Housuja lyhyille miehille

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja jawhead
  • Aloitettu Aloitettu

jawhead

Banned
Voi vittu että taas vitutti housukaupoilla. En mä nyt pidä itseäni mitenkään pätkänä, tuollanen 170 cm on pituutta, mutta näyttäs siltä et mulla on joku pioneerisyndrooma että ei meinaa löytyä oikeen pituisia housuja niin millään!

Arvioisin, et tommonen W28-30 L32 ois aika passeli meikäläiselle.. mutta kun ei löydy niin ei löydy! Jos ostan 32 pituset niin ne on sitten ihan saakelin baggyt ja lahkeet joutuu kääntämään moneen kertaan. Perkele.

Mistä te muut lyhytjalkaset miehet oikein ostatte housunne?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Voi vittu että taas vitutti housukaupoilla. En mä nyt pidä itseäni mitenkään pätkänä, tuollanen 170 cm on pituutta, mutta näyttäs siltä et mulla on joku pioneerisyndrooma että ei meinaa löytyä oikeen pituisia housuja niin millään!

Arvioisin, et tommonen W28-30 L32 ois aika passeli meikäläiselle.. mutta kun ei löydy niin ei löydy! Jos ostan 32 pituset niin ne on sitten ihan saakelin baggyt ja lahkeet joutuu kääntämään moneen kertaan. Perkele.

Mistä te muut lyhytjalkaset miehet oikein ostatte housunne?

Millaisia housuja etsit? Itse olen melko pätkä (167cm) ja nuorempana housujen koko oli W30L30 (nyt vyötärö vähän isompi :nolo:). Käytän lähinnä Dockerseja ja farkkuja, Dockerseja löytyy ainakin stokkalta ja farkkuja ton kokoisina lähes kaikista niitä myyvistä liikkeistä.

Ja ainahan on tietty internet.

Eikö tuo L32 oo liian pitkä, ite oon 180cm ja housujen pituus on tuo 32. Housujen mallillaki on toki väliä, eli jotku lökäpöksyfarkut saattaa olla liian massiiviset vaikka oiski samat arvot ku normaaleissa housuissa. Siis pituutta ihan liikaa vaikka siinä lapussa tönöttäs 32 pituutena.

Itellä pituutta 178cm ja L32 on tuuman verran liian pitkä. Eihän tuo sinänsä paljoa, mutta vituttaa kun lahkeen takaosa jää kengän alle kävellessä. Veikkaisin kyllä että L32 on liikaa 170cm miehelle.

W 29 ja L 29, paitsi että enää ei taideta tehdä noin lyhyitä housuja. Ite olen 168 ja ostan housut suosiolla sillä diilillä että lyhennys kuuluu hintaan. Ihmetyttää vaan tuo pituuspolitiikan muutos kun vielä 90 luvun puolella sai farkkujakin 28 vyötäröllä ja 28 pituudella. Nyt kuulemma ei taideta edes valmistaa. Luuleeko ne pöljät että keskipituus on yhtäkkiä kasvanut vai että lyhyet miehet ei käytä housuja?

Eikö tuo L32 oo liian pitkä, ite oon 180cm ja housujen pituus on tuo 32. Housujen mallillaki on toki väliä, eli jotku lökäpöksyfarkut saattaa olla liian massiiviset vaikka oiski samat arvot ku normaaleissa housuissa. Siis pituutta ihan liikaa vaikka siinä lapussa tönöttäs 32 pituutena.

Joo siis tarkotin tietenkin L28-30 ja W32

Millaisia housuja etsit? Itse olen melko pätkä (167cm) ja nuorempana housujen koko oli W30L30 (nyt vyötärö vähän isompi ). Käytän lähinnä Dockerseja ja farkkuja, Dockerseja löytyy ainakin stokkalta ja farkkuja ton kokoisina lähes kaikista niitä myyvistä liikkeistä.

Farkkuja lähinnä. Eikä muuten löydy, eilen kiersin 2 tuntia liikkeitä eikä yhestäkään paikasta löytynyt alle L32.

Osta paksureisisimmät housut ja lyhennytä niitä jollakin. Niin ainakin itse teen, kun ei niitä housuja muuten saa sopimaan. Ja itseasiassa, eikait se olisi ees hirveen vaikea homma itse lyhentää. Lanka ja neulaa kehiin vaan!

Noita pidemmällä lahkeella olevia housuja on lyhyenä pakko ostaa, jos meinaa saada housut mahtumaan REISISTÄ. Mulla taitaa suurin osa housuista olla jotain W:32 L:32 W: 34 L:32 väliin, riippuen vähän housun merkistä ja leikkauksista. L30 on poikkeuksetta sellanen että housua ei saa vedettyä yli puolen reiden, vaikka se sitä lahkeen pituutta kuvaakin niin samalla noissa pidemmissä lahkeissa on toi reiden osuus pidempään tilavampi. Ja mittaa se maaginen 168cm. Niitä voi sitten lyhennellä. Oon huomannu et tolla W 32/L32 yhdistelmällä saa noista sopivammin leikatuista housuista helpoiten hyvät. Aina jää himpun verran vajaata vyötäröstä mut vähäinen nyt ei haittaa. Ei varmaan pitäs kyykätä.

on tossa lyhennyksessäkin ongelmansa. Housut kun on yleensä tehty sen kokoiseksi mitä ne ovat. Kun niitä lyhennetään niin esim. polven kohta tuleekin nilkkaan jolloin muoto on väärä. Korostuu sitten jos ostaa jotain j&j farkkuja missä on erilaisia korostuksia polven kohdalla jne. Muutenkin jos miettii, että farkut kapenevat/levenevät aina tietyssä kohtaa, niin lyhentäessä se muoto menee kyllä perseelleen.

Tämä topic on niin asian ytimessä kuin voi vaan olla! Tällaisena 170-senttisenä normitreenaajan vartalolla varustettuna suorastaan raivostuttaa ajatuskin farkkuostoksista. Jos kaupoista sattuu löytämään yhdet suunnilleen sopivan pituiset, niin viimeistään tuossa polviin asti vetäessä alkavat kakistella vastaan. Aika monesti juurit tuota W32/L32 -osastoa tulee roijattua kaupasta ja sitten heti lyhennykseen.

Myös brittiläisille lager-perseille täsmäsuunnitellut Pepe Jeans -merkkiset farkut tahtovat istua usein aika kivasti. Näitä ei kyllä alennusmyynneistä ikinä löydä, ja kohtuullisen hinnakkaita ovat tietenkin.

Iso lampaankives teille, arvoisat muotisuunnittelijat Burberry-huiveissanne. Lopettakaa se vaatetuksen teettäminen anorektisille afrokoripalloilijoille.

:down:

Tunnustan, että rakas mummuni on lyhentänyt meikän pöksyjä jo monta vuotta :) Muuten olis kyllä aika hukassa noiden housuostosten kanssa kun ei kylmiltään hyvin istuvia tahdo löytyä sitten millään. Mitenköhän sitä pärjäiskään ilman, joutuu varmaan vielä joku päivä opettelemaan ompelukoneenkäyttöä ihan ite :D

Terveisin 171cm

Pituus 169cm ja housut W29 L28 : )
Eihän kaupasta ole mitenkään mahdollista löytää noin lyhyitä housuja, mutta kun äitille tuo uudet housut niin johan lahkeet kääntyy ja on loistavat.
Itse en ainakaan voi edes unelmoida löytäväni kaupasta täysin sopivia.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom