GOOD MORNING

BCAA, EAA, MSM, GLUTAMIINI, VIHERJAUHEET

-40%

Hiustuotteet

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bree
  • Aloitettu Aloitettu
Tigiä yms. tuotetta menee täälläkin. Itse tilailen noita Briteistä www.lookfantastic.comista. Mm. Tigin tweensit puoleen hintaan Suomen vastaavista. Viimeksi ensimmäinen paketti tuli kahdessa päivässä ja toinenkin paketti alle viikossa. Melko kookkaan satsin tilasin viimeksi, mutta eipä tarvitse vähään aikaan shampoon loppumista odottaa.:)

Omaksi suosikiksi on jäänyt tuo brunette goddess -shampoo, dumb blonde -hoitoaine, muotoilutuotteista brunette goddess -kiiltosuihke sekä queen for a day -suihke. Ennen olin melko skeptinen noiden kampaamotuotteiden suhteen, mutta nyt pidemmän aikaa niitä käyttäneenä huomaan kyllä eron hiuksissa.

Redken. Loistava tuotesarja, mut valitettavasti Suomessa kalleimmasta päästä :( Itelle kampaaja suositteli aikoinaan Smooth Down-linjaa, joka silottaa ja kosteuttaa pitkiä hiuksia, ja parempaa shampoota ja hoitoainetta en oo löytäny. Lisäks kuluu noita muotoilutuotteita. Laitan aina porukoille ostoslistan matkaan, kun ne lähtee työmatkalle Jenkkeihin ;) Siellä nää tuotteet on ainaki puolet halvempia... (Ja Suomessa esim shampoo 250ml taitaa lähennellä 30 egee)

Tilailen myös tuolta lookfantastic.comista tuotteita, koska niitä saa sieltä paljon halvemmalla kuin Suomesta. Koskaan ei oo ollu ongelmia toimitusten kanssa eli voin suositella :)

Tällä hetkellä käytän ite Tigin moisture maniac-hoitoainetta, joka kosteuttaa mielestäni tehokkaasti kuivaa hiusta. Toisinaan käytän myös Schwarzkopfin repair rescue latvasuojaa, jonka pitäis hoitaa ja kosteuttaa hiusten latvoja.

Jos hiuksiin haluaa volyymia niin suosittelen Tigin superstar-ainetta, joka laitetaa hiuksiin ennen föönaamista. Ja toinen suosikki on jo ketjussa aikaisemmin mainittu Osiksen hiuspuuteri. Sillä saa kohotettua hiuksia tyvestä ja kestää päivän mittaan paremmin kuin pelkät tupeeraukset esim. hiuslakan kanssa.

Käsitinkö oikein, että jos tilaa tuolta Briteistä tänne Suomeen esim. hiuslakkaa (joka on aerosoli) muiden tuotteiden (vaikkapa shampoot ja hoitoaineet) ohessa, voi kuljetus kestää pidempään, mutta muutoin ongelmaa ei tuossa ole. Oletteko tilailleet aerosoleja tuolta lookfantasticista, ja onko sitten kuljetuskin vienyt aikaa?

Rupesi kyllä kiinnostamaan tuo sivusto todella, näyttää sen verran mukavat hinnat olevan noissa tuotteissa. Varsinkaan täällä korvemmassa kun asuu, ei oikein paikallisilta kampaamoilta mitään erityisen huikeita tarjouksia laadukkaammista hiustuotteista löydy.

Käsitinkö oikein, että jos tilaa tuolta Briteistä tänne Suomeen esim. hiuslakkaa (joka on aerosoli) muiden tuotteiden (vaikkapa shampoot ja hoitoaineet) ohessa, voi kuljetus kestää pidempään, mutta muutoin ongelmaa ei tuossa ole. Oletteko tilailleet aerosoleja tuolta lookfantasticista, ja onko sitten kuljetuskin vienyt aikaa?

Itselläni tuli nimenomaan ne aerosolit kahdessa vai kolmessa päivässä eli ennen lentopostia. Mutta yleensä ne on kaikki viikon parin sisällä viimeistään tullut eli ei paljoa pidempi ole maapostissakaan tuo lähetysaika.

Aha, no selvä juttu. Taidan ensikerralla valita mukaan ihan huoletta myös noita aerosoleja. Pistin nyt tilaukseen parit shampoot ja hoitoaineen Tigiltä ja tuota Dust It hiuspuuteria Osikselta, ajattelin viimeinkin sitä koittaa kun monesta paikasta kuullut sitä kehuttavan. Otin myös Tigin 5 punnan ripsivärin ihan kokeilumielessä, pienen googlettelun jälkeen näyttäisi hinta Suomessa olevan peräti 20e! Saas nähdä onko hintansa väärti.

Postikuluineen päivineen tuli hinnaksi 60e, Suomesta ostaessa laskeskelin hinnan olevan 100e pintaan. Iha hyvä diili.

Aha, no selvä juttu. Taidan ensikerralla valita mukaan ihan huoletta myös noita aerosoleja.

Mulla ainakin lähettivät erikseen siis ne aerosolit, vaikka samaan tilaukseen laitoinkin kaikki. Siellä tosin lukee, että kannattaisi laittaa kaksi eri tilausta, jos tilailee lakkoja tms. Hyvin pelasi samaankin tilaukseen laitettaessa.

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
Itsekin käytän Tigin Brunette Goddess-shampoota ja hoitoainetta.

Itse olen huomannut että jos shampoota vaihtelee aina välillä niin tukka tuntuu pysyvän paremmassa kunnossa. Itse vaihtelen Tigin ja L'Orealin Senci Balancen välillä, viimeksi mainittu on tarkoitettu herkälle päänahalle.

Kampaamotuotteet ovat siinä mielessä hyviä, etteivät ne sisällä silikonia. Silikoni kun tukahduttaa päänahkaa aika tehokkaasti.

Omat hiukseni ovat ainakin näillä pysyneet upeassa kuosissa, tosin ne ovat luonnostaankin olleet aina hyvässä kunnossa, paksut kun ovat. Jos hiuslaatu on ohut ja heiveröinen, niin paras keino lienee ottaa pidennykset.

Mä en hiuksiani juuri hoivaile, kun ne on luonnustaan yliterveet, mitä nyt näin talvisin kuivat ja sähköiset. Ostin kosteuttavaa suihkemuotoista hoitoainetta niille ja ongelma tuntu hävinneen.

Mutta, kun alan tukkaa laittamaan, en tyydy MIHINKÄÄN muuhun hiuslakkaan, kuin Matrixin Vavoomiin. Ehkä paras hiuslakka mitä olen kuunaan nähnyt<3

Miten se eroaa muista mitä oot käyttänyt? Siis mikä tekee siitä parhaan?

Pito on ihan uskomaton. Samoin koostumus, sellanen pehmeä, mutta että kuitenkin tuntee, että se pitää. Ei tee tukasta kuivannäköistä hamppua, mulla kun useimmat lakat tekee tuota mm latvoille.

onks noi tigin tuotteet oikeesti niin hyviä mitä puhutaan? tiedän et kokeilemallahan se nyt selviää, mut ei ne varsinaisesti ihan ilmasia ole niin ajattelin vähän kysellä.. tai joskus muutama kaveri kertonut et ne shampoot on ihan liian vahvoja, tai tarkotettu joillekin "ylilikasille" hiuksille, niin en mitään turhan tujua uskaltais käyttää kun en kyllä tarvi. mut se voi olla täysin huhupuhetta.

entä onko kukaan sattunut kokeilemaan mitään hyvää kiiltosuihketta? jotain missä olis ihan minimaalinen pito.

onks noi tigin tuotteet oikeesti niin hyviä mitä puhutaan? tiedän et kokeilemallahan se nyt selviää, mut ei ne varsinaisesti ihan ilmasia ole niin ajattelin vähän kysellä.. tai joskus muutama kaveri kertonut et ne shampoot on ihan liian vahvoja, tai tarkotettu joillekin "ylilikasille" hiuksille, niin en mitään turhan tujua uskaltais käyttää kun en kyllä tarvi. mut se voi olla täysin huhupuhetta.

Nojaa, kalliskin on kai melko suhteellinen käsite. Jos 750 ml:n pullo maksaa 9£ niin onko se sitten niin paha verrattuna esimerkiksi lorealin 200ml:n shampoopulloon, joka maksaa ~3e. Ei mun mielestä, kun vertaa mitä sillä rahalla saa, ja kauanko tuollainen pullo kestää.

Enkä ole huomannut tuota vahvuusasiaakaan, mutta jos itsestä siltä tuntuu niin voi vaikka tehdä pelkkiä hoitoainepesuja aina väliin.

Tiedättekö te hiuslakkoja, jotka eivät sisällä hartsia? Unohdan aina kysyä sitä omalta parturilta. Itseltäni joudutaan aika ajoin poistamaan hartsia hiuksista. Hartsi tekee hiuksista aivan hampun näköiset eikä lähde ihan tavallisessa hiusten pesussa pois. Näyttää kuin hiuksissa olisi lakkaa, vaikka olisi ne juuri pestyt ja jos tutkii hiuksia lähemmin, ovat ne ihan epätasaiset. Joten ajattelin vain, että tietääkö joku täällä hyvä lakkoja, joissa hartsia ei ole. Yleensä sitä on miltei kaikissa.

Paljonko ne postimaksut on suunnilleen?

Riippuu siitä minkä verran tilaat. Eurooppaan tilatessa kulut ovat sivujen mukaan 2,2 puntaa, plus 1,55£/tuote. Itse tilasin nyt 4 tuotetta (näemmä tuplapakkaukset shampoo+hoitoaine lasketaan yhdeksi tuotteeksi) joten kuluja 8,4£. Tulispa posti jo! :D

Nojaa, kalliskin on kai melko suhteellinen käsite. Jos 750 ml:n pullo maksaa 9£ niin onko se sitten niin paha verrattuna esimerkiksi lorealin 200ml:n shampoopulloon, joka maksaa ~3e. Ei mun mielestä, kun vertaa mitä sillä rahalla saa, ja kauanko tuollainen pullo kestää.

Enkä ole huomannut tuota vahvuusasiaakaan, mutta jos itsestä siltä tuntuu niin voi vaikka tehdä pelkkiä hoitoainepesuja aina väliin.

niin no onhan se vähän suhteellista. ei noikaan täysin halppiksii oo mitä oon käyttänyt, en oo varmaan tajunnut et ne on niin isoja ne pullot, mulla on nyt 500ml shampoo joka ei varmaan lopu ikinä :D et eipä niillä tosiaan hintaeroa juuri ole kun postitkin niin halpoja, lähinnä erona on se vaiva ja ootteluaika. pitänee tilata tuolta joskus kokeiluun. vois ehkä kokeilla sitä tigin brunette goddess kiiltosuihkettakin samalla....

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom