HTV:n Forte-kanavapaketti

Kävin eilen avaamassa HTV:llä Forte-nimisen kanavapaketin, jonka avulla pitäisi näkyä muistaakseni n. 22 uutta kanavaa digiboksin kautta. Mutta kun laitoin kortin boksiin ja tv:n päälle, niin mulla näkyykin KAIKKI mahdolliset maksulliset kanavat! siis 78 fuckin kanavaa! Kaikki TV1000:t, Canal+:t, Al-Jazeerat ym. Nyt en tiiä et missä "vika"?!

Onko ne ohjelmoinu mun Conax-kortin väärin vai whatta fuck. En uskaslla kysyy HTV:ltä, koska nehän tietenki sulkee ne heti jos saa tietää. Enkä uskalla ees sammuttaa digiboksii ettei ne vaa sit hävii sen takii?! :D Enkä tiiä et onks tää joku HTV:n avauslahja et näkee kaikki kanavat jonku aikaa ja sit ne suljetaan... Luulen et ne ois siinä tapauksessa mainostanu tällasta asiaa. Tsiigasin myös sopimuksesta etten oo tilannu ku kyseisen kanavapaketin.

Eli pohdin tässä että onko täällä muita jotka on avannu kyseisen kanavapaketin ja kokenu vastaavaa tai onko jollain tietoa että mistäköhän moinen johtuu?

Toivon vaa et pysyis tollee. Siihen ehtii jo tottuu :hyper:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ei pysy, kestää n. kolme päivää.

Wintikka sanoi:
Onkos toi joku mainos, että jää koukkuun ja haluaa tilata koko setin?

Taitaa HTV:n uusien korttien päivitysajot vaan pyöriä verkossa harvakseltaan ja siitä syystä uudessa kortissa on oletuksena kaikki kanavat auki. Muuten asiakastuki menisi tukkoon kun paketin X tilannut uuden kortin haltija vinkuisi miksei hänen tilaamaansa kanavapakettia näy vaikka kortti on koneessa. Ja kortteja jouduttaisiin ohjelmoimaan jo myyntipisteissä - nykyisellä käytännöllä kaikille voidaan iskeä samanlainen kortti kouraan.

Hiukka tähän liittyen HTV:llä on parhaillaan 2 viikon ilmainen tutustumisjakso Canal+ pakettiin eli soittamalla asiakaspalveluun saa kaikki 5 Canal-kanavaa. Ainoa catch on vaan että muistaa katkaista tilauksen 2 viikon jälkeen, muuten se jatkuu maksullisena kestotilauksena.

Ainahan ne mainostaa että saa kokeilla muutaman päivän maksullisia ilmaiseksi. Sitten se katoaa ja jäät kuolaamaan jatkoa. Varmaan soittavat vielä perään "hyvällä tarjouksella". ;)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom