Hoopoimman näköiset elukat

blipp_99.jpg

Burrowing_Owl_Yawn.jpg

birdy010702003.jpg

Least_Brittern_Chicks_Vol_29-3.jpg

Tahvo Tohveli sanoi:
Tässä Heterocephalus glaber, joka muistuttaa yllättävän paljon miehen sukupuolielintä varustettuna jaloilla.

Olispa hieno homma jos olis munan päässä tollaset tarttumahampaat, pystyis esim. laittamaan shampoo pullon munan päähän roikkumaan siksi aikaa kun pesee tukkaa! :hyper: Hampaat pitäis tottakai pestä aina iltaisin ja aamuisin :hyper:

:jahas: Nojoo.. taidanpa laittaa päiväunille...

Otuksia :)

Liitteet

• 3013.webp
    3013.webp
    17,6 KB · Katsottu: 1 912
  • 3045.webp
    3045.webp
    55,5 KB · Katsottu: 782
  • 3119.webp
    3119.webp
    37,4 KB · Katsottu: 957
  • 3093.webp
    3093.webp
    44,7 KB · Katsottu: 937
  • 3063.webp
    3063.webp
    16,8 KB · Katsottu: 1 677
ehec sanoi:
Mikä ihme ton kaverin peukalossa kiipeilee..?? joku mystinen mini-apina. Oletettavasti joku vastasyntynyt kuiteskin.

Luulen, että ne on niitä saakuran pieniä apinoita, jotka ei kasva juurikaan tuosta isommaksi. Entiä minkä "rotusia" :)

Suni sanoi:
Luulen, että ne on niitä saakuran pieniä apinoita, jotka ei kasva juurikaan tuosta isommaksi. Entiä minkä "rotusia" :)
Tuo veti kyllä pohjat, todella hassu elukka... Tai no en tiedä hassusta mutta herätti suurinta ihmetystä. Toinen on tuo pensassaha-hai :lol2:

Löytäs vielä kuvan siitä sammakosta, jolla poikaset kököttää selässä olevissa kupeissa! Se on härski :) Harmi kun en muista nimeä!

Valkoinen hyökkäys siili
amonpileet.jpg

Suni sanoi:
Maailman pienin kädellinen on harvinainen sulkahäntäinen kolminokkahiiri: aikuisen paino on 35-50 g.

Veikkaan mä.

Suni sanoi:

Joskus oon kuullu tollaisa pienä apinoita sanottavan sormiapinoiksi.

Back
Ylös Bottom