Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ja itseasiassa tilasin koittaakseni, sillähän se selviää. Mmkay?
Toki voi kammata sivulta tai takaa sen viuhkan siihen nahkakuulan yli. Se on kyllä tyylikäs.
Miten se sillä selviää? Yhden miehen testi ei ole kovin kattava.
Samaa oon miettiny, tulin siihe tulokseen että vastaus selviää (tai on selviämättä) seuraavan 30 vuoden aikana. Mutta sehän olis jo hyvä merkki jos nuo vähäiset merkit tulevasta häviäisivät.
Kaljuuntumisen taustalla perimä ja hormonit | Tieteen Kuvalehti <- tuosta voi lukea lisää. Ehkä enoillasi kävi ihan saatanan hyvä tuuriNo äidikseni luulema ei sitten taida ollankaan äitini. Kaikki 3 "äidin" puolelta tuntemaani miespuolista ovat täysillä hiuksilla varustettuja vielä 50-vuotiaina. Äitin isä meni hautaan 85-vee täydellä tukalla. Sensijaan isäni alkoi kaljuuntumaan samanikäisenä kuin minä, eli mopoiässä. Samoten muut siltä puolelta näyttävät Risto Kaskilahdelta.
Vai yrititkö vain vahvistaa käsitystäni, että olen biologinen virhe?
Kannattaa ennemmin kokeilla Minoksidiiliä joka voi tutkimuksien mukaan auttaa hiusten lähtöön. Saa tilattua Bioveasta Suomen hintoja paljon halvemmalla BIOVEA UK: Buy Supplements, Vitamins, Fitness & Pet Products Online
[/url]
Vieläkin, kaljuus on varmaan about 10 vuoden päässä taino mistäs vitusta sitä tiedän vaikka ensi vuonna jo. Mutta kiitos vinkeistä!