Hitaat hiilarit

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Naru85
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ikä
39
ihan yksi pieni kysymys että onko mitään hidasta hiilaria jauho versiona ? kuten kestääkö fructose imeytyä kauemmin kuin malto ja dekstrose ? haluaisin hiilaria mikä antaa energiaa pitkään, käyttää esim välipala rotskun kanssa. kun työsäni ei oikein ehdi syömään niin hirveästi riisiä tai pastaa... enkä haluaisi käyttää pelkkää maltoa ku eikös siitä tule aika moil fläsää... kiitos

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Naru85 sanoi:
ok, kiitos, mutta jäi vähä epäselväks et muuttuuko toi fructose läskiks kuinka helposti ?

Mitä pienempi luku niin sitä helpommin menee läskiksi. Näin mä sen olen ymmärtänyt. :rolleyes:

gasvi sanoi:
Mitä pienempi luku niin sitä helpommin menee läskiksi. Näin mä sen olen ymmärtänyt. :rolleyes:

Se nyt on kyllä juuri päinvastoin, eli mitä suurempi tuo luku on, sitä helpommin läskiksi (suurempi vaste insuliinintuotantoon)

JohnnyB sanoi:
Se nyt on kyllä juuri päinvastoin, eli mitä suurempi tuo luku on, sitä helpommin läskiksi (suurempi vaste insuliinintuotantoon)

Ok. Mutta kertooko toi luku imeytymis nopeudesta mitään? (Ihan sekasin näitten lukujen kanssa nyt :lol2: )

gasvi sanoi:
Ok. Mutta kertooko toi luku imeytymis nopeudesta mitään? (Ihan sekasin näitten lukujen kanssa nyt :lol2: )

Sehän taitaa kertoa vain imeytymisnopeuden.

Zone-sarja -42%

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom