Huijareita huijataan - Scamming the scammers

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
No nyt nappasi! Joku päätti kirjoittaa Vanhan testamentin! Aikarajana laitoin 1.3.2011. Ei tiukka raja, mutta saattaa kiirettä pitää, jos yksin kirjoittaa :D. Tuskin maltan odottaa niitä saapuvia sähköposteja!

Ei saatana!! :D

Kerro nyt miten sait sen koijattua.

Ei saatana!! :D

Kerro nyt miten sait sen koijattua.

Kerroin, että oon Urpo Kusettaja, opettajana koulussa nimeltä Löysähuuli ja opetan taiteita ja musiikkia. Joka vuosi Löysähuuli-koulu lahjoittaa maailmanlaajuisesti 20 000 euroa kahdelle oppilaalle, jotka tarvitsevat tukea jollain taiteen tai tieteen alalla. Euroja ei tietenkään saa noin vain, vaan pitää näyttää taitonsa. Taidot näytetään erillisessä kilpailussa, ja vuoden 2011 kilpailun aiheena on käsinkirjoitus. Annoin 6 eri kirjavaihtoehtoa, joista huijari sitten valitsi Vanhan testamentin.

Tuo idea on matkittu yhdeltä vastahuijaussivustolta, mutta koska tämä on ensimmäinen kerta, joka saattaa onnistua, niin suotakoon se minulle anteeksi.

Edit. Jäljitin IP:n ja Nikeriaanhan se meni. Mainittakoon vielä, että yksi kisan säännöistä oli, että sivulukujen täytyy täsmätä itse Vanhan testamentin ja käsin kirjoitetun työn kanssa. Siinä saa olla tarkkana, että sanat pysyy oikeilla sivuilla :D.

Kerroin, että oon Urpo Kusettaja, opettajana koulussa nimeltä Löysähuuli ja opetan taiteita ja musiikkia. Joka vuosi Löysähuuli-koulu lahjoittaa maailmanlaajuisesti 20 000 euroa kahdelle oppilaalle, jotka tarvitsevat tukea jollain taiteen tai tieteen alalla. Euroja ei tietenkään saa noin vain, vaan pitää näyttää taitonsa. Taidot näytetään erillisessä kilpailussa, ja vuoden 2011 kilpailun aiheena on käsinkirjoitus. Annoin 6 eri kirjavaihtoehtoa, joista huijari sitten valitsi Vanhan testamentin.

Tuo idea on matkittu yhdeltä vastahuijaussivustolta, mutta koska tämä on ensimmäinen kerta, joka saattaa onnistua, niin suotakoon se minulle anteeksi.

Edit. Jäljitin IP:n ja Nikeriaanhan se meni. Mainittakoon vielä, että yksi kisan säännöistä oli, että sivulukujen täytyy täsmätä itse Vanhan testamentin ja käsin kirjoitetun työn kanssa. Siinä saa olla tarkkana, että sanat pysyy oikeilla sivuilla :D.

:lol2:

Oikea meininki.

Tämä sama henkilö oli ottanut eilen yhteyttä sähköpostitse ja kertoi, että samassa koulussa olisi vielä yksi osaanottaja kilpailuun. Yllättävää :rolleyes:.

Tämä sama henkilö oli ottanut eilen yhteyttä sähköpostitse ja kertoi, että samassa koulussa olisi vielä yksi osaanottaja kilpailuun. Yllättävää :rolleyes:.
Käske sen kirjoittaa Phil Philipsin Doping-kirja niin saadaan jakoon.

Käske sen kirjoittaa Phil Philipsin Doping-kirja niin saadaan jakoon.

Ihan hyvä muuten, mutta oon jo ehtinyt antaa kirjavaihtoehdot tuolle tyypille. Ei kuullosta oikein viralliselta, jos yhtäkkiä lyön vielä yhden kirjan sekaan. Lisäksi tuon kirjan saanti sielä Nigeriassa saattaa olla hankalaa. Tai ehkä ei, en tiedä.

Hankin tuossa torstaina Saunalahden Prepaid-liittymän ja siihen oli jo joku soittanut. Piru viete kun olisi ollut vastaamassa :D.

Jos haluaisin, että joku lähettäisi minulle esineen postin kautta, niin mikähän olisi turvallisin tapa? Omaan osotteeseen en tietenkään aio sitä tilata. Pystyykö paketin jotenkin postitoimistoon tilaamaan ja sieltä sitten hakea "nimettömänä".

Jos haluaisin, että joku lähettäisi minulle esineen postin kautta, niin mikähän olisi turvallisin tapa? Omaan osotteeseen en tietenkään aio sitä tilata. Pystyykö paketin jotenkin postitoimistoon tilaamaan ja sieltä sitten hakea "nimettömänä".

Poste restante?

Tod.näk. se kusettaja hakkaa jonkun alaikäisen vammaisen sukulaisensa ja pakottaa hänet sitten kirjoittamaan sen kirjan käsin. Pyydä sitä videoimaan itseään kirjoittamassa kirjaa?

Tod.näk. se kusettaja hakkaa jonkun alaikäisen vammaisen sukulaisensa ja pakottaa hänet sitten kirjoittamaan sen kirjan käsin. Pyydä sitä videoimaan itseään kirjoittamassa kirjaa?

Olen pyytänyt ottamaan kuvia työskentelystään.

COMPANY IDENTITY CARDfake.jpg

Pyysin erästä tyyppiä lähettämään skannauksen vaikka passistaan, niin se lähetti tälläisen. :D
"Eric Jonh"

Hah, erilailla kirjotettu tuo "John" eripaikoissa ja tuo allekirjoitus on mielenkiintoinen tuollaiseen nimeen.
Muuten kyllä näyttää kaikinpuolin, erittäin vakuuttavalta ja aidolta :hyvä:

Se lähetti myös jotain dokumentteja vakuutuksesta, jos mun rahansiirto menisi pieleen, tai jotenkin niin se meni. Niistä näkisi sokea otsallaankin, että ne ei ole aitoja dokumentteja. Tekisi mieli sanoa sille, että "yritä edes" :D.

Vai onko Masterpiecen laittama leima? On kyllä vuosisadan dorka, jos ei ole itse huomannut tuota leimaa copy-pastettaessaan kuvan jostain scambaitsivulta. :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom