Hmb/Arginiini vai Tribulus?

Niin..mitä mieltä-mikä toimii parhaiten,hmb,arginiini(l-arginine&l-ornithine tai pelkkä arginine) vai tribulus? On julmetun monta vuotta sitten tullut kokeiltua jokaista näistä,tribulus ainakin tuntui toimivan-Hmb:n vaikutus....? l-arginine&ornithine oli kuin olisi sokeria syönyt.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Aiheesta on jo paljon threadeja, joten searchia vaan.

Arginiini on ainakin mulla toiminut takuuvarmasti hevosannoksilla.
Toiminta tarkoittaa parempia unia, kiihkeämpiä unia ja parempaa seisokkia, yleistä vireyttä jne.

Kehityskin ollut hyvää.

Mutta eipä mikään ihmeaine sekään. "2 grammaa päivässä" annoksilla turha odottaa mitään.

zma+arginiini+erilaiset proteiinit+v12
Ollut paras lisäravinnekombo ikinä.

Arginiini on ainakin mulla toiminut takuuvarmasti hevosannoksilla.
Toiminta tarkoittaa parempia unia, kiihkeämpiä unia ja parempaa seisokkia, yleistä vireyttä jne.

Kuinka suuria ovat hevosannokset? Jos hevonen painaa esim. 500kg ja mä 75kg niin silloin hevosannos ohjeen mukaan olisi n. 14g/d. Riittääkö tuo?

Arginiini vissiin varmiten toimii, tribuluksesta paljon erilaisia mielipiteitä, ite oon sitä mieltä että joillain toimii joillain ei. Joillain hyvinkin toiminu joillain hyvin huonosti.

Niin..mitä mieltä-mikä toimii parhaiten,hmb,arginiini(l-arginine&l-ornithine tai pelkkä arginine) vai tribulus? On julmetun monta vuotta sitten tullut kokeiltua jokaista näistä,tribulus ainakin tuntui toimivan-Hmb:n vaikutus....? l-arginine&ornithine oli kuin olisi sokeria syönyt.

itsellä toimi tribulus jonkin verran kun otin 5-kertaisen annoksen, mutta on kyllä saatanan pahaa :urjo:

Nyt on tulossa tollasta:
GH = kovat mainospuheet :D
päiväannoksessa on:
L-Argiinia 5000mg
L-Ornitiinia 2000mg

Lisäksi on Tribulusta 3 purkillista.

HT-R jauhoo ja Tauriinia & Kreatiinia kanssa löytyy.

Kuukauden päästä pitäis tulosten näkyä.

Mikä on mg annos mitä otatte L Argiinia päivässä ?

Enään puuttuu pakkispaita...

arginiini

Mitkähän on odotukset tulosten suhteen kuukaudessa? :)

Itse olen yrittänyt sen 10.000mg arginiinia ottaa per pv, ei siis vielä edes mikään hevosannos.

kun viä oli sitä otin n. 5g kerralla ja sen tein ennen reeniä ja ennen nukkumaanmenoa. Eli 10g päivässä, unia ei tullu sen kummemmin enempää ja laatu oli surkee kuuman kesän takia, mut kyllä se pumppia lisäs ihan huomattavasti. Tämä siis arginiinia.

Joo arginiini taitaa olla ainut oikeasti toimiva. Ja mitä isompi annos sen parempi.
Injektioneste olis muuten aika namia =P

Mitkähän on odotukset tulosten suhteen kuukaudessa? :)

Itse olen yrittänyt sen 10.000mg arginiinia ottaa per pv, ei siis vielä edes mikään hevosannos.

Ei kauheet mutta nyt kuukaus takana tribu ht-r & treeni ja hyvin lähteny kulkeen, en tiiä mistä johtuu mutta ihan sama.

Suositut

Back
Ylös Bottom