Hjelp me whit creatin!:)

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ikä
37
Moro voisitteko jeesiä ku oon ihan pihalla!... eli
ostin tänään 400g creatiiniä...käyn 3krt viikossa salilla ja palkkarina on mass2...
heittäkääs mulle nyt jotain fiksua että miten missä ja milloin syön ja mitä :D:david:

Tänks

Mörökölli sanoi:
Moro voisitteko jeesiä ku oon ihan pihalla!... eli
ostin tänään 400g creatiiniä...käyn 3krt viikossa salilla ja palkkarina on mass2...
heittäkääs mulle nyt jotain fiksua että miten missä ja milloin syön ja mitä :D:david:

Tänks

http://www.pakkotoisto.com/vbulletin/showthread.php?t=32394
Tuolla on kivaa tavaraa.
Palkkarina mass2, jossa on jo 5 g kreatiinia. Voisit tietty nakata sinne sekaan viel lisää 5 g. Ja eikös kreatiinia kannata ottaa myös ennen treeniä...

Kato ne annostelut purkin kyljestä ja vedä se alun tankkausjakso sen mukaisesti päivittäin. Verkkokaupan sivuillakin saattaa olla fastin annosteluohje ja haulla löydät aiheesta paljon lisää. alun tankkausvaiheen jälkeen jatkat pienemmän määrän ottamista päivittäin.

Kellonajalla ei niinkään ole väliä, mut esim. palkkarin tai kuuman juoman kanssa se menee hyvin alas ja sekoittuu myös paremmin. Ota päivän annos vaikka sen aterian yhteydessä minkä kanssa sen saat parhaiten sekoittumaan. Alun isommat satsit voit ottaa vaikka monessa osassa niin ei tuu kovin rakeiset puurot ;) Hifistit ottavat kreaa sitten tarkemmin suhteutettuna treeniaikoihin.

Ideanahan on että elimistössä on tietyn verran tuota kreatiinia koko ajan. Jos jää joku päivä sitten välistä niin ei se niin vakavaa ole. Ota vaikka sitten tuplasatsi seuraavana päivänä. Älä sitten ihmettele jos ei hirveitä muutoksia tapahtunut. Itselläni ei suuria muutoksia treenissä tapahtunut (fastin krea). Paino nousi vain hieman koholleen...

Edit. Dogi ehti ekaks. Kato toi linkki vaan

Juu. Noudata ensin sitä rajumpaa tankkausjaksoa JOKA PÄIVÄ ja sitten sitä ylläpitovaihetta myöskin JOKA PÄIVÄ. Näin ylläpidät sopivaa määrää kreaa kehossasi. Annosteluarvot purkeissa ovat yleensä varsin sopivia. Suurin haaste hommassa on vain, että muistaa ottaa sen mitallisen päivässä ja muistaa ottaa sen samalla kun on nokan edessä jotain mihin sen sekoittaa ;). Vittumaisesti maistuu hampaissa jos käyt sitä sellaisenaan tai 1,5dl jugurtin seassa ottamaan.

Fastin käyttöohje:

"Kreatiinin käyttö aloitetaan 5 päivän latausjaksolla, jonka aikana kreatiinia käytetään 20 g päivässä.

Ota 5 g ennen aamiaista, ennen harjoittelua, harjoittelun jälkeen ja päivän viimeisellä aterialla.

Latausjakson jälkeen siirrytään 5-6 viikon ylläpitojaksoon, jonka aikana kreatiinia käytetään 5-10 g päivässä.

Ylläpitojaksoa seuraa 2-4 viikon tauko kreatiinin käytöstä."

Tämä nyt on yksi esimerkki ohje mut ihan hyvin voit ottaa tuon 20g viitenä ekana päivänä pitkin päivää ja sitten myöhemmin vajaan 10g

Eikös siinä tuoteselosteen mukana tullut minkäänlaista käyttöohjetta? Mitä merkkiä ostit vai ostitko mustan mäen torilta vahingossa vehnistä? :)

jotain qnt creating sport nutrion :D:D...sanotaa että suositeltava päivä annostus 3g :D

mut jos vedän sen 5g..millä saa 5g? tee lusikka?

juu no sellainen täyskukkura lusikka on reipas 5g. Tuokin on nyt niin kovasti lusikasta kiinni. Itse mittasin krean isommilla mitoilla ja järkeilin suurin piirtein sen määrän. Onhan noita maustemittoja kaupoissa jos nyt haluaa olla perfektionisti tai kehittää itselleen uuden kivan pakkomielteen.

Mörökölli sanoi:
jotain qnt creating sport nutrion :D:D...sanotaa että suositeltava päivä annostus 3g :D

ei oo tuttu tuote. Onkos se pelkkää kreaa vai onko se jokin combo missä on muitakin vaikuttavia aineita?

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Ite ainakin vedän yhen viikon 4x5g päivässä, jonka jälkeen viikko 2x5g päivässä. Eli teelusikallisia. Ihan hyvin wörkkiny.

Toivottavasti sait vastauksesi. Lisää vastauksia saat halutessasi käyttämällä yläbannerissa olevaa search-linkkiä tai dogin aikaisemmin postittamaa linkkiä. Pelkäämpä vain, että vastaukset ovat kovin saman suuntaisia. Tsemppiä treeneihin ja hyvät placebot ja pumpit sullekin. Mulla on takki tyhjä tän asian suhteen.

Silloin kun kreatiinia käytin (nykyään en käytä, koska hyöty on mulla +/-0), niin heitin lusikallisen suoraan suuhun ja huuhtelin vedellä alas. Ei siinä ehdi mitään maistamaan, ja ihan kivuttomasti menee. Jonkun juoman sekaan kun sekottaa, on se inhottavan rakeista, ja osa kreatiinista jää lasin reunoille. Siinä menee kilonkin purkista aika paljon hukkaan.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom