huhhuijakkaa

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Prof
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Originally posted by VahvaJussi
Joo tuskin se paljon halvemmaksi tulee kun samat energiat ja proteiinit pitää kuitenkin jostain repiä.

Maidon hiilihyraatti on sokeria (ja sokeri lihottaa). Samat energiat hitailla hiilarilla saa kaurapuurosta halvemmalla.

Originally posted by metalman
halvaksi? No miten sen nyt ottaa, ei taida vesi pärjätä ravintoarvoissa maidolle? :)

Maidon hiilari on ihan perseestä. ;)

Kylmävesi sisältyy mulla vuokraan, joten sitä voi huoletta lipitellä.

Vesi on keholle muutenkin todella tärkeää. Pysyy munuaiset kuosissaan ja keho puhtaana. Sekä jos on kuuri päällä, niin se vedenjuominen auttaa myös saimaannorppasyndroomaan jonkin verran.. eli vähentää pöhöä..

Ja mä saan kaiken tarvitsemani proteiinin ruoasta, joten maidolla mä en tee mitään.

Eli jos loppuelämäksi pitäisi valita joko maito tai vesi, niin vesihän se on! :thumbs:

..myönnetään nyt kuitenkin, että jääkylmä maito on helvetin hyvää! ..mutta vesi vielä parempaa.. ;)

-edit-

VahvaJussi: Me ei pelatakaan salibandya... :D

Originally posted by VahvaJussi
Se mitään lihota ku kuluttaa tarpeeks.

Siks se oli suluissa. Aerobikkaajat saa juoda maitoa aamuin illoin, mutta jos boudareita ollaan, niin sokerilla on tälläkin palstalla moneen kertaan puidut potentiaalisesti hyvinkin lihottavat ominaisuudet; sokeria veressä = insuliinia veressä = läskiä kankussa, noin niikun tosi yksinkertaistettuna.

Sulla on ilmeisesti universumin pienin reppu? Kipin kapin uutta ja tilavampaa ostamaan. Eihän se ole ollenkaan hyväksyttävää, että miehen kasvaminen on pienestä repusta kiinni.

-Mulla itseasiassa aika iso reppu mutta kylmäpuoli on suht pieni.
Ja kun ei ollu niitä kylmä pusseja, mistä tomi vihjasi "reppu" threadissa (kiitos siitä hänelle). 28'C helteessä en mielellään mustassa repussa säilyttele kauheesti tavaraa normipuolella.. joku raejuustokin kuolee kahessa tunnissa ;)

ja mixulle sen verran, että mun jauheliha oli vähärasvasta ;) eikä tollasta ku sulla on tossa siinä on vaan 10% rasvaa ;) ku toi rasva määrä näytti vaan niin huikealta...

Perkele ku iski toi pinnistyspäänsärky iski.. otan varmaan 2vkoa lomaa salilta, onpahan aikaa keskittyä ruokapuoleen.

koitin eilen syödä vähän viksummin ja tässä tulos. Miltäs nyt näyttää ?

12.00 Kreatiini + vitskut

12.15 rahka 250g + mustikkakeittoa (4dl) + Eloveenaa 40g=1dl

14.15 Kanaa 350g + raejuustoa prk

16.15 proteiini drinkki (Bull's Basic suklaa, ei ole herkkua)

18.15 350g nautaa (sisävilettä) + makarooni

20.15 Rahkaa 250g + mustikkakeitto (4dl) ja loput mustikkakeitot huiviin ;)

22.15 6 kpl valkuaisia ja yks leipä (ei olle jääkaapissa mitään)

00.15 proteiini drinkki (Bull's Basic suklaa)

Niin ,mä syön joskus kerralla vaikka 4 kyljystä.Nälkä tuleekin jo kolmen tunnin päästä.Ja protskudrinkin jälkeen vasta nälkä yltyykin.Että sellasta.

Originally posted by mtrookie
Niin ,mä syön joskus kerralla vaikka 4 kyljystä.Nälkä tuleekin jo kolmen tunnin päästä.Ja protskudrinkin jälkeen vasta nälkä yltyykin.Että sellasta.

sama täällä.. kateeks käy niitä joille ei ruoka maistu niin hyvin :(

Originally posted by Prof
-Mulla itseasiassa aika iso reppu mutta kylmäpuoli on suht pieni.
Ja kun ei ollu niitä kylmä pusseja, mistä tomi vihjasi "reppu" threadissa (kiitos siitä hänelle). 28'C helteessä en mielellään mustassa repussa säilyttele kauheesti tavaraa normipuolella.. joku raejuustokin kuolee kahessa tunnissa ;)

ja mixulle sen verran, että mun jauheliha oli vähärasvasta ;) eikä tollasta ku sulla on tossa siinä on vaan 10% rasvaa ;) ku toi rasva määrä näytti vaan niin huikealta...

Perkele ku iski toi pinnistyspäänsärky iski.. otan varmaan 2vkoa lomaa salilta, onpahan aikaa keskittyä ruokapuoleen.

koitin eilen syödä vähän viksummin ja tässä tulos. Miltäs nyt näyttää ?

12.00 Kreatiini + vitskut

12.15 rahka 250g + mustikkakeittoa (4dl) + Eloveenaa 40g=1dl

14.15 Kanaa 350g + raejuustoa prk

16.15 proteiini drinkki (Bull's Basic suklaa, ei ole herkkua)

18.15 350g nautaa (sisävilettä) + makarooni

20.15 Rahkaa 250g + mustikkakeitto (4dl) ja loput mustikkakeitot huiviin ;)

22.15 6 kpl valkuaisia ja yks leipä (ei olle jääkaapissa mitään)

00.15 proteiini drinkki (Bull's Basic suklaa)

On sulla kans vuorokausi rytmi klo.12.00 vasta kreatiinit ja
vitskut

Koitas herätä hiukka aikasemmin ni kerkeet sitten syödä hiukka enemmän ja jaoteltua ruokailut mukavasti. :

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%

Suositut

Back
Ylös Bottom