Joo, kiinnostais tietää mitä se lastenhoitaja oikein ajatteli:
"Taidanpa kutsua tuon sexuaalirikoksista tuomitun, vasta vankilasta vapautuneen miespuolisen ystäväni tänne yökylään meidän seuraksi. Sillä on varmaan paineet aika kasaantuneet... mä en ookaan saanut lapsenlikkakeikoillani vielä kunnolla munaa!"
...pari tuntia myöhemmin:
"HEEI!! Mua sun piti panna eikä tota!! Mitä sillä on mitä mulla ei oo?? Paitsi et se on nuorempi ja hoikempi!!"
Kaikki varmaan ymmärtää sarkasmia, niin ei tarvi alkaa puolustella...
All in all, kipeetä touhuu... pakostakin käy mielessä että mitenköhän sitä reagoisi jos uhri olisi vaikka oma lapsi... pelottavaa...
Suomeen uusi laki: rikoksen uhriksi joutunut, tai hänen lähiomaisensa, saavat rankaista rikoksen tekijää miten näkevät hyväksi edellyttäen että saavat hänet kiinni. Kuvastaisipahan rangaistukset sitten ainakin matti meikäläisen oikeustajua, eikä jonkun vankeinhoitolaitoksen hellanlettastädin käsitystä.
Btw, sunnutai-iltana about klo 21 tuli joltain radiokanavalta, en muista miltä, jonkun e.m. tädin haastattelu. Mielipide oli kiteytettynä: suomessa ollaan kiristämässä tuomioita ja sen on väärin sillä vankila on niin hirveä paikka.
Ai että pistää vihaksi... missä mun pesismaila on?