Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
No niin, hei vaan.
Nyt olis maanantaina alkamassa 6 viikon sykli HST:tä. Olen salilla käyntiä harrastanut välillä aktiivisemmin noin 5 kuukauden ajan. Huomenna olis tarkotus mennä kattomaan maksimiarvot...
Listani on seuraavanlainen:
Penkki
Alavetotalja
Keskitetty hauiskääntö
Ojentajat
Vatsakone
Alaselkäkone
Tiedän että liikkeitä on liian vähän. En vaan ole ikinä tehnyt muita liikkeitä ja pelottaa tehdä ne väärin. Mitä liikkeitä suosittelisitte lisäksi? Jalkoja pitäis vissiin vähän treenata myös... Missäs voisi internetissä katsoa tarkasti ja oppia tekemään liikkeitä? Onko jotaan videoita?
Kiitoksin,
deMastro
mavea ja sjmv:tä on turha tehdä molempia,vielä kun kyykky on mukana niin alaselän palautuminen on todella vaikeeta.mave pois ja kulmasoutu tilalle.pohkeita vaikka näin http://www.exrx.net/WeightExercises/Gastrocnemius/WTSingleLegCalfRaise.htmlMistäs liikkeistä tää kannattas rakentaa jos saatavilla on vapaat painot?
Jotain tällästä ajattelin:
Kyykky
Mave
Penkki
Leuanveto (leukojen max tällä hetkellä 5 :D)
Pystypunnerrus
Ranskalainen
Hauis tangolla
SJMV
Pohkeet (miten?)
Vatsalihakset
Lisäksi otan vielä reisikoukistuksen ja reisiojennuksen mukaan niin tulee myös jalkoja enemmän...
Itse oon yleensä tehny niin, että kun ylätaljapainot on jossain vaiheessa kiertoa noussut yli kehonpainon, niin olen siirtynyt leuanvetoihin.Joku kokeellu kyseistä metodia leukoihin??