HST pyörähtämäisillään käyntiin

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Spitium
  • Aloitettu Aloitettu
Pro Nutrition Fire Kick, 20 x 25 ml -20%
Tämä viikko meneekin maksimipainoja testaillessa, jännittää jo valmiiksi :hyper: Mullahan oli aikomus vetäistä eka HST kuusviikkonen jo elokuun lopulla, mut pahkura kun tämä olkapää alkoi mennä snadin äksidentin jälkeen sijoiltaan alvariinsa, niin HST:n tilalle tulikin kolmen kuukauden totaali pysäytys treeneistä :curs: Että ei mennyt ihan niinkuin olin suunnitellut...

Noh, tuossa kattelin silloisia maksimituloksia (siis olin tehnyt ohjelman silloin täysin valmiiksi, maanantaina kun piti aloittaa, niin sitä ennen perjantaina sitten sai haudata kaikki paperit ö-mappiin) ja ette usko! Olen tällä hetkellä kovemmassa kunnossa (vaikka siis eka oli 3kk tauko ennen tähystystä, sitten pääsi kuntoutuksen puitteissa salille vähän tuntumaa ottamaan, normaalitreeni pienine liikerajoituksineen ollut nyt noin 6vkoa päällä) kuin silloin elokuussa :hyper: Ihme kone kertakaikkiaan! Noh, joka tapauksessa mielenkiinnolla odotan, mitä HST tuo tullessaan, itse arvelen sen sopivan mulle kun palaudun nopeasti...nyt katsotaan että kuinka nopeasti :evil: Isäntä vetäs just kuusviikkosen loppuun (sillä vähän sotki operaatio sitä loppua hitusen) ja siihen puri ainakin hitokseen :kuola: Vaikka ensin epäili kovastikkin...mut jo se toista jaksoa suunnittelee :lol2:

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Moi! Mulla kans HST syklin toinen viikko menossa. Viimeiset 15 toiston treenit vielä edessäpäin ja kyllä hirvittää jo valmiiksi... Mun päänupille tämä treenityyli ainaksi sopii, koska salilla ei turhaa kuppailla eikä sarjoja vedetä myöskään failureen asti. Mutta silti on meinannut 15 toiston sarjoissa välillä usko loppua.

Ootko muuten aatellut tehdä vatsalihaksillekin tuon ohjelman mukaiset toistomäärät? Aika paljon näkyy sitä sovellusta, että vatsaa treenataan kumminkin pitkillä sarjoilla vaikka muu treeni on HST:llä. Itse ajattelin tämän kierron tehdä vatsatkin samalla tavalla kuin muun kropan ja painoa myös progresiivisesti lisäten. Saas nähä miten toimii...

Zone-sarja -42%
Juuh, muistan syödä ;)

Kyllä aattelin ottaa vatsatkin mukaan ihan normaalisti, mut alkaa tulla näitä pieniä sovellusongelmia...vatsoissa sitä kymppiä ja vitosta hakiessa tuntuu siltä, että tehdä jaksais ihan varmasti, mut kuka vidu sysäis sen kelkan liikkeelle :lol2: Ja samoin maastavedossa on ongelmana tekniikka - olen aina vetänyt suorin jaloin ja painot on kyllä niin isoja, ettei sillä tekniikalla pysty turvallisesti repimään sitten millään (kun on selkäkin leikattu...jo vuosia sitten tosin) :jahas: Ja eniten sapettaa ku kyykky on ulkona kuvioista, ei tule kauppoja sen suhteen vielä, ku ei käsi taivu tangon alle ilman ällöjä tuntemuksia :curs: Ei koske muttei tosiaan tunnu hyvältäkään. Mutta älyyyyttömän tyytyväinen olen tämänpäivän painomaksimien metsästykseen :hyper: On sitten oletettua rankempi kuusviikkonen tulossa...käy psyyken päälle :lol2:

Latest posts

Back
Ylös Bottom