Hornetit

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja MikaT2
  • Aloitettu Aloitettu
Hitto, että olen kateellinen teille, joiden huudeilla tuota saarioisten wingsiä myydään. Olen tainnut kuluvalla viikolla vetää 3x900g lootaa atrian naturel hornetteja, päälle olen lyönyt soppamiehen buffalowings kastiketta..pitäsköhän vielä lauatain kunniaksi :D

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Protip siipien suurkuluttajalta:

Kariniemen 700g siipipaketti on paras valinta kokonsa ja paistuvuutensa puolesta. Paistuvat mielestäni eri tavalla kuin atrian siivet ja paketin koko riittää paremmin selättämään nälän.

Sitten tärkein pointti: Paketissa tosiaan lukee 700g, mutta olen havainnut todellisen painon heittelevän 660-830g välillä. Kannattaa ottaa koriin 5-10 siipipakettia ja hedelmäosaston vaa'alla (toivottavasti lähellä, itsellä aivan vieressä) punnita mikä paketeista painaa eniten. Tosiaan alin paino mitä ikinä nähnyt 660g ja suurin tuo 830g. Punnittu reilusti yli 200 pakettia.

Toinen tippi niille jotka haluaa löytää paketista enemmän "siipiä" eikä "koipipaloja". (Ne pyöreämmät eivät ole muuten koipipaloja, vaan olkanivelosia), valitse Kariniemen Liekkisiivistä paketit jotka ovat kaikista litteimpiä. 2 pkt litteitä ostin juuri ja tulos oli 23kpl siipiä ja 10kpl olkanivel paloja.

Totta, lisäks nämä litteät paketit tapaavat olla juuri niitä jopa 800g rikkovia paketteja. Näyttää ulospäin pienemmiltä, mutta ovat todellisuudessa erittäin tiiviitä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom