Holi & Treeni

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja skinlab
  • Aloitettu Aloitettu

BCAA-valmisjuoma

Pineapple Lemonade, 24 tlk

-40%
Status
Viestiketju on suljettu.
oon 22 ja jos on reippaammalla kädellä ottanu niin krapula kestää 3päivää psyykkinen ja fyysinen tila päin persettä, en pysty todellakaan salille menemään jos otan perjantaina tai lauantaina. normaalisti käyn salilla ma ke pe. pidän kyllä juomista junttimaisena toimintana nykypäivänä kun on sitä viime vuosina sitä tarpeeks harjottanu.

lähtisin ihan päinvastaiselta kannalta liikkeelle. johan sen terve järkikin sanoo että se on nimenomaan se treenin väliin jättäminen mikä on kehityksestä pois. 3 päivän taukoon sivuhuomautuksena että parikymppisen maksalla ei tarvi imo day afteria viettää kuin se 1 päivä.

ensinnäkin toi 3 päivää on vähän kärjistetty esimerkki, mutta ajatellaan näin. Treenaat torstaina. Otat perjantaina soppaa. Vietät krapulan lauantaina. Treenaatkin sen alunperin Pe/La- treenin sitten sunnuntaina. Vähemmän damagea kehittymisen kannalta, kuin se että treenais samana päivänä ku ottaa. EN NYT ALA KAIVELEMAAN MISTÄ OLEN LUKENUT, MUTTA LUULISI ETTÄ SE KUULUISA "TERVE JÄRKIKIN" PUOLTAA LUKEMAANI!!!!

EN NYT ALA KAIVELEMAAN MISTÄ OLEN LUKENUT, MUTTA LUULISI ETTÄ SE KUULUISA "TERVE JÄRKIKIN" PUOLTAA LUKEMAANI!!!!

Mun terve järki ei sano tossa asiassa mitään jos perustat väittees mutuilulle. Saan tosta vaan sellasen kuvan ettet oo lukenu mitään, kunhan keksit omasta päästäs ton idean.
Ei sillä etteikö toi hyvinki voi pitää paikkaansa mutta ois jotai perusteluja mukava nähdä tolle niin tietäis itekki varoa.

Mun mutuilun mukaan, kannattaa dokata mieluiten kevyen viikon lopuksi. Luulis olevan vähiten haittaa kehitykselle. Jos nyt dokata ylipäätään on pakko. Uskon kyllä että viinan veto vaikuttaa bodarilla todella negatiivisesti lihaskasvuun. Normaalisti todella terveet elintavat heitetään pariksi päiväksi päälaelleen, niin on elimistö ihmeissään monta päivää.

sit ku siihen pistät vielä päälle seuraavana päivänä liikunnan mikä pistää sen sydämen tekemään todella paljon töitä ni hyvää päivää.

kukaan ei ole kanuunassa kehottanut urheilemaan, kyse oli viinaa edeltävästä ajasta, esim perjantai-aamusta.

ensinnäkin toi 3 päivää on vähän kärjistetty esimerkki, mutta ajatellaan näin. Treenaat torstaina. Otat perjantaina soppaa. Vietät krapulan lauantaina. Treenaatkin sen alunperin Pe/La- treenin sitten sunnuntaina. Vähemmän damagea kehittymisen kannalta, kuin se että treenais samana päivänä ku ottaa. EN NYT ALA KAIVELEMAAN MISTÄ OLEN LUKENUT, MUTTA LUULISI ETTÄ SE KUULUISA "TERVE JÄRKIKIN" PUOLTAA LUKEMAANI!!!!

ei mitään syytä hiiltyä. tottakai on parempi reenata silloin kun varmuudella tietää ettei ota viinaa, mutta miten olis jos reenaiskin sillon perjantaina JA sunnuntaina? se mitä todistit tuolla väitteelläsi ja mikä on itsestäänselvää on se, että treeni plus viina on vähemmän hyvä vaihtoehto kuin treeni ilman viinaa. mutta se mistä alunperin oli kyse on että treeni plus viina on kuitenkin parempi vaihtoehto kuin viina ilman treeniä.

Vedin just 90min sitten tiukan rinta treenin ja nyt avasin punaviinin. Tarkoitus ottaa sitä 1-2 lasia ruuan kanssa ja juoda loput perjantaina. Tuskin tuosta mitään isompaa haittaa voi olla ja vaikka olisikin niin mitä sitten?

Kuten jo aloituspostissa on arveltu, on tätä aihetta pyöritetty jo useassa threadissa aikaisemminkin.

-> Search

Lock.

Status
Viestiketju on suljettu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom