GOOD MORNING

BCAA, EAA, MSM, GLUTAMIINI, VIHERJAUHEET

-40%

Hiustuotteet

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bree
  • Aloitettu Aloitettu
Ajattelin perustaa uuden threadin hiustuotteista, koska en ainakaan nopealla vilkaisulla löytänyt mitään vastaavaa...

Mulla on pitkät hiukset, ja tilailen jatkuvasti uusia tuotteita, joilla koitan epätoivoisesti pitää ne hyvässä kunnossa. :)

Mikä teidän kokemusten mukaan on parasta pitämään latvat hyvässä kunnossa ja "silkkisinä"? Tuntuu että mun hiukset menee hyvinkin nopeasti hirveeks hamppukasaksi... :/

Ja osaisiko kukaan suositella jonkun merkin silkkiseerumia/jotain vastaavaa tuotetta? Kampaaja ehdotti sellaista...

Ja samanlaista latvatuotetta kaipailisin pidennyshiukselle, eli vinkkejä sellaisistakin kiitos :)

Tigin S-factor Dream Drops Shine On sekä S-factorin shampoo ja hoitoaine ovat todella hyviä sekä pidennyksille että omille hiuksille.

Mulla oli joskus tällaisen Charles Worthingtonin http://www.cwlondon.com/products/ tehohoitoainetta, joka jätettiin hiuksiin. Tuli oikein silkkiset hiukset. Ostin joskus sata vuotta sitten Lontoosta, en tiiä saako noita täältä.

Hamppuuntuvat hiukset kuulostavat siltä, että tarttis jotain kosteuttavampaa shampoota ja jotain tököttihoitoainetta. Mä tykkään Paul Mitchellin tuotteista (kokeile mintunvihreää sarjaa), mutta uusi halpisihanuus on Nivean shampoot.

Edit: Tigiltä on mullakin ollut jotain silottavaa kiiltosuihketta, toimi.

Tigiin luotan minäki. Kampaajakaveri suositteli mulle Tigiltä Catwalkin shampoota ja lämposuihketta, on kyllä toimineet hyvin ja hiukset pysyny sika hyvässä kunnossa vaikka melkein joka päivä suoristankin (tosin toi lämpösuoja niin hyvä että hiukset pysyy melko suorina ainakin seuraavaan päivään asti). Hoitoaine seuraava hankinta, varmaan sitten itselle joululahjaksi.:D On noi kuitenkin aika hintavia, onneks saan tolta kaverilta -20% !

Taidanpas kokeilla tota S-factorin tuotetta, mulla on samalta sarjalta Flat Iron Shine Spray, josta pidän aika paljon...

Mulla on shampoona Tigin Brunette Goddess ja Self Absorbed... Pitäis varmaan sitten ostaa jotain kosteuttavampaa... En tiedä johtuuko shampoosta vai mistä, mutta päänahka on nykyään aika kuiva ja kutiseva, koitan laittaa sellaista hiusvettä sinne, mutta voiskohan kosteuttava shampoo auttaa siihenkin vaivaan?

Mä en tajuu mikä noissa latvoissa on tai siis miten usein mun sit pitäis laittaa ja mitäkin hoitoainetta, kun laitan väh. kerran viikossa tehohoidon, ja joka pesukerralla normaalin hoitoaineen + jätettävän hoitoaineen ja siltikin nää on aivan kuivat koppurat... :(

Tigiin luotan minäki. Kampaajakaveri suositteli mulle Tigiltä Catwalkin shampoota ja lämposuihketta, on kyllä toimineet hyvin ja hiukset pysyny sika hyvässä kunnossa vaikka melkein joka päivä suoristankin (tosin toi lämpösuoja niin hyvä että hiukset pysyy melko suorina ainakin seuraavaan päivään asti). Hoitoaine seuraava hankinta, varmaan sitten itselle joululahjaksi.:D On noi kuitenkin aika hintavia, onneks saan tolta kaverilta -20% !

Kannattaa muuten tilata Hqhair.comista, siellä on paljon halvempia kaikki hiustuotteet! Ja kannattaa tilata kimpassa kavereiden kanssa, kun postituskulut menee niin, että ekasta tuotteesta 5 € ja seuraavista 1 €.

Ainiin, on muuten aika peestä että jotkut noista Tigin tuotteista on niin samannäkösiä.

T: Vahingossa shampoot päässä suoristanu, luullen sitä lämpösuojaksi... :jahas: :D

Mä en tajuu mikä noissa latvoissa on tai siis miten usein mun sit pitäis laittaa ja mitäkin hoitoainetta, kun laitan väh. kerran viikossa tehohoidon, ja joka pesukerralla normaalin hoitoaineen + jätettävän hoitoaineen ja siltikin nää on aivan kuivat koppurat... :(

Talvella kannattaa suosia ihan mekaanista suojausta eli hiukset latvoihin asti pipon alle piiloon, ettei pakkanen puraise.

Ootko kokeillut ihan oliiviöljyllä hoitaa hiuksia? Kuulema toimii; joku joka on kokeillut, voi varmaan selostaa mitä pitää tehdä. Öljyjä kannattaa nauttia myös sisäisesti. ;)

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
Mina olen kayttanyt oliivioljya ja se todella toimii, on myos tosi hyva paanahalle. Sita vaan hierotaan hiuksiin (ja paanahkaan) ja annetaan olla tunti tai yon yli jos mahdollista (tyynyliina kannattaa suojata). Sitten shampoolla pois (voi olla etta tarvitsee shampoolla pesta kaksi kertaa peratysten), suosittelen!

Olen jo aikaisemmin mainostanut tätä, mutta menköön vielä kerran. Schwarzkopfilla on "sealed ends" -niminen, hiuksiin jätettävä latvasuoja - saa kampaamoista. Hoidin tuotta koko puolen vuoden ajan sinettipidennystä; sekä lainakutrit että sen alla kasvava oma tukka pysyivät hyvässä kunnossa.

Olen jo aikaisemmin mainostanut tätä, mutta menköön vielä kerran. Schwarzkopfilla on "sealed ends" -niminen, hiuksiin jätettävä latvasuoja - saa kampaamoista. Hoidin tuotta koko puolen vuoden ajan sinettipidennystä; sekä lainakutrit että sen alla kasvava oma tukka pysyivät hyvässä kunnossa.

Yksi ääni täältäkin! Käytän kuuriluontoisesti ja erityisesti talvella. Voi sitä vetää hiuksiin koko pituudeltakin, ei pelkästään latvoihin.

Toinen suosikkini on Biosilkin Silk Therapy, sisältää aitoa silkkiä, kiillottaa hiukset aivan upeasti.

http://www.nettiplace.fi/epages/Nettiplace.axl/?ObjectPath=/Shops/Nettiplace

Tsekatkaas mimmit tuolta ;)

Tigin Brunette Goddess on käytössä täälläkin. Tuoksu on niin taivaallinen.. Ah <3 Latvoihin kiskaisen välillä TIGI Bed Head Ego Boostia, pysyvät nätteinä.

Joka toinen päivä käytän ensimmäiseen shampookertaan tosin Schwartzkopfin hairtherapy "moisture kick"-shampoota, jotta päänahka pysyisi päässä.

Itse tilaan Tigini Briteistä, kun postikuluineenkin ovat paaaljon edullisempia kuin Suomessa.

Edullinen vaihtoehto on Avonin hiuksiin jätettävä hoitoaine. En muuten ole koskaan selvittänyt pidennyksiä niin helposti! Olivat joskus kuin karhea hamppu latvoista, mutta tällä ihmeaineella silottuivat samantien.
En muista tarkkaa nimeä, mutta sellainen valkea pumppupullo liilalla korkilla.
Maksoi jotain 4-5e ja on todella riittoisaa.

Girlznight

Onko kukaan tilannut mitään tuolta Girlznightista? Jos on niin miten on sujunut?

Itse tilailin sieltä Tigiä jo kuukausi sitten eikä mitään ole vielä kuulunut... Tilaus on sieltä päästä lähtenyt, ja Visaltakin on maksu mennyt, mutta eipä ole näkynyt pakettia. Jostain palstalta luin, että kyseinen kauppa on luotettava ja toimittaakin nopeasti tuotteita. Melkosen oudolta vaan tuntuu tuo niiden toiminta, nyt maanantaina lähetin sinne sähköpostia, kun oli jo kolme viikkoa kulunut tilauksen tekemisestä - vieläkään en ole saanut mitään vastausta! :(

Sinneköhän ne rahat meni?

Nyt on pakko kyl sanoo et jos jollain sattuu olee lyhyt tukka, pitkäänkin tämä kuulemma sopii mut en voi testata ku ei oo kahta frisyyriä. Eilen törmäsin sellaseen mahtavaan settiin kun hiuspuuteriin! Ihme ainetta, ihan ku puuteria tupsauttelis tonne kuontaloon. Sitä vaan vähän tupsautellaan, sitten vaan muotoillaan käsin! Mattapintainen joka mulle on ainakin ihan JEI! Ihanan tuntuiset tulee myös hiuksista. Sekava selitys mutta en osaa nyt paremmin selittää. Se oli oasiksen, dust it nimeltään. Laittakaahan kampaajanne seuraavan kerran sitä testailemaan teidän tukkaan jos vaan mahdollista on. Tykkäsin.

Eilen törmäsin sellaseen mahtavaan settiin kun hiuspuuteriin! Ihme ainetta, ihan ku puuteria tupsauttelis tonne kuontaloon.

Hiuspuuteri tosiaan toimii ja on kätevä myös matkoilla, kun menee käsimatkatavaroissa ei-nesteenä. Ja bonuksena, jos on hieman likaiset hiukset, mutta ei ehdi/jaksa pesemään niin puuteri saa hiukset näyttämään "puhtailta". Ainut haittapuoli on, että tummaan paitaan saattaa tulla valkeita jälkiä jos hiuksista varisee puuterin tupsutteluvaiheessa, mutta lähtee pyyhkimällä pois.

Mä oon ihan rakastunut Tigin tuotteisiin (kun oliskin varaa ostaa niitä enemmän :rolleyes:). Suosittelen erityisesti Tigi Catwalk Oatmeal & Honey -hiusnaamiota (turkoosi purkki) kaikille kuivatukkaisille. Voisin ostaa tota jo vaan sen ihanan tuoksun takia! :kuola: Mulla on käsitellyt ja aika kuivat hiukset - tää kosteuttaa tosi hyvin ainakin mun pehkoa. Paras kun laittaa saunaan ja pyyhe päähän! ;)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom