Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Muistaakseni tällä sivustolla ei käytetty edes https-suojausta aikoinaan maksutapahtumissa. Tilasin vuosia sitten kuitenkin kyseiseltä sivustolta, mutta lopetin viimeiseen toimitukseen, jossa kesti useampi kuukausi. Toisekseen lääkkeen aitoudesta ei ollut varmuutta.
Omasta mielestä parempi ostaa vain apteekista vaikka hinta olisikin hieman korkeampi. Voi olla kuitenkin varma, että lääke on aito eikä luottokorttiin tule outoja tapahtumia. Itselläni samoihin aikoihin nimittäin tuli iso perusteeton nosto luottokortille, joka kuitenkin saatiin peruttua pankista, koska oli vasta katevaraus. En voi olla 100% varma tuliki se juuri tuolta Bioveasta, mutta epäilin niin.
Hyvä tietää! Nimittäin just tilasin kyseisestä paikasta. Pitääpä seurata luottokortin tapahtumia!
Viimeksi kun tilasin niin tuli perille parissa viikossa. Tiedän, että kyllä tuolta tilaillaan suomeen ja enkä ole kuullut, että kukaan olisi saanut feikkiä mutta ei tosiaan voi olla täysin varma aitoudesta.
Rogaine vaahtoa ei saa edes suomesta ja ajattelin kokeilla sitä kun liuos on vähän tököttiä ja kestää kauan kuivua.
Liuos tahtoo myös ärsyttää likaa päänahkaa jota tuon vaahdon ei pitäisi tehdä.
No en siis mitään lekurikäyntejä tai reseptikamaa ole koittanut, toimiiko tuollaiset oikeasti?
Tilasin myös tuota foamia pitkän aikaa. Tosiaan en voi olla varma luottokortti asiasta, mutta sikäli kun sivusto oli suojaamaton niin epäilin sitä.
Biovea Reviewed By Australians - www.biovea.com tuolta voi hieman lukea noita yhden tähden arvioita.
Muistaakseni tällä sivustolla ei käytetty edes https-suojausta aikoinaan maksutapahtumissa. Tilasin vuosia sitten kuitenkin kyseiseltä sivustolta, mutta lopetin viimeiseen toimitukseen, jossa kesti useampi kuukausi. Toisekseen lääkkeen aitoudesta ei ollut varmuutta.
Omasta mielestä parempi ostaa vain apteekista vaikka hinta olisikin hieman korkeampi. Voi olla kuitenkin varma, että lääke on aito eikä luottokorttiin tule outoja tapahtumia. Itselläni samoihin aikoihin nimittäin tuli iso perusteeton nosto luottokortille, joka kuitenkin saatiin peruttua pankista, koska oli vasta katevaraus. En voi olla 100% varma tuliki se juuri tuolta Bioveasta, mutta epäilin niin.
Minoxidil jonka kauppanimi apteekissa on Rogaine toimii monilla. Jos ei jaksa läträtä on tarjolla tablettilääke Propecia jonka patentti on itseasiassa juuri päättymässä/päättynyt,joten halvempia rinnakkaislääkkeitä lienee hyvää vauhtia tulossa. Propecia pureutuu enemmän kaljuuntumisen syyhyn ja on siten tärkeämpi lääke noista miestyypisen kaljuuntumisen hoitoon. Vaatii reseptin.
Käyttäähän toi nykypäivänä http:ssää. Tuolta saa niin geneeristä kuin ns. alkuperäistä rogainea. Aikanaan itse käytin rogainea ja jotain jenkeistä saatavaa geneeristä versiota (Equate), missä ei ainakaan ollut toimivuudessa mielestäni eroa. Oon nyt tuolta kyseisestä lafkasta vuoden verran tilaillut vaihtelevia merkkejä ja sanoisin ettei toimivuus ole mielestäni niin hyvä kuin mitä käytin aikaisemmin. Paketit on aina tullut 1-2 viikossa.
Mitä noihin oikeesti toimiviin ratkaisuihin vielä tulee niin finasteridehan blokkaa dht:tä joten se toimii. Tästä lisää lääkäriltä ja oman harkinnan mukaan. "Spiro cream s5" tuntuu olevan ulkomaisilla foorumeilla aika suosittua, se on käsittääkseni levitettävää finasteridea mikä pitäisi paikallisesti blokata dht:ta ? Mutta sen tilaamisesta suomeen en osaa sanoa, koska finasteridehan luokitellaan lääkkeeksi.
Tästä on jo saanut rinnakkaislääkkeitä vaikka miten kauan. Siitä vaan 5mg tabletti 4 tai 5 osaan ja hinta jää naurettavan vähäiseksi. Siitä miten dht:n blokkaaminen lääkkeillä vaikuttaa kehenkin ihmiseen saa lukea internetistä vaikka mielin määrin. Joskus aikanaan, kun menin lääkäriltä kyseistä lääkettä kysymään ja kauhuissani siitä kyselin niin sen kommentit taisi olla "Tätä vedetään paljon suuremmalla annostuksella, et kyllä pitäis paikat toimia, et turhaa pelottelua tms. et varmaan enemmän psyykkistä kuin fyysistä kaikilla ne oireet". Siihen en ota kantaa miten todellisia ne crashit jollain ovat ketkä ovat käyttäneet, mutta nyt taitaa itellä olla vuoden vaihteessa 2v kys. lääkettä takana ja henk koht. ei ole mitään valitettavaa. Kaikki toimii niin kuin pitääkin, tuloksia tulee salilla, dietit onnistuu ja elämä hymyilee. Ei tarvi ainakaan jälkeenpäin miettiä, et olisko asialle voinut tehdä jotain vai ei.
Bioveasta kannattaa mielestäsi siis ostaa Rogainea eikä näitä Minoksidiili rinnakkaisvalmisteita jotka ovat paljon edullisempia? Ovathan nämä Biovean tuotteet varmasti alkuperäisiä eivätkä mitään kopiolääkkeitä?
Oliko se yleislääkäri joka kertoi, että Finasteridi on turvallista pienillä annoksilla? Tämän linkin jutun perusteella jopa 20% voi saada haittoja jotka eivät poistu välttämättä lääkkeen lopettamisen jälkeenkään. Jutussa ei tosin ollut mainintaa kuinka isolla annostuksella lääkettä käytettiin.
Finasteridi voi aiheuttaa pysyviä seksuaalihäiriöitä - Seksuaaliterveysklinikka
^Tilaan seuraavaksi Rogaine foamia kun ei tarvitse isolle alueelle (vielä) levitellä niin ei tule kovin kalliiksikaan. Niinkuin aiemmin tässä ketjussa kirjoitin niin iho ei kestä yhtään liuosta ja voi olla, että käytöstä enemmän haittaa kuin hyötyä mutta tuolla vaahdolla ei pitäisi iho ärtyä mitä olen lukenut käyttäjäkokemuksia. Tuntuu myös, että hiusten lähtö hieman kiihtyi kun aloin käyttämään minoksidiiliä mikä taitaa olla normaalia kun aloittaa käytön?
Tosiaan kannattaa hyvinkin nopeasti lopettaa finan käyttö jos pahempia haittoja alkaa tulemaan. Itse katson nyt joitain kuukausia miten minoksidiili vaikuttaa, jos se ei tehoa niin pitää harkita muita vaihtoehtoja. Pitää itsekin käydä ihotautilääkärillä varmuuden vuoksi mutta ainoa hoito taitaa olla Finasteridi + Minoksidiili tällä hetkellä. Suomessa ei taida olla ketään varsinaista spesialistia joka olisi erikoistunut hiusten lähtöön?
Jos mulla olisi varaa ostaisin rogainea, mutta ei ole niin tyydyn itse noihin rinnaikkaisvalmisteisiin. En tiedä onko se vaan mutu tuntumaa, mutta kuten sanoin niin mun mielestä rogaine potki silloin paremmin kuin geneeriset versiot, kun käytin sitä.
Rahallisesti suosittelen tottakai noita halvempia vaihtoehtoa. Mitä internetistä lukenut niin kyllä niiden ihan samaa tavaraa pitäisi olla. Silloin kuin käytin rogainea niin mulla oli sitä vaahtona, mutta tuolta bioveasta oon aina tilannut noita nestemäisiä, et ehkä tässäkin on joku ero?