Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tahvo Tohveli sanoi:Tässä Heterocephalus glaber, joka muistuttaa yllättävän paljon miehen sukupuolielintä varustettuna jaloilla.
Hampaat pitäis tottakai pestä aina iltaisin ja aamuisin 
Suni sanoi:Otuksia![]()
ehec sanoi:Mikä ihme ton kaverin peukalossa kiipeilee..?? joku mystinen mini-apina. Oletettavasti joku vastasyntynyt kuiteskin.

Tuo veti kyllä pohjat, todella hassu elukka... Tai no en tiedä hassusta mutta herätti suurinta ihmetystä. Toinen on tuo pensassaha-hai :lol2:Suni sanoi:Luulen, että ne on niitä saakuran pieniä apinoita, jotka ei kasva juurikaan tuosta isommaksi. Entiä minkä "rotusia"![]()
arppa sanoi:Löytäs vielä kuvan siitä sammakosta, jolla poikaset kököttää selässä olevissa kupeissa! Se on härskiHarmi kun en muista nimeä!
Eli kennokonna. Avara luonto rokkaa :DTahvo Tohveli sanoi:Onko kyseessä Surinam Toad (Pipa Pipa)?
Hyi helvetti! :urjo:Tahvo Tohveli sanoi:
Maailman pienin kädellinen on harvinainen sulkahäntäinen kolminokkahiiri: aikuisen paino on 35-50 g.Suni sanoi:Luulen, että ne on niitä saakuran pieniä apinoita, jotka ei kasva juurikaan tuosta isommaksi. Entiä minkä "rotusia"![]()
Ankka sanoi:Maailman pienin kädellinen on harvinainen sulkahäntäinen kolminokkahiiri: aikuisen paino on 35-50 g.
Veikkaan mä.
Suni sanoi:Luulen, että ne on niitä saakuran pieniä apinoita, jotka ei kasva juurikaan tuosta isommaksi. Entiä minkä "rotusia"![]()