Homous

Status
Viestiketju on suljettu.
Ikä
52
Aapo Jukola, pitkästä aikaa kalju, evp pitkätukka, näyttää nykyään homolta.

Pitkästä aikaa taas saa huomiota tarjoilijoilta ja vaatekaupan myyjiltä. Palvelu paranee noin 100% ja en pane sitä pahakseni.

Nautin siitä, että sovittaessani nahkatakkia, myyjä huokaisee ilmaan, tää XL on meidän suurin koko. Ja se on sulle vähän pieni.Mutta se on tosi hieno takki, se on vuohta.

Menen ravintolaan / juottolaan, Muut tiskillä olijat ohitetaan ja Mitäs sulle sais olla? -pari cosmoo ja joku kiva ylläri..Korjaan, 2xIV pitkä. Hienoa, minua palvellaan.

Lentokoneessa tilaan juotavaa, kauniit naislentoemokot eivät noteeraa. Stuertti kuitenkin tuo ja noutaa ja on tyytyväinen pelkkään kiitokseen.

Ja partureista parhaimmat ovat avoimia. Kuka Ämmä sulle sanoo, että, NYT, äijä, sun pälveä ei enää kestä katsoa, ja ajaa sun tukan partapuukolla pois.

Minä lähes heterona rakastan homoja. jokaisella miehellä pitää olla muutama homo spottaamassa.

näin tänään Aapo Jukola, Tampere ja B Virtanen.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Uuh, kaunis poika. Ala vipiksi ja tule vippichattiin.. :love:

odotan innolla rinkun vastausta.

e. Aapo on Aimon joku kieroutunut sivupersoona? :lol2:

itse olen ollut taas huomaavinani että siistillä ulkoasulla saa lähinnä naisten huomiota / näiltä palvelua. kenties olet löytänyt sisäisen homosi? :lol2:

Kivaa niin kauan kunnes ne ei käy "suoristamaan" takin ryppyjä takapuolen kohdalta!!!
PS. Eukko seisoi kokoajan vierelläni ja kattoi suu auki kyseistä myyjää
Fitnesstukku koodi pakkotoisto15. Oishan se pitänyt arvata, kun kaupan slogani oli (toteuta haave osta nahkavaate)

On hauska huomata, kuinka mediassa esiintyvät hassun hauskat homostailistit ovat saaneet kansakunnan varpailleen. Vanha juttu, joka nykyisin on yhä hyväksytympi. Miksi tuoda esille aivan normaalia seksuaalista suuntautumista...juuri siksi, että se on niin ihanan pop ja kielletty hedelmä...hohhoijaa.

Mitäh? Täh ja postauksen pointti oli se että kaljuna näyttää homolta ja siksi saa parempaa palvelua? Vai?

Bad Karma sanoi:
On hauska huomata, kuinka mediassa esiintyvät hassun hauskat homostailistit ovat saaneet kansakunnan varpailleen. Vanha juttu, joka nykyisin on yhä hyväksytympi. Miksi tuoda esille aivan normaalia seksuaalista suuntautumista...juuri siksi, että se on niin ihanan pop ja kielletty hedelmä...hohhoijaa.

Viittaat ilmeisesti "sillä silmällä"-sarjaan ja tästä tulikin mieleen.

Ei mulla homoja vastaan ole mitään mutta vittu, ei viisi homoa voi ajaa H2:lla joka on todella "äijä" auto.
Näin oikeasti punasta kun nämä viisi hinttiä kädet heiluen juoksee kiljuen
ja huitoen pois sieltä autosta. :curs:

Oma arvaukseni: Aapo Jukola on oikeassa elämässä portsari tai vastaava, jolta tätä nimimerkkiä käyttävä on saanut päihinsa tai muuten vain tuntee tulleensa huonosti kohdelluksi. Niinpä tämä trolleri on ottanut Aapon oikean nimen nimimerkikseen ja alkanut postaamaan paskaa pakkikselle mustamaalatakseen nimen kantajaa. :jahas:

Aapo Jukola voi myös olla nickki siinä missä mikä tahansa muukin (arvaa missä kirjassa on ton nimisä tyyppejä... niitä on myös eero ja simeoni ja semmosia :)

veijari sanoi:
Aapo Jukola voi myös olla nickki siinä missä mikä tahansa muukin (arvaa missä kirjassa on ton nimisä tyyppejä... niitä on myös eero ja simeoni ja semmosia :)

Niinpäs voikin... :nolo:

Edit: Ei tullut mieleen, kun noita kokonimiä ei nimimerkkeinä juuri näy.

Oli miten oli, mulle ei oikein uponnut tän tredin pointti... Yleisesti homoista: Mulle on aivan sama kuka on homo ja saa puolestani ollakkin. En erityisesti pidä homoista varsinkaan niistä "hinttareista" jotka on niiiiin naisellisia, että pienempiä heikottaa.

Täytyy vaan ihmetellä taas, että jotkut tuntuvat ottavan mahdollisten homotarjoilijoiden, vaatekaupan myyjien yms. läsnäolon jotenkin hyökkäyksenä omaa heterouttaan vastaan. Mitä se on keneltäkään tosiäijältä pois, jos saa samalta sukupuolelta hyvää palvelua vaikka ulkonäkönsä takia? Ihan oikeesti, mikä siinä on niin väärin?

Jooh ja kyllä, homous on nyt in ja pop, ainakin mediassa. Mutta pitääkö homoutta alkaa vihata sen takia? Mua ei silti pätkääkään haittaa jos saan osaavaa ja asiantuntevaa palvelua, vaikkakin sitten, :eek:, hintiltä! On varmaan tosi kauheaa ja muutenkin omaa seksuaalista suuntausta horjuttavaa jos joku erehtyy vaatekaupassa sanomaan sulle, että näytät hyvältä tossa ja tässä vaatteessa.

Ilmeisesti sellainen positiivinen suhtautuminen tuntuu olevan kovin vaikeaa. Jos saa homppelilta hyvää palvelua, niin sille varmaan pitää irvistää ja sanoa "hyi paha homo". Siis ihan vaan sen takia ettei se kuvittele mitään. Kauheeta jos se vaikka alkais iskeä, mitä siinä sitten tekiskään taas? Miksi sitä palvelua ei oikeasti voisi ottaa hymyillen vastaan? Olla iloinen, että joku edes viitsii hymyillä ja palvella iloisesti. Mulle on henkilökohtaisesti aivan se ja sama, että kumpi sukupuoli hymyilee palvellessaan, pääasia, että palvelu on hyvää.

Jep, varmaan nyt mun sisäinen homo on taas päässyt valloilleen kun avaudun näin. Rinkku ja Aimo, antakaa porkkanoita.

Vähän meni ohi kirjoituksen tarkoitus täälläkin, mut jos Aapo diggaa hinureista,
niin siitä sitten vaan. Onhan se kiva et häntäkin palvellaan.

Itse henk.koht. kokisin ahdistavana sen jos hinttarit olis jokapaikassa jatkuvasti palvelemassa ensimmäisenä tai heittäis jotain *wink wink* läppää.

Rinkku, Aimo, Sniffu ja kumppanit, tässä lienee teidän rinkiinne juuri sopiva uusi kokelas :rock: pidelkäähän hyvänänne !!

Yussi sanoi:
Itse henk.koht. kokisin ahdistavana sen jos hinttarit olis jokapaikassa jatkuvasti palvelemassa ensimmäisenä tai heittäis jotain *wink wink* läppää.

Jep. Todennäköisesti homot yrittävät välittömästi iskeä sinua, niin kuin sinäkin susirumia naisia. Homothan tunnetusti yrittävät iskeä kaikkia samaa sukupuolta olevia, niinhän?

Mua on pari kertaa homot yrittäny iskeä, noin niinkuin ihan oikeasti, ei mun tulkintaa. Ei se mitenkään hirveetä oo, imartelevaa lähinnä. :D

Miksi sitten näin on käynyt.. jaa-a :eek:

Sumu sanoi:
Jep. Todennäköisesti homot yrittävät välittömästi iskeä sinua, niin kuin sinäkin susirumia naisia. Homothan tunnetusti yrittävät iskeä kaikkia samaa sukupuolta olevia, niinhän?

No ei tod. Viittasin vain tuohon Aapon kirjoitukseen missä hän kertoi homojen alkaneen yhtäkkiä palvelemaan häntä joka paikassa. Sitä pitäisin itse ahdistavana.
Tottahan se lienee et ne pitäytyy omissa porukoissaan.

Mä arvasin et saan sulta kuitin kirjoituksesta heti kun luin ton sun viestin :D

Status
Viestiketju on suljettu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom