HST ja korotukset

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Zalkku
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Pisti vähän miettimään tuo kun HST:ssä korotukset kuuluisi olla sen 5%, eli mennään sieltä 75%:sta aina sinne 100%:iin. Itsellä kuitenkin tuntuu että kun olen vielä näin aloittelija niin korotukset voisivat olla pienempiäkin, esim 3% tai 2,5%? Ei saa meinaan oikeen semmosta tuntumaa että olisi jotain tehnyt salilla, ja se fiilis on itselle ainakin aika tärkeä. Ja sitten vielä semmoista että voiko tuota HST:tä tehdä silleen, että kaksiviikkoisen loppuun ottaa tavoitteeksi yli 100%, esim 105%? Niin aloittelija tosiaan vielä olen että omasta mielestä tuo kyllä onnistuisi. Tahdon nyt tähän kuitenkin jonkun kokeneemman mielipiteen.

Itse törmäsin samaan tilanteeseen tossa vähän aikaa sitten, eli alotellessa noi maksimit nousee tossa kuudessa viikossa niin, ettei ne tunnu juuri miltään edes kierron loppuvaiheessa.

En tiedä kunnostasi tai muusta mitään, mutta alotellessa voi aika huoletta laittaa aina lisää rautaa tankoon. En nyt tiedä onko tää ihan sontaa mitä mutuilen, mutta mun mielesta voi alussa vetää vaikka koko kroppa kolmesti viikossa, ensin vaikka sillä 15 toistolla 2x pari viikkoa -kk ja pistää aina jos suoritus on onnistunut 2,5 tai 5kg lisää rautaa tankoon seuraavaksi kerraksi, niin kauan kun suoritus onnistuu, tosta sitten se 15 toiston maksimi. Seuraavaksi samat kymmenellä ja viidellä toistolla, jonka jälkeen UUDESTAAN se 15 toiston homma jne.. Vasta kun tolla kehitys pysähtyy, siirtyisin itse HST:hen. Tämä siis täysin mutuilua, ja toivoisin muitakin mielipiteitä.