Kunnon safari :D
http://forum.419eater.com/forum/viewtopic.php?t=141847
http://forum.419eater.com/forum/viewtopic.php?t=141847
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
No nyt nappasi! Joku päätti kirjoittaa Vanhan testamentin! Aikarajana laitoin 1.3.2011. Ei tiukka raja, mutta saattaa kiirettä pitää, jos yksin kirjoittaa :D. Tuskin maltan odottaa niitä saapuvia sähköposteja!
Ei saatana!! :D
Kerro nyt miten sait sen koijattua.
Kerroin, että oon Urpo Kusettaja, opettajana koulussa nimeltä Löysähuuli ja opetan taiteita ja musiikkia. Joka vuosi Löysähuuli-koulu lahjoittaa maailmanlaajuisesti 20 000 euroa kahdelle oppilaalle, jotka tarvitsevat tukea jollain taiteen tai tieteen alalla. Euroja ei tietenkään saa noin vain, vaan pitää näyttää taitonsa. Taidot näytetään erillisessä kilpailussa, ja vuoden 2011 kilpailun aiheena on käsinkirjoitus. Annoin 6 eri kirjavaihtoehtoa, joista huijari sitten valitsi Vanhan testamentin.
Tuo idea on matkittu yhdeltä vastahuijaussivustolta, mutta koska tämä on ensimmäinen kerta, joka saattaa onnistua, niin suotakoon se minulle anteeksi.
Edit. Jäljitin IP:n ja Nikeriaanhan se meni. Mainittakoon vielä, että yksi kisan säännöistä oli, että sivulukujen täytyy täsmätä itse Vanhan testamentin ja käsin kirjoitetun työn kanssa. Siinä saa olla tarkkana, että sanat pysyy oikeilla sivuilla :D.
Käske sen kirjoittaa Phil Philipsin Doping-kirja niin saadaan jakoon.Tämä sama henkilö oli ottanut eilen yhteyttä sähköpostitse ja kertoi, että samassa koulussa olisi vielä yksi osaanottaja kilpailuun. Yllättävää .
Käske sen kirjoittaa Phil Philipsin Doping-kirja niin saadaan jakoon.
Jos haluaisin, että joku lähettäisi minulle esineen postin kautta, niin mikähän olisi turvallisin tapa? Omaan osotteeseen en tietenkään aio sitä tilata. Pystyykö paketin jotenkin postitoimistoon tilaamaan ja sieltä sitten hakea "nimettömänä".
Poste restante?
Tod.näk. se kusettaja hakkaa jonkun alaikäisen vammaisen sukulaisensa ja pakottaa hänet sitten kirjoittamaan sen kirjan käsin. Pyydä sitä videoimaan itseään kirjoittamassa kirjaa?
Hahah, se urpo on jättänyt vielä "fake"-vesileiman tonne taakse. :Dkatso liitettä 64419
Pyysin erästä tyyppiä lähettämään skannauksen vaikka passistaan, niin se lähetti tälläisen. :D
"Eric Jonh"