Hiukset

Ei oikein löytyny mistään tämmösta ketjua, eli leikkasin tukan lyhyeks ja nyt ku pistän hatun päähän vaikka ees pariks minuutiks ni menee hiukset täysin sekasin ja nousee pystyyn joistain kohista ja joistain menee täysin lyttyyn ja näyttää ku ois pyörremyrskyn sisällä ollut :curs: eikä mitään oo tehtävissä ennen ku saa vettä hiuksiin, mitähän helvettiä tämmöseen vaivaan voi tehä? Ja hiukset kyllä pesen joka päivä ettei tosiaankaan johu mistään ylimääräsestä rasvasta :hyper:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Näin taitaa käydä kaikille. Kerro jos keksit ratkaisun.

Ei nyt ihan kaikille...

Joku käyttää vaikka lippistä ja kun se ottaa sen pois, niin hiukset on kuitenkin todella kuosissa. Siis sillein symmetrisesti vaikka pystyssä keskeltä, ihan ku ois jollain tökötillä laitettu.

Mutta sitten on taas, niin kun mulla, pyörteitä hemmetin pahoissa paikoissa ja sitten näyttääkin ihan idiootilta.

Ratkasuna tähän on semmonen millisiili.

Pesun jälkeen annat hiusten kuivua ja sit länttäät niihin jotain hyvää vahaa tai geeliä silleen sopivasti (=vähän). Sit pipo päähän ja menoksi --> pipo pois ja harot hiukset takaisin kuosiin. Saattaa mennä jokunen kerta, ennen kuin löydät itsellesi sopivan muotoilutuotteen ja opit käyttämään sitä sopivasti.

Edit: ja kampaajan/ parturin pitäisi osata kyllä leikata hiukset niin, että pyörteet eivät vie omistajaansa hermoromahduksen partaalle...

Kyseessä on fysikaalinen reaktio. :) Menikö se näin että negatiiviset ionit jäävät hattuun ja hiuksista tulee sähköiset vai miten se oli. :D

Tuo on kyllä melkosen vittumaista. Kärsin samasta ongelmasta viime kesään saakka, ku sitte mielettömässä jurrissa manailin sitä ni kaveri sano että vedetään nuli. No se tehtiin enkä oo katunu. Mulla on oikeesti paksu hius tosi tiheään, einkä koskaan ole löytäny geeliä joka sais mun hiukset kuriin. Parturissa käynti oli melkosen hilpeää perustukan aikana, kun parturit katto kummissaa kun ei hivukset pysy edes geelillä pystyssä. Tietty jos koko purkin heittää sitä liimaa sinne ni kyllähän ne talttuu, mutta ei se oikein oo enää siistin näkönen.

Sisko ku on myöhemmin leikkaillu mun hiuksia ni sillehän ne jäi sormiin ku neulat ainaki omien sanojesa mukaan... :hyper:

Eikä nulista tai tooosi lyhyestä hiusmallista tarvii huolehtia, se pitää huolen itestää. Jos on tosi lyhyt ni ei tarvii ees kuivata suihkun jälkee. Ja se on aina siisti... :thumbs:

Kannatta kokeilla eri tapoja laittaa hattu päähän ja ettiä siintä sopiva tapa omille hiuksillesi :)
Omalla kohdallani ainakin näin on ongelma hävinnyt.

Johan on ongelmat.
Ihmiset, joilla on kesy leti väheksyy meijän onglemaa... :jahas: Minkäs teet.

Oon joskus kokeillu nukkua pipo päässä ja vetäny hiukset skalppia vasten taakse. Aamulla sitte ottanu pipon pois ni nehän on pystyssä - ja samalla päin vittua. Ja kaikkein parasta tossa oli ettei ne palautunu millään. Seuraava yö piti nukkua pipo päässä hiukset perusasennossa että palautuivat. Kokeilin geeliä, käydä suihkussa ja lähes kaikea, mutta ei. Jos nuo mun hiukset johonki asentoo saa, ni pois ei ihan helpolla saa. Ja se on lähes mahoton kontrolloida mihin asentoo ne menee. Ja takahiuksetkii liikkuu siellä pipossa ja ne menee poikkeuksetta sekasin. Sekös on sit kivaa ku niitäkää ei saa alas millää. Pitäs ostaa uimalakki ihan ton takia ja opetella laittamaa se oikein kupolii.
Tulos on lähes sama jos suht valosana yönä erehtyy peittämää silmät kyynärvarella silee etä hiukset jää alle. Ja aamulla taas vituttaa.

Jos pelkkä tosi lyhyet hiukset on liian "tylsä" jonkun mielestä ja sen takia ei hankkiudu eroon siitä kasvustosta, niin ei oo kyllä mielikuvitusta. Mun sisko (ja ei, ei ole parturi/kampaaja, vaan Jyskylän liikuntatieteellisessä ;)) veti mulle kuvioita pään sivuille. Esim jotkut viirut, salamat tai jopa tribaalit on ihan mahollisia jos taitoa riittää. Ja ne muuten on hienot ja naiset tykkää.. :D Moni on kehunu niitä.

Kalju korjaa kaiken;)
Jep. Jeesaa myös tuohon "tytöt tykkää" ongelmaan, etenkin kun yhdistää pattipäähän ja petolinnunpersenaamaan. Dösässäkin seisovat mummelit mieluummin käytävällä kuin tulevat mun viereen istumaan. :rock:

nyt pojat opettelemaan hoitoaineen käyttöä->jos on esim. yhtään hienompi hiuslaatu, se sähköistyy ja menee omia menojaan. eli pesun jälkeen
-hoitoaine->huuhtelu
-spraygeeliä ennen tukan kuivausta
-vahaa tms kuivaan tukkaan
-pipoa tms lippistä voi käyttää normaalisti ja sen poistettuasi voit vapaasti pöyhiä tukkaa jolloin se näyttää inhimilliseltä :D

P.S Jos tukka on jäykähkölaatuinen tms vaikea, pyydä parturia ohentamaan sitä tarpeeksi.

valitukset mulle jos ei toiminu :)

Mulla on 12mm päältä ja sivut 6mm ja kesällä on lyhenpi :). Ei ongelmia hyvin pysyy matkassa mukana ja aamulla ei tarvi kattoo peiliin :D.

Kun pää on munan muotonen ja muutenki ku oon aikamoinen kynäniska ni kalju taikka siili ei oo minulle sopiva ratkaisu, hoitoainetta on laitettu hiuksiin niin kauan ku muistan, kolme siskoa kun on niin siinä kyllä oppii. Ja vahaa jos laittaa ni se ei mun hiuksissa kuivu vaan pysyy kosteena niin kauan kunnes pesen sen pois, enkä laita mitenkään erityisen paljoa.

Ja vahaa jos laittaa ni se ei mun hiuksissa kuivu vaan pysyy kosteena niin kauan kunnes pesen sen pois, enkä laita mitenkään erityisen paljoa.
Ettet vaan puhu geelistä? Ja kyllä sen geelinkin pitäis kuivua. Ostin just viimeks kun kävin muotoileen lettiä niin WWW merkkistä kuituvahaa HairStoresta. Makso 16e pikku purkki, mutta pirun hyvää verrattuna kaupan tökötteihin. Kannattaa vielä sanoa parturille, että kattoisto jotain hyvää ainetta näille hiuksille, kuten itsekkin pysin vahaa ostaessa. Samoin lakkaa kannattaa suihkasta pikkasen hiuksiin niin pysyy kuosi yllä pidempään.

Tosin itte en käytä vuoden ajasta riippuen ollenkaan lakkia, koska muuten letti menee piiloon ;)

Ihan vahasta kyllä puhun, semmonen ympyrän muotonen purkki jossa lukee kyljessä joku Sunsilk ja vieressä vaha tai jotain sinnepäin, kumminki oranssi purkki ja suht kovaa tavaraa sisällä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom