Huhuu Oulun punttimimmit!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja vanilja
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Ilman muuta tulossa ollaan, itellä tuo kyytipolitiikka on vielä vähän epäselvä, mutta periaatteessa voisin kyytiläiseksi ruveta, jos vaan huolitaan:D Taidanpa lähestyä sua salilla asian tiimoilta, kun eiköhän me samoja puntteja nostella:)

neiti sanoi:
Ilman muuta tulossa ollaan, itellä tuo kyytipolitiikka on vielä vähän epäselvä, mutta periaatteessa voisin kyytiläiseksi ruveta, jos vaan huolitaan:D Taidanpa lähestyä sua salilla asian tiimoilta, kun eiköhän me samoja puntteja nostella:)
No niin, nyt ois jo kaks mimmiä tulossa kyytiin, hyvä hyvä! :) Mekö käydään samalla salilla? Kappas:)

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Minä myös olen Vaniljan kyytiin menossa ja siis sinne Kemin leirille. Kiva kun täällä pohjosessakin järjestetään tuollainen leiri. Pakkohan sinne on mennä. Eihän tällaista mahollisuutta voi missata.

Kyllä tää nyt kovasti näyttää siltä että viimeinkin korkkaan ensimmäisen leirini :) Ja Vaniljan kyytiin ilmeisesti tyrkkään itseni, kiva kun ollaan heti kaikki yhdessä porukalla menossa! Ja tosiaan hieno homma että leirejä on täällä pohjoisemmassakin. Sinne vaan, kaikki joukolla!! :D

:itku: Sain juuri sähköpostia, että Kemin fitnessleiri on peruttu osaanottajien vähyyden vuoksi!!! Minne kaikki punttimimmit ovat kadonneet! Nyt paha mieli kun odotin niin kovasti ensimmäistä leiriäni....:itku:

Zone-sarja -42%
Joo, täälläkin päässä odotettiin leiriä innolla. Ois ollut ihan mahtavaa, kun kerrankin noin lyhyen matkan päässä ois jotain mukavaa tapahtunut. Nyt kyllä vituttaa ja paljon. Mutta jos leiri siis vielä onnistutaan järkkäämään, niin autolla oon näillä näkymin menossa. Silloinkin olisi siis tilaa muutamalle mimmille autossa...

Latest posts

Back
Ylös Bottom