Hossein Reza Zadehin Kyykky Ja Veto!!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja fergie
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Hieman ehkä tyhmä kyssäri, mutta minkälaisia romuja noi 500koogeen varuste kyykkääjät ottaa syvästä kyykystä ilman rensseleitä? Tekeekö noi huippu ukkelit kuinka paljon reenejä ilman haarniskaa? Onko siitä mitään hyötyä?

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Voi jessus. Kuka vittu sen tietää? Ei ole mitään taulukkoa mistä voi kattoa varustetuloksen kohdalta raakatuloksen. Tuskin harva niistä nostajista itsekkään tietää.'

EDIT. Hieman juu...

no kyllähän se perusvoimakkuus on olemassa 500 kilon varustekyykkääjälläkin, mutta ei voi mitään taulukoita kyllä rakennella. hieman sama, jos kysttäs painonnostajalta, että "paljos yhdellä kädellä nousee?"

no kyllähän se perusvoimakkuus on olemassa 500 kilon varustekyykkääjälläkin, mutta ei voi mitään taulukoita kyllä rakennella. hieman sama, jos kysttäs painonnostajalta, että "paljos yhdellä kädellä nousee?"

70kg oon yhdellä kädellä työntänyt:thumbs: joskus puntti treeneissä piti kokkeillaa huvikseen :D tästä on jo kyllä aikaa hivenen :D

Hieman ehkä tyhmä kyssäri, mutta minkälaisia romuja noi 500koogeen varuste kyykkääjät ottaa syvästä kyykystä ilman rensseleitä? Tekeekö noi huippu ukkelit kuinka paljon reenejä ilman haarniskaa? Onko siitä mitään hyötyä?

Balttiarallaa 320-350 kiloa, keskimäärin.

kova rauta :worship: ..mimmoset raudat nousee kahella?

kisoissa oon -77kg sarjaan tempaissut 100kg ja työntänyt 120kg noi siis viralliset kisa enkat :) harjoituksissa työntö painot pyörii 130kg - 140kg tienoilla ja tempauksessa 100-110kg tienoilla, riippuu aivan päivän kunnosta ja fiiliksistä:whip: ja mainittakoot tähän viellä että olen ihan saatanan huono kisanostaja en ole koskaan saanut kunnon fiilistä tai kuntoa kisoihin päälle, siksi nii noinki kova ero kisa ja harjoituspainoissa:itku:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Kestikö kuinka kauan muuten kehittyä 120 --> 140? Millä aseilla teit tämän tempun :D
tähän on yllättävän vaikea vastata kosta en pidä treenipäiväkirjaa mut ihan tuolloin kuin tein tuon 120kg kisa tuloksen olin silloin jo 130kg työntö kunnossa, ja pienillä tekniikka parannuksilla ja kovemmalla kyykky treenillä :D no räjähtävyyttä haettii nostoihin lisää ja työnnön alle menoa parannettii ja kyykkytreeniä kovensin:thumbs: semmosilla vanhan kansan konsteilla, nyt jos muistelen kehitystä nii kyllä siihen on 6kk-12kk kesti tuo kehitys, 16vuotiaana työnsin jo tuon 120kg :rolleyes: paha sanoa saha panoa:lol2:

Tuota minäkin mietin(epäilen) siis mietin anteeksi...ja jos toi on tehty vielä levytangolla, niin :worship:

onks toi teijän mielestä muka kova tulos?:D sitä ihteesä tulee näköjään vähäteltyä :rolleyes: no sen otin ihan levytangolla ja yhdellä kädellä rinnalla:thumbs: asentoa on vaikea kuvailla mutta se on ihan erinlainen mitä normaalissa rinnalle vedossa siis pääpiirtien tangon keskeltä kiinni ja kylkeä eteen päin ja siitä sitten se helistin napataan rinnalle:thumbs:

Zone-sarja -42%
Ite oon just nyt työntäny 120, ja jotenki tuntuu että vaikee edetä, kun välillä 115kg:kin tuntuu rankalta :D Nooh perus setillä

Tempaus
Työntö
Työntö/tempaus/maastaveto
etu/takaKyykky

Linjalla oon liikkeellä .. Tosin oon vasta reenannu noita painonnosto liikeitä sen vuoden verran, että eiköhän se tästä pikku hiljaa :D

pikku hiljaa ison hiljan kanssa:D

itselläni tuntuu kans jotkut päivät että ei saa edes 110kg työnnettyä että painas nii prkl ja joku päivä sitten rauta on ku paperia :D on se niin vittumainen laji :D

onks toi teijän mielestä muka kova tulos?:D sitä ihteesä tulee näköjään vähäteltyä :rolleyes: no sen otin ihan levytangolla ja yhdellä kädellä rinnalla:thumbs: asentoa on vaikea kuvailla mutta se on ihan erinlainen mitä normaalissa rinnalle vedossa siis pääpiirtien tangon keskeltä kiinni ja kylkeä eteen päin ja siitä sitten se helistin napataan rinnalle:thumbs:

En tiedä kova, muttei multa onnistu:(

En tiedä kova, muttei multa onnistu:(

jooo itselläni on lantiossa hyvä liikkuvuus joka auttaa tähän alle menoon ihan helvetisti ja vahva selkä joten se rauta helppo nykästä vaan ilmaan ja syöksyä alle :D se työntö kohta onki vaikein ku pitäs jaksaa pitää sitä rannetta "lukossa" että se ei lähe joka ilman suuntaan säntäilee se paino:lol2:

Suositut

Back
Ylös Bottom