Hopeanuoli (leikkaamaton)!! tosimiesten leffasarja

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
"Hän hauskuutti meitä vitseillä joita ketään ei tajunnut, kepeät mullat J3pa."

E: Hopeanuoli on varmaan monelle juttu mitä ei millään tajua, kuten mulle jokin vitun Arttu Wiskari. Ymmärrän hyvin siis. Ei muuta. :piis:

Hajosin, loistavaa läppää. :hyvä: Miks kukaan ei ymmärrä mun läppää tai kaikki pitää aina ottaa tosissaan? Ja miksi kuolemasta/kuolemisesta on tehty niin tabu?

Arttu Wiskarin biisit on jotain käsittämättömän nerokasta, kertovat tosielämän surullisesta puolesta.

Mutta asiaan, sain käsiini hukassa olleen leikkaamattoman japsi version Gingasta. :D

Siis aivan parhautta

Toi Sorrow on jotaki niin helvetin jäätävää. Tasan ainoa leffa/sarja minkä aikana olen tirauttanu kyyneleitä ja se on aina tuossa kohtaa kun Sorrow alkaa pyörimään Rikin muistaessa kaiken ;-;

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Ihan uskomaton ja elämää suurempi fiilislataus tossa koko helvetin sarjassa ja noi musiikit ja voi perkele! :rock: :itku: :rock:

Pakko kai se on tännekin myöntää et reilun puolen vuoden sisään toinen rundi menossa... ja aivan tajuttoman kovaa kamaa kerrasta toiseen!!

Täytyy pitää maratooni kyl joku mättöpäivä ja kattoa kaikki yhtäsoittoa taas hetkeen. On tästä varmaan jo vajaa vuosi kun viimeeksi kattonu! :wtf:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Ephe, onks noi Weedit mistään kotosin? Pistäs lainaten? :D

Jos saa Weedeistä vastata vaikken Ephe olekaan, niin olin vähän pettynyt - etenkin loppuun, pelkästään. Alku oli helvetin mahtava mut sitten vähän lässähti. Tuo loppu vähän vie pointseja liikaa ja ajatukset muuten ihan hyvästä setistä, ei kannata hirveästi uskoa mua siis tässä tapauksessa. Hyviä kohtia mahtuu mukaan ehdottomasti, mut vähän moraaliseksi perseilyksi tuo menee kuten sankareista voi olettaakin.

Toi pätkä on valehtelematta paska.

Ei kannatakkaan valehdella tai käy näin :D
images

Ephe, onks noi Weedit mistään kotosin? Pistäs lainaten? :D

Onhan ne mistään kotosin mutta ei todellakaan vedä vertoja Hopeanuolelle, vaikka ei otettaisi nostalgian tuomaa lisäarvoa huomioon. Tuu hakee niin saat kaikki kaheksan lainaan :D

Suositut

Back
Ylös Bottom