jätti jälkeensä turvalliseen pankkitilille maassasi. Rahamäärä on US 9700000 dollari (Yhdeksän miljoonaa seitsemänsataatuhatta Yhdysvaltain dollaria), se oli talletettu yksi pankkien Lontoossa muutama vuosi sitten isäni jossa nimeni ilmestyi hänen lähiomaisensa ja edunsaajan rahasto pankin virallisen talletus tiedostoon. Haluan sinun olevan minun liikekumppani ja ulkomaan edustaja. Sinun velvollisuutesi on auttaa minua varmistamaan siirron edellä mainittu rahasumma turvallinen pankkitilille maassasi. En ole sallittu lain tämän maan avata pankkitili tai siirtää rahaa jollekin pankille, koska minun pakolaisasema, laki Senegalin ei salli pakolaisten avata pankkitili tai siirtää rahaa pankeille. Kun otin yhteyttä pankkiin, jossa rahasto on talletettu johtaja pankki vahvisti, että rahat on edelleen ehjä ja neuvoi minua etsimään ulkomainen sijoittaja, joka voi auttaa minua sijoittamaan rahastoon.

Olen päättänyt antaa teille 10% koko summasta kuin teidän provision auttaa aiot antaa minulle tarjoamalla turvallinen pankkitili jossa rahaston ensin siirretään ennen kuin aloitamme sijoittamalla sen omassa maassa. Saat myös oikeus tietyn prosenttiosuuden siitä Kertyneet voittovarat investointien jälkeen. Olen täysi luottamus kykyysi auttamaan minua sen perusteella, mitä olen nähnyt profiilissasi. Voit tietää todellisuuden olemassaolon rahasto, olen kutsuu sinut tulemaan Senegaliin tapaamaan minua henkilökohtaisesti voit nähdä fyysinen todiste siitä, että rahasto oli talletettu pankkiin Lontoossa isäni ennen hänen ennenaikainen kuolema pidän kokouksessa henkilökohtaisesti erittäin tärkeä. Annan sinulle lisätietoja ja myös lähettää minun kuvia ja puhelinnumero sinulle välittömästi saan vastauksenne. Sinun pitäisi vastata minulle kautta takaisin tähän sähköpostiosoitteeseen.
Ystävällisin terveisin,
Desmond.

Mulle on tullut pakkismailiin spämmiä, pitäisköhän ottaa kiinni :D

Voithan aina vastata että sinä sekä edustamasi valkoisen veljeskunnan puhdasrotuisuus jaosto on erittäin ilahtunut tästä yhteydenotosta ja sinä ja ystäväsi haluaisitte henkilökohtaisesti keskustella Mr Karan kanssa millaiset mahdollisuudet Mr Karalla on investoida suomalaiseen kaasuteollisuuteen. Voisiko mahdollisesti Mr Kara varata sinulle ja jaostosi kahdelle kymmenelle jäsenelle hyvälaatuisen hotellin Senegalista. Odotatte innolla tapaamista. :D

Ei nyt tarvii koko kertomusta selittää, mut pääpointit kiinnostaisi miten jotkut on jopa pystyny saamaan noilta itse rahaa? Ei ehdi nyt noita 419-kertomuksia lukemaan, vaikka hyvää läppää onkin.

Pyydän tosissani jo anteeks surkeeta englantiani, mutta pistin Karalle viestiä menemään.

Hello and i'm sorry for keeping you wait, I was invited in Nigeria to inspect different drumming styles, so I was 8 weeks there.

Im very glad, that you picked me and my white brotherhood to secure the money. We really want to help you.

First of all, we would like to meet you personally and talk about that transfer and also we like to hear you'r spindle and interest to invest in the Finnish gas industry.

Could you possibly book a high-quality hotel from Senegal to me and my 7 subject. We are able to fly there in beginning of November, after we get our discussions of couple bulldozer's ready.

Thanks

Miksei noille nigerialaishuijareille tai joillekin voi antaa omia henkilötietojaan?

Ei ne tule millään metalliputken kanssa hakkaamaan, koska asuvat jossain Afrikassa, eikä ne tee sillä tiedolla mitään... Joten on turhaa vainoharhaisuutta ja pelkuruutta olla käyttämättä...

Viimeksi muokattu:
Miksei noille nigerialaishuijareille tai joillekin voi antaa omia henkilötietojaan?

Ei ne tule millään metalliputken kanssa hakkaamaan, koska asuvat jossain Afrikassa, eikä ne tee sillä tiedolla mitään... Joten on turhaa vainoharhaisuutta ja pelkuruutta olla käyttämättä...

No anna vaan omat henkilötietosi. Identiteettivarkaus tuskin on mikään hauska kokemus, kun kyse olisi esimerkiksi tietojesi hyväksikäyttämisestä jossain laittomassa huijauksessa tai tavaran tilaamisesta laskuusi. Jos nämä havaitsevat joutuneensa vittuilun kohteeksi, on lukematon määrä tapoja tehdä sinulle kiusaa kostoksi vaikka toiselta puolelta maapalloa.

Eikä kannata luottaa siihen, että tekijät ovat aina jossain tavoittamattomissa. Osa noita huijareista toimii ihan Euroopastakin käsin tai heillä on kontakteja siellä, vaikka taustaltaan olisivat Afrikasta tai Aasiasta.

Mutta älä ole turhaa pelkuri. Anna mennä.

Ensimmäinen itsensä viihdytysyritys käynnissä noiden limakorvien kanssa. Parille viestittelijälle vastattu, saa nähdä miten rupeaa rullaamaan. Palailen asiaan, jos pystyin noista yhtään viihdettä repimään.

Mitähän toi kelaa :D Tässä siis mun posti ja vastaus:

Hello and i'm sorry for keeping you wait, I was invited in Nigeria to inspect different drumming styles, so I was 8 weeks there.

Im very glad, that you picked me and my white brotherhood to secure the money. We really want to help you.

First of all, we would like to meet you personally and talk about that transfer and also we like to hear you'r spindle and interest to invest in the Finnish gas industry.

Could you possibly book a high-quality hotel from Senegal to me and my 7 subject. We are able to fly there in beginning of November, after we get our discussions of couple bulldozer's ready.

Thanks

Lähettäjä dsmondkara@yahoo.com.sg

I will be happy to meet you in Senegal. Tell me when you are coming.

Joo niin mä ajattelinkin, mut mietin vaan, et mitähän vittua toi kelaa kun ilmotan tulevani valkoisen veljeskuntani kanssa keskutelemaan kaasutuotannosta, ostettuani muutama puskutraktorin..

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom