Hopeanuoli (leikkaamaton)!! tosimiesten leffasarja

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Tulipa tuossa eilen katsottua 8 tuntia hopeanuolta putkeen ja tuli pieni sankarifiilis päälle ja rupesi tekemään mieli kouluttaa omasta karvakasakoirasta täysveristä karhukoiraa:whip:

Uskomatonta vaikka sitä ei ole opetettu se tietää mihin iskeä!!

Benizakura on kingi :piis:

Joo DVD versio rokkas iha kympillä, paljo enemmän shittii johnista ja kai-veljeksistä ja tottakai myös RAW-penkki mestarista, Mossista. :kuola:

Rupes vähän väliä sylettämään se japaninkielinen molotus:curs:
Oli varmaan aika huvittavan näköistä kun lauma "melkein" aikuisia jätkiä kattoo tippa linssissä koirien uskomattomia urotekoja:D

Hopeanuolet roxor, itse olen tosin vaan nähnyt noista ne Suomessa myytävät VHS-versiot. Se alkutunnari on uskomattoman leso.

Jos hopeanuolen filosofian voisi kiteyttää niin se varmaan olisi "minä tapan sinut". Hauska sarja, on tullut jakso jos toinenkin katsottua

:thumbs: Ai ai, heti ku luin nää postit niin alkoi se tunnari soimaan päässä! "yan sung makeet zuu, bing son thige dii..." :D

Siistiä lähteä yöksi ovelle kuvitellen olevansa benizakura, mä tapan kaikki apinat ja syön ne tai jotain...

Oikeasti, oon kattonu vhs:t monta kertaa, parasta piirrettyä mitä oon koskaan kattonu. " Siirry syrjään Ricky, niin minä possautan sen karhun PALASIKSIIIII!!!"

:5:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Eih!

Millon ilmestyy Maija Mehiläinen - Ultimate Edition 4DVD BOX, TaoTao - Battles In China - Complete Collection tai kenties Dr. Snuggles DVD boxi? :haart:

Re: Eih!

Originally posted by msj81
Millon ilmestyy Maija Mehiläinen - Ultimate Edition 4DVD BOX, TaoTao - Battles In China - Complete Collection tai kenties Dr. Snuggles DVD boxi? :haart:

Mä odotan ainakin Smurffs War in the Green fields uncut fanpack edition 15 DVDs

Jassoo tuli ensimmäinen tämmönen:jahas:

Onkos jengi nähny hopeanuolen jatko osia. Weed se tais olla nimeltään "hopeanuolen poika". Yhtä laadukasta kamaa kuin hopeanuoli. Niitä tais olla jopa 8dvd:tä. :D

Joo Weedit on katottu. Siskolla on ne kaikki 8 dvd:tä ;). Ei kyllä omasta mielestä yllä lähellekkään hopeanuolen tasoa. Paitsi parempi kuvanlaatu. Hyviä ja mieleenjääviä kohtia on molemmissa. Hopeanuolessa on paremmat musiikit ja hahmot, joita tosin näkee myös weedissä.
Weedissä on muuten toi lopputaistelu vedetty vielä överimmäks ku Hopeanuolessa:rolleyes:

youtubesta löytyy koko setti..sieltä tullu katteltua. jaksot on vaan jaettu aika moneen osaan (part)

Weed oli oikein mainio sarja, muttei mielestäni pääse lähellekkään Hopeanuolen tunnelmaa.
Hopeanuolen katsominen on jotenkin maagista ja toisaalta niin haikeaa kun tarinan ei millään haluaisi loppuvan :(
Olipa muuten shokki itselleni tuossa päälle viisi vuotta sitten kun sain kuulla että ne VHS-versiot Hopeanuolesta oli rajulla kädellä leikattuja, boxi oli sitten pakko hankkia ja oli kyllä valehtelematta yksi elämäni parhaita katselukokemuksia.

Olipa muuten shokki itselleni tuossa päälle viisi vuotta sitten kun sain kuulla että ne VHS-versiot Hopeanuolesta oli rajulla kädellä leikattuja, boxi oli sitten pakko hankkia ja oli kyllä valehtelematta yksi elämäni parhaita katselukokemuksia.

Ite tajusin kyllä jo 6-vuotiaana että "no nyt tästä kyllä saatana puuttuu kohtauksia!"

Mut paras sarja ikinä! Ite tykkään enemmän suomiversioista kuin leikkaamattomista, löytyy alkuperäiset ekan painoksen vhssät :P. Taisin ekan kerran katsoa 2-4 vuotiaana.

Jep, meitsi diggaa kanssa Hopeanuolta. Yleensä näin kipeenä tulee kateltua koko sarja läpi ja nappulana tottakai tuli katottua. Mä näin aika rajuja painajaisia että ne karhut pistää meidän talon ihan paskaksi :D

Suositut

Back
Ylös Bottom