Helistö
Tyhmä ämmä
Kylmät talvet, aurinkoiset keväät, lämpimät kesät ja kuivat syksyt. Niistä minä pidän.Lämmin on hyvä. Kohta on taas talvi. Sekin on hyvä.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kylmät talvet, aurinkoiset keväät, lämpimät kesät ja kuivat syksyt. Niistä minä pidän.Lämmin on hyvä. Kohta on taas talvi. Sekin on hyvä.
Kylmät talvet, aurinkoiset keväät, lämpimät kesät ja kuivat syksyt. Niistä minä pidän.
Joo, yöllä.Mutta pitää silti sataa välillä.
Nyt on parina päivänä ukkostanut ja alkuillasta satoi hetken mutta paljon, huomiselle luvattu samanlaista. Ensi viikolla laskeekin lämpötilat alle 20.
Maanantai 06.08 luvattu ainakin tälläistäJES! Missä tällaista ilouutista luvattiin?
Mitään muuta valittamista mulla ei näissä keleissä ole, kuin että salilla on aivan vitun kuuma, tänään 29,8 vaikka kävin aamusalilla, ja että kotona on aivan vitun kuuma, 30,5 vaikka koko yön on ollut kaikki röörit auki ja koko päivän kaikki röörit kiinni. Jos kotona ja salilla olis kunnon ilmastoinnit, niin tästä kelistä vois jopa nauttia.
En törmännyt kyllä tuollaisiin öttiäisiin. Siellä on niin paljon ilmansaasteita ettei siellä elä linnutkaan.Näitkö heitä siel? Jos näkisin näit, ni suorittaisin Seppukun.