Homppeleiden sisustusohjelmista.

Näitä seksuaalivähemmistön edustajia tuntuu löytyvän melko paljon sisustusalalta, ainakin jokaisessa kyseisen genren ohjelmassa täytyy olla vähintään yksi verhokankaita päivittelevä homppeli vrt. T.I.L.A., Inno, puhumattakaan Sillä silmällä -ohjelmasta, josta valitettavasti väännetään surkeaa suomalaisversiotakin.

Olen kuitenkin ihmetellyt sitä, että miksi näissä ohjelmissa annetaan niin yksipuolinen kuva homppeleista. Missä ovat ne Tom of Finland ja karhuisä -tyyppiset homot sisustusohjelmista? Selvää syrjintää sanon minä.

Kuvitelkaa nyt kuinka hieno äijä ja kämppä -yhdistelmä saataisiin aikaa viiden kunnon nahkahomon työpanoksella. Pistetään tohon tuo teräslevypöytä, ja kaljuhan on aina muodikas. Mitä enemmän nahkaa vaatekaapista löytyy sen parempi. paskat tässä mitään hajuja laiteta ja pitsejä näperretä, kunnon liekkikuvioiset nojatuolit ja koppa kaljaa. Tuollaisen ohjelman minäkin haluaisin nähdä, tai sitten en...

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
keijo s sanoi:
kasarikauden koppalakkigyntterit

:hyper:

Mutta tosiaan, kohtuu rasittavia ohjelmiahan nuo ovat. Ei mulla mitään homoja vastaan ole, mutta stereotypiahomoja.. Ei perkele niitä neitejä.

Parhaat ohjelmat telkkarista (satunnainen järjestys):
Cribs
Pimp My ride
Inno
Tila
Frendit
Muodon vuoksi - aivan, se naistenmies lekuri on loistotyyppi ja osaa juhlia :D

Itse jos rakentaisin niin palkkaisin Markon Innosta suunnittelemaan sisustusta, piste.

Huppe sanoi:
Parhaat ohjelmat telkkarista (satunnainen järjestys):
Cribs
Pimp My ride
Inno
Tila
Frendit
Muodon vuoksi - aivan, se naistenmies lekuri on loistotyyppi ja osaa juhlia :D

Inno
Tila
Koulu-TV esittää: Hylkeidenmetsästys norjan vuonoissa
Urheiluruutu
Ring-a-link
Matti Alatalo laulattaa tammerkosken sillalla - aivan, se naistenmies on loistotyyppi ja osaa juhlia :D

keijo s sanoi:
Inno
Tila
Koulu-TV esittää: Hylkeidenmetsästys norjan vuonoissa
Urheiluruutu
Ring-a-link
Matti Alatalo laulattaa tammerkosken sillalla - aivan, se naistenmies on loistotyyppi ja osaa juhlia :D
AUTS! :nolo:

Ne homothan on huippuja noissa ohjelmissa.

Kiva nähdä ketä tulee siihen Suomessa tehtävään juttuun, jossa ne homot sisustaa ja pukee...

Pakkiksen vippisätistä löytys monta ehdokasta :jahas:

keijo s sanoi:

Matti Alatalo tuskin ketään laulattaa, mutta toivottavasti pilkku nauttii täysin siemauksin:whip:

Cribs pitää kyllä tsiigata kun tulee telkusta! Eli randomilla koska MTV:n ohjelmat tulee ulos miten sattuu verrattuna ohjelmatietoihin!

Muutenkin kummastuttaa tämä puppeleiden vyöry televisioiden kautta olohuoneisiimme. Kun nyt joka paikassa tunkee tuutista iloisia pikkuperämiehiä ja suvaitsevaisuutta ymsymsyms. toitotetaan, niin tosiaan, missä viipyvät kunnon alansa edustajat, nahkakoppalakkicowboyhousuburtreynoldsviiksihomot. Puhumattakaan aina yhtä iloisista ja edustavista rekkalesboista. Kai heilläkin olisi jotain annettavaa TV-maailmalle, nyt kun kerran ovat kansanosana muodikkuuden aallonharjalle ratsastamaan päässeet. Vai...?

Researcher sanoi:
Olen kuitenkin ihmetellyt sitä, että miksi näissä ohjelmissa annetaan niin yksipuolinen kuva homppeleista. Missä ovat ne Tom of Finland ja karhuisä -tyyppiset homot sisustusohjelmista? Selvää syrjintää sanon minä.

:hyper:

Vielä enemmän syrjintää on se ettei lesboilla ole vastaavia ohjelmia... miettikääs nyt joku kalju army-look butch ohjastamassa naisia tyylitajun saloihin. :D

Muay sanoi:
Vielä enemmän syrjintää on se ettei lesboilla ole vastaavia ohjelmia... miettikääs nyt joku kalju army-look butch ohjastamassa naisia tyylitajun saloihin. :D
Öööh... ei kaikki lepsot liene noita siilitukkaisia tätejä, todisteena olen löytänyt netistä paljon kuvia joissa väite kumotaan! :D

Kyllä ainakin unelmakämpässä Antti ja Jukka on ihan ihqja :hyper:
Itse asiassa asuisin kyllä oikeastikin jomman kumman (taikka molempien) kanssa mieluummin kuin yhdenkään kyseisessä sarjassa esiintyvän naikkosen...

Mutta parhaasta päästä tv-viihdettä on laivatreffit. :rock: Miten niin epäsuhtaisia pareja voidaankaan löytää...

Huppe sanoi:
Öööh... ei kaikki lepsot liene noita siilitukkaisia tätejä, todisteena olen löytänyt netistä paljon kuvia joissa väite kumotaan! :D

No ei kaikki homotkaan ole sellaisia neitejä kuin noissa ohjelmissa. Kuvatodisteita mulla ei tosin ole... ;)

Homous on nykyään niin muotia että!
Jokaisella TV-kanavalla on omat homonsa.
Odottakaa nuoret veljet muutama vuosi, niin tämä muoti-ilmiö menee ohi. Toivottavasti

Enemmän meikäläistä, huippuälykästä kaveria, huolestuttaa Yhdysvaltalaisen kulttuurin tunkeminen Suomeen, sieltä tämä homo buumikin on tullut suomeen.
Siis minkä helvetin takia täällä Suomessa vietetään "Halloween" juhlaa???

Nyt voi jokainen miettiä kuinka kauan menee kun Suomeen saapuu kiitospäivä!

Kysymys herää myös siitä että kuinka kauan kestää kun Suomessa aletaan kutsua homoja nimellä "gay"??

Ystävänpäivä on jo VALITETTAVASTI tullut Suomeen ja etenkin pelle-helsinkiin jo jäädäkseen. Se täytyisi poistaa välittömästi.
Itse en missään nimessä lähettele mitään "valentines" kortteja.

Kansallinen itsetunto hoi!!!

"Amerikka on hyvä jätkä!!!!!!!!!!!!!!!"
-näin ajattelee moni tyhmempi mies ja nainen.

Net Virgin sanoi:
Kiva nähdä ketä tulee siihen Suomessa tehtävään juttuun, jossa ne homot sisustaa ja pukee...

Pakkiksen vippisätistä löytys monta ehdokasta :jahas:

Hmmm... saanko ehdottaa? Neutraali ja N.O. Kummonen ;)

Ties mitä jälkeä siitä tulisi. Siinä saisi Pakkiksen-mimmit tapella uusista ihanista Metro-seksuaaleista :love: .

Pakkiksen vippisätistä löytys monta ehdokasta

Hoitoon vai hoidettaviksi?

Hmmm... saanko ehdottaa? Neutraali ja N.O. Kummonen

Hoitoon vai hoidettaviksi?

Musta saadaan komea siinä vaiheessa, kun tulee Extreme Makeover ohjelman suomenkielinen versio. Niinpä, puukkoa se vaatii, enkä puhu todellakaan sheivaamisesta.

Perkules sentään, eikö olisi kiva nähdä näiden metroretrohomppeleiden sisustusohjelmien jälkeen kun suomalainen keski-ikäinen metsuri/kaivinkoneenkuljettaja/kuorma-autoilija/levy-seppähitsaaja alkaisi sisustamaan TV:ssä? Ensin varmaan sisustaisi hän akkansa pihalle ja sitten Sotkasta hakemaan sohva. Humalassa. Se on siinä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom