Honda Asimo

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja pringlw
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
"I hope that child in the spaceman outfit didnt get hurt. This is very sad to watch."

Hehee mikä kommentti joltakulta :D Lapsihan siellä sisällä varmasti on jep :whip:

Zone-sarja -42%
Mä näin tommosen jollain messuilla viime vuonna. En kyllä hitollakaan muista mikä messu oli kyseessä, joku ammattilaistapahtuma se oli. Ihan veikeä pöllerö kyllä.

Mä näin tommosen jollain messuilla viime vuonna. En kyllä hitollakaan muista mikä messu oli kyseessä, joku ammattilaistapahtuma se oli. Ihan veikeä pöllerö kyllä.

Helsinki Motor Show'ssa 2005 Honda esitteli tuota. Ihan sulavan näköisesti se siinä palloili pitkin lavaa ja kiipeli portaita yms.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Juu, siellä mä tuommoisen bongasin. Onko tuo muuten nykyään enää "edistyinein" humanoidirobotti? Eilen kattelin Discoveryltä sivusilmällä jotain dokkaria, jossa oli kohtuullisen paljon sujuvammin liikkuva ja ilmeisesti myös fiksumpi robotti.

Taitaa asimo olla kehittynein edelleen, mutta sitä kai mitataan sillä kuinka monesta tehtävästä selviytyy. Siistimmin liikkuviakin on, mutta ne eivät välttämättä osaa kantaa tarjottimia, tai taluttaa ihmistä, kuten asimo.

Jos nämä kaikki huippu jutut saisi liitettyä toisiinsa, eli kaikkien robottien parhaat puolet, olisikin todellinen humanoidi jo aika lähellä arkipäivää. Harmi vaan että tämä liittäminen ei oikein onnistu, kun yksi kyky tuppaa heikentämään toista.

Hienoja muita robotteja ja tulevaisuuden "kiva nähdä mitä tuosta tulee" vehkeitä on muitakin, kuten itsekävelevä pyörätuoli.
http://www.msnbc.msn.com/id/12497049/

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom