Hopeanuoli (leikkaamaton)!! tosimiesten leffasarja

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Jonkun hopeanuoli boksin halvalla ostin muutama vuosi sitten kun halvalla sai. Vitutus oli suuri kun kyseinen boksi olikin leikattu versio:curs:

Taisin ekan kerran katsoa 2-4 vuotiaana.

Mä katoin joskus 5-6v eka kerran, mut se ekan osan kohta ku vaari on siellä luolassa ja pilkkoo jalkaansa pelotti niin paljon
et meni piiitkä aika ennenku uskalsin kattoo sen uudestaan.

Vide, pitääki kaivaa noi VHS:t jostain esii!

Iha hyvähä sarja toi on, katottu moneen kertaan, myös Ginga Densetsu Weed, joka on Ginga Nagareboshi Ginin poika, eli samanlaiset tarinat luvassa.

Täältä löytyy Hopeanuoli ja Weed dvd:t kaikki. Hopeanuoli on vaan niin helvetin hyvä ja nostalginen...:itku:

Ne alkuperäiset hopeanuolet oli rautaa jossa oli dupattu suomeksi, todella surullisia. Itseltä löytyi/löytyy alkuperäiset VHS:sät ja sitten leikkaamattomat DVDt. Parhautta!!!!

Itse tykkäsin niistä japseista enemmän, japanilaiset osaavat eläytyä niin mainiosti siihen sarjaan. Suunnilleen pelkkä lohen syöminen toteutettiin marssihuutojen tahdissa ja samalla huudettiin samuraihuutoja.

Paras sarja ikinä.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Akatoran ja Rikin kuolema :itku:

Paras elokuva/sarja koskaan. Ei tule mikään edes lähelle tätä sarjaa.

Pidän itseä onnekkaana, että katoin Hopeanuolta Pokemonin sijasta. Pokemon ku on enemmän ajatuksetonta paskaa, toisin ku paljo opettava Hopeanuoli. Katoin nauhotettuja VHSiä jo kuusvuotiaana, ja yhdeksän vuotiaana olin säästäny ite 100euroa ja menin ostaa leikkaamattoman dvd:n :D

Ei saatana se 'sorrow' kappale kun Riki herää lumikinoksen alta ja muistaa kaiken, ainoa kerta ku vetistyn katsoessani elokuvaa/sarjaa ;__;

Ja valot on ollu päällä siitä asti ko tänne maailmaan synnyin ja sammuu sitten ko aika on täysi kuten jokaiselle käy. :)

"Hän hauskuutti meitä vitseillä joita ketään ei tajunnut, kepeät mullat J3pa."

E: Hopeanuoli on varmaan monelle juttu mitä ei millään tajua, kuten mulle jokin vitun Arttu Wiskari. Ymmärrän hyvin siis. Ei muuta. :piis:

Suositut

Back
Ylös Bottom