Hiustenlähtöä siirtävä tuote Bodybuilder Shampoo

Etiskelin jo tolla haulla ja en löytänyt mitään kyseiseen tuotteeseen viittaavaa. Elikkäs oletteko kukaan kuullut/onko kokemuksia Body Uprising Bodybuilder Shampoosta (ehkä vähän korni nimi)? Ei ole itsellä vielä hiustenlähtö alkanut mutta ainakin jos tuota meidän isäukkoa katsoo ja kuulee millon sillä on alkanut hiukset lähteä niin alkaa jo hieman itseä hirvittää. Tämän johdosta olenkin nyt tutkiskellut vähän kaikkea mahdollista ja mahdotonta hiustenlähtöön liittyen ja tullut siihen tulokseen että voisi tässä vissiinkin alkaa yrittää vaikuttaa jos ei jopa estää kyseisen karun kohtalon todeksi tulemista.

No tutkittuani ensin millaista anti-DHT shampoota sitä pitäisi olla ja siirryttyäni itse tuotteen etsimiseen huomasin että ei ole kyllä helppo homma jos yrittää parasta mahdollista tulosta hyvällä hinnalla löytää! Monessakin nimeltä mainitsemattomassa kalliissa ja "hyvässä" tuotteessa on lähemmällä tuotetietojen tarkistelulla helppo löytää montakin suurinpiirtein ympäristöjätteeksi luokiteltavaa ainesosaa mitä ei ainakaan allekirjoittaneella kauheasti tee mieli laittaa iholle.

Sitten sattumalta facebookia selatessani huomasin Jay Cutlerin päivityksen "It's all about the hair! www.testosteronehairloss.com" oikein herran kuvalla tyyliteltynä. Tutkittuani tuon linkin ja siinä mainitun suositellun shampoon olen jopa skeptinen että onko tämä nyt ihan toimiva tuote vai huuhaata. Ainakin käytetyt ainesosat vaikuttavat hyviltä ja ehkä jopa liiankin hienoilta, joten yritin löytää muualta internetistä riippumattomia arvioita kyseisestä "ihme shampoosta".

Eipä paljon tuottanut tulosta, Bodybuilding.comissa oli 6 kpl arvioita ja kaikki ylistivät tuotetta, mutta jostakin syystä tarvitsen enemmän. Joten päädyin tietysti kaikki tietävän Pakkotoiston salijanarien puoleen!

Bodybuilder Shampoo | Testosterone Hair Loss Tuossa vielä linkki tuotetietoihin.

Ps. Haulla etsiessäni löysin kyllä monia hiustenlähtöön liittyviä topikkeja ja oletan että tämä saattaa niihin kommentoneita herroja ja rouvia kiinnostaa!

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ihan mutulla voisin sanoa että shampoo ei vaikuta karvan jäämiseen lisäämiseen tai poistamiseen. Toisekseen en ymmärrä miksi sitä kaljuuntumista pelätään, mitä väliä sillä on jos alkaa otsa nousta tai laki leventyä? Aja loputkin pois jos ne läiskät häiritsee.

Mut tosissaan rahanhaaskausta ovat tuollaiset shampoot, Cutlerille on maksettu siitä et se tuotetta kehuu, se ei ole mikään todiste. Vähän sama kuin pari vuotta sitten tasapainorannekkeet oli muotia niin huippuurheilijoille maksettiin niistä ja jengi osti innoissaan niitä, tää menee ihan samaan kategoriaan.

Niin siis ei ole vielä kaljuuntumista, ajattelin vaan koittaa ennaltaehkäistä. Sen takia koitan estää kun pää on sellasen muotonen että ei kalju sovi, ns. munapää. Ja tietenkihän kutri-Cutlerille on maksettu, ei ole todiste mutta ei mielestäni myöskään negatiivisesti toimivuuteen vaikuttava seikka. Periaatteessa kommentissasi ei siis ollu mitään kontribuutiota alkuperäiseen kysymykseen: ONKO hyvä tuote.

Ja jos joku on varma niin se on varma että jokin tuote luultavimmin toimii kysymys on vaan että mikä.

Mä en usko et mitkään shamppoot tai muut aineet auttaa estämään kaljuuntumista... jos geenit on sellaset et tukka lähtee ni sehän lähtee!
Mä pidin 10v kaljua ja sit ajattelin vaihtelun vuoksi kasvattaa pitkän tukan, mutta huomasin sitten että, ennen tuuhee tukka oli päältä vähän harventunut ja hiusraja oli paennut ylöspäin pari senttiä ja ohimoilta vähän enemmän :( näytin omasta mielestä tyhmältä ja vanhalta ni ajoin takaisin kaljuksi ja aion pitää näin lopun elämääni.

Tosin saattaa vähän vaikuttaa! Ex-vaimo osti mulle synttärilahjaks hiusten lähtöä ehkäsevää shamppoota, ni sitä ku käytin ni loppu se älytön hiusten lähtö...

Miks te kommentoitte jos ette tiedä asiasta? Kyllä se toimii. Vaikuttaa päänahkaan suoraan reagoimalla siinä olevaan 5-AR-entsyymiin. Finasteridi on se kemikaali.

Miks te kommentoitte jos ette tiedä asiasta? Kyllä se toimii. Vaikuttaa päänahkaan suoraan reagoimalla siinä olevaan 5-AR-entsyymiin. Finasteridi on se kemikaali.

Onko siitä mitään puolueetonta tutkimustulosta? Mikä laboratorio on tutkinut ja miten? Pelkkä shampoon sivuston vakuuttelu asiasta ei ole toimiva todiste.

Oiskohan ne ihan shampooseen finasteridia tunkeneet?

Nizoral tosin tutkitusti hidastaa (joillain) (ehkä) hiustenlähtöä, saattaapi olla purkissa siis hieman kalliimpaa Nizoraaliii... :)

Itse jonkin verran asiasta luin,kun hiustenlähtö oli kohdallani ajankohtaista.Muistaakseni jakautui mielipiteet niin paljon etten jaksanut alkaa hintavilla aineilla läträämään,vaan ajoin kaikki pois.Isoveli jotain yritti käyttää,mutta ajoi sitten itsekin kaikki pois.Ei vissiin hinta ja hyöty kohdannut.

En tiedä miten tän sanois, mut sanotaan sitte näin: Heti kun joku keksii jonkun kemikaaliyhdistelmän shamppooseen tai voide tuotteeseen jolla voidaan ehkästä tai "parantaa" kaljuuntumista, se on varma nobel palkinto sille. Noi on täyttä paskaa, tosin jokanen voi uskoa tv shopin supertuotteita jos haluu, eipä ole multa pois. Näyttäkää mulle YKSINKIN yliopisto tason, puolueettomista lähtökohdista(ei esim. rahoitettu jonkun shamppoofirman rahoilla) tehty tutkimus, jossa shamppoo HV tai pilluvoide OT ehkäsee tai parentaa kaljuuntumista. Olen todella otettu silloin.

Tuota kyseistä shamppoota ei ilmeisesti ole tutkittu, mutta lähes kaikkia sen ainesosia on erikseen tutkittu ja todettu toimiviksi, joten maalaisjärjellä summattuna ne toimii yhdessä? Ja kuten noissa shampoissa (tuossakin) yleensä on sanottu että jo pitkälle edennyttä kaljuuntumista ei voi peruuttaa, niin ehkä aikaisin aloitettu hiusten kunnollinen hoitaminen auttaa asiaan huomattavasti. Johon tuntuisi että tämä Bodybuilder Shampoo voisi olla hyvä väline. Jos tutkitte vähän että mitä tavalliset shampoot sisältää ja otatte selvää niistä niin ainakin itselle tuli mieleen että miten vitussa tällästä oikeasti saa lisätä niihin. Otetaan esim. sodium laureth sulfate joka siis on ympäristömyrkky, aiheuttaa mm. hiustenlähtöä, löysin kolmesta kotona olleesta pullosta saman tien. Propyleeniglykoli, löytyi yhdestä pullosta käytetään mm. jäänestoaineissa. Ja siis pointti oli että Bodybuilder Shampoossa ei näitä kivoja aineita ole = hyvä tapa puhdistaa hiukset ja ehkä jopa auttaa niitä säilymään päässä?

Tuota kyseistä shamppoota ei ilmeisesti ole tutkittu, mutta lähes kaikkia sen ainesosia on erikseen tutkittu ja todettu toimiviksi, joten maalaisjärjellä summattuna ne toimii yhdessä? Ja kuten noissa shampoissa (tuossakin) yleensä on sanottu että jo pitkälle edennyttä kaljuuntumista ei voi peruuttaa, niin ehkä aikaisin aloitettu hiusten kunnollinen hoitaminen auttaa asiaan huomattavasti. Johon tuntuisi että tämä Bodybuilder Shampoo voisi olla hyvä väline. Jos tutkitte vähän että mitä tavalliset shampoot sisältää ja otatte selvää niistä niin ainakin itselle tuli mieleen että miten vitussa tällästä oikeasti saa lisätä niihin. Otetaan esim. sodium laureth sulfate joka siis on ympäristömyrkky, aiheuttaa mm. hiustenlähtöä, löysin kolmesta kotona olleesta pullosta saman tien. Propyleeniglykoli, löytyi yhdestä pullosta käytetään mm. jäänestoaineissa. Ja siis pointti oli että Bodybuilder Shampoossa ei näitä kivoja aineita ole = hyvä tapa puhdistaa hiukset ja ehkä jopa auttaa niitä säilymään päässä?

Alkaa vaikuttaa enemmän ja enemmän siltä että sinä markkinoit tuota bodybuilder shamppoota kuin että vain kyselet että mahtaako se toimia. Edelleenkin pistä tutkimustuloksia kyseisestä tuotteesta, tai vaikka niistä ainesosista kun niitä on kerran tutkittu, ja sen jälkeen vielä jonkunnäköinen tulos että tuo shamppoo sisältää niitä aineita eikä vain ole lueteltu niitä sinne.

Vähintäänkin olet jo päättänyt että tuo tuote toimii vaikket markkinoija olisikaan, miksi siis edes kysellä täältä mitään? Kirkasvalokuulokkeisiin kannattaa myös siis satsata ja magneettirannekkeisiin. Niistäkin löytyy paljon toimivia juttuja niiden omilta sivuilta.

Alkaa vaikuttaa enemmän ja enemmän siltä että sinä markkinoit tuota bodybuilder shamppoota kuin että vain kyselet että mahtaako se toimia. Edelleenkin pistä tutkimustuloksia kyseisestä tuotteesta, tai vaikka niistä ainesosista kun niitä on kerran tutkittu, ja sen jälkeen vielä jonkunnäköinen tulos että tuo shamppoo sisältää niitä aineita eikä vain ole lueteltu niitä sinne.

Vähintäänkin olet jo päättänyt että tuo tuote toimii vaikket markkinoija olisikaan, miksi siis edes kysellä täältä mitään? Kirkasvalokuulokkeisiin kannattaa myös siis satsata ja magneettirannekkeisiin. Niistäkin löytyy paljon toimivia juttuja niiden omilta sivuilta.

Ai jumalauta arvasin et joku heittää ton kortin ennemmin tai myöhemmin :face: Jos sulla ei ole hiustenlähtö ongelmia nyt eikä tulevaisuudessa ja/tai tälläset jutut ei kiinnosta niin miksi pitää tulla vittuilemaan jos muut yrittää tehdä jotakin oman asian parantamiseksi?

edit: Jos et biotiinista itse löydä tutkimustietoa niin minä en sitä ala tarjoamaan. Jos et myrkyllisten aineiden haittavaikutuksista joita miltei joka shampoossa on löydä tutkimustietoa niin minä en sitä ala tarjoamaan. Jos et itse löydä tutkimustietoa Polysorbate 80:n vaikutuksista niin minä en sitä ala tarjoamaan. Jos et edes osaa itse katsoa mitä tuo sisältää ja niistä sitten etsiä lisätietoa, niin SITÄKÄÄN en sinulle tarjoa.

Onko siitä mitään puolueetonta tutkimustulosta? Mikä laboratorio on tutkinut ja miten? Pelkkä shampoon sivuston vakuuttelu asiasta ei ole toimiva todiste.
Joo mun moka, en painanu tota linkkiä vaan Googletin ja löysin toisen tuotteen... :D

Älä osta tota vaan osta finasteridiä sisältävää shampoota apteekista, en oo varma onko respalla vai ei mut se futaa.

Ai jumalauta arvasin et joku heittää ton kortin ennemmin tai myöhemmin :face: Jos sulla ei ole hiustenlähtö ongelmia nyt eikä tulevaisuudessa ja/tai tälläset jutut ei kiinnosta niin miksi pitää tulla vittuilemaan jos muut yrittää tehdä jotakin oman asian parantamiseksi?

edit: Jos et biotiinista itse löydä tutkimustietoa niin minä en sitä ala tarjoamaan. Jos et myrkyllisten aineiden haittavaikutuksista joita miltei joka shampoossa on löydä tutkimustietoa niin minä en sitä ala tarjoamaan. Jos et itse löydä tutkimustietoa Polysorbate 80:n vaikutuksista niin minä en sitä ala tarjoamaan. Jos et edes osaa itse katsoa mitä tuo sisältää ja niistä sitten etsiä lisätietoa, niin SITÄKÄÄN en sinulle tarjoa.

Googletin biotiinin, "Ruoka-aineissa biotiinin lähteitä ovat muun muassa hiiva, soijajauho, viljatuotteet, maksa, munuainen ja munan keltuainen." Sitä saa ruuastakin riittävästi varmasti, vai epäiletkö että kaljuntuvat eivät ole koskeneet hiivoihin soijajauhoihin,vilja-....? En usko että sen lisääminen tuohon shampooseen parantaa sun mahiksia.

Polysorbaattiakin on tutkittu ja se on haitallista suurina määrinä syötynä, jos sitä jostain syystä on lisättynä johonkin shampooseen niin en olisi huolissani. Markkinointipuheita ennemminkin nämä liitoittelut molempiin suuntiin, biotiiniä pitää olla shampoossa mutta polysorbaattia ei! :face:

.... ja sen jälkeen vielä jonkunnäköinen tulos että tuo shamppoo sisältää niitä aineita eikä vain ole lueteltu niitä sinne.

Ainiin ja vielä kaiken lisäks, jotenkin tuntuu ettei nuokaan merkitse ihan mitä sattuu siihen pulloon, ihan vaan mutu tuntumalta heitetty veikkaus kyllä.

Googletin biotiinin, "Ruoka-aineissa biotiinin lähteitä ovat muun muassa hiiva, soijajauho, viljatuotteet, maksa, munuainen ja munan keltuainen." Sitä saa ruuastakin riittävästi varmasti, vai epäiletkö että kaljuntuvat eivät ole koskeneet hiivoihin soijajauhoihin,vilja-....? En usko että sen lisääminen tuohon shampooseen parantaa sun mahiksia.

Polysorbaattiakin on tutkittu ja se on haitallista suurina määrinä syötynä, jos sitä jostain syystä on lisättynä johonkin shampooseen niin en olisi huolissani. Markkinointipuheita ennemminkin nämä liitoittelut molempiin suuntiin, biotiiniä pitää olla shampoossa mutta polysorbaattia ei! :face:

Kaikkihan on haitallista suurina määrinä etkö oo vielä sitä oppinut? Eikä sitä shampoota syödä, se vaikutus luulis tulevan siitä ihon läpi imeytettynä sitä DHT:tä poistamaan? Jos kerran löysit wikipediasta tuon kohdan niin luit varmaan että harvoilla ihmisillä on B-vitamiini vajausta, joten en vittu epäile etteivätkö kaljuuntuvat saisi sitä tarpeeksi. Sun mutu tuntuma viestistä heti alkuun arvasin ettei sua kiinnosta tää aihe hevon vittua ja silti pitää puolivillasesti tutkia ja heittää omat setit tänne? Jotenkin veikkaan ettet tiedä sitä DHT:n vaikutustakaan etkä myöskään sitä että nämä tälläset tuotteet on tarkotettu sitä vähentämään. Mutta koska olet kyrpä taidankin vaan ostaa pullon ja koittaa sillähän se helpoiten selviää tuleeko yliannostus oireilua biotiinistä tai polysorbaatista tai muista ja parantuuko hiusten laatu.

Osta ihmeessä 60 euroa litra, voin vakuuttaa ettet kaljuunnu ikinä. Osta 2 litraa heti, kyllä se siitä, vuoden käytön jälkeen näytät pulmusten peggyltä. Onhan noi sivut nyt vain niin vakuuttavat, millään prisman cittarin tai natsisiwan tuotteista et pääse lähellekkään tuota tehoa, niin vakuuttavaa on tuon aineen esittely. Taisit tietääkkin sen jo aloittaessasi tämän threadin, mitä turhia odottelemaan pistä tilaten.

Harmi että Alille ei ollut tuota tuotetta saatavilla.
images

Nosta threadia 10 vuoden päästä ja katsotaan miten sulle kävi ton shampoon kanssa, ja voit päivitellä tänne muista höpöhöpötuotteista joihin lankeat ;)

Osta ihmeessä 60 euroa litra, voin vakuuttaa ettet kaljuunnu ikinä. Osta 2 litraa heti, kyllä se siitä, vuoden käytön jälkeen näytät pulmusten peggyltä. Onhan noi sivut nyt vain niin vakuuttavat, millään prisman cittarin tai natsisiwan tuotteista et pääse lähellekkään tuota tehoa, niin vakuuttavaa on tuon aineen esittely. Taisit tietääkkin sen jo aloittaessasi tämän threadin, mitä turhia odottelemaan pistä tilaten.

Harmi että Alille ei ollut tuota tuotetta saatavilla.
images

Hauska jatka!

Ja mahtava virtuaalipilisi läpsii poskelleni!

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom