Hitaasti imeytyvä proteiini?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mmn
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl

Mmn

Ikä
35
Millaista proteiinia kannattaisi ostaa välipala proteiiniksi ?
Eli välipaloissa pitäisi mun käsittääkseni olla hitaasti imeytyvää proteiinia ?
Fastin tuotteista lähinnä ajattelin katsastaa tuota :)

Itse käytän heran ja kaseiinin sekoitusta, suhde noin 50/50. Fastilla on esimerkiksi maito90 ja siihen voi sitten sekoittaa hieman heraa lisää jos haluaa.

Mike sanoi:
Jos pakkiksen kaupasta ostaa haluaa, niin vaihtoehtoja on Maito90 ja erittäin suosittu XL.

Miten "imelää" toi XL on verrattuna vaikkapa Sport Pharmaan tai Prolabiin? Eli kestääkö jatkamista maustamattomalla heralla ilman, että maku menee huonoksi?

Timba79 sanoi:
Miten "imelää" toi XL on verrattuna vaikkapa Sport Pharmaan tai Prolabiin? Eli kestääkö jatkamista maustamattomalla heralla ilman, että maku menee huonoksi?

Kyllä sitä pystyy jatkamaan jos sitä yleensä tarvii jatkaa, mutta makuasioitahan nuo. XL omistaa :)

nigster sanoi:
Kyllä sitä pystyy jatkamaan jos sitä yleensä tarvii jatkaa, mutta makuasioitahan nuo. XL omistaa :)

No esim. Prolab on mun makuun turhan imelää ja siitä saa sopivan makusta jatkamalla. Jo toi on maultaan samaa luokkaa, niin sitten sitäkin voi kätevästi jatkaa omaan makuun sopivaksi. Sitä mä kysymykselläni hain. Mutta testiinhän se pitää ottaa ehdottomasti.

On se melkosen makeeta se XL... Siis ainakin suklaan makuinen... Ihan hyvää silti... Jatkoin sitä jollain Fastin maustamattomalla ku oli joku vanha pussi tuolla kaapin perukoilla, nyt menee XL ihan semmosenaan... On muuten kohta loppu, pitäs uutta tilata.. Mites te jotka ootte suklaan makusta juonu, ootteko maistanu muita makuja? Vertailuja pliiz...

Timba79 sanoi:

Hyvin kestää, jonkunverran tuli hörpittyä XL:llää ja kaseiinia suhteessa 1:1, ja hyvää oli. Oikeastaan se maku ei edes juurikaan muuttunut IMO :kippis1:

(kyseessä siis suklaan- ja vaniljanmakuinen XL)

Hämmer sanoi:
On se melkosen makeeta se XL... Siis ainakin suklaan makuinen... Ihan hyvää silti... Jatkoin sitä jollain Fastin maustamattomalla ku oli joku vanha pussi tuolla kaapin perukoilla, nyt menee XL ihan semmosenaan... On muuten kohta loppu, pitäs uutta tilata.. Mites te jotka ootte suklaan makusta juonu, ootteko maistanu muita makuja? Vertailuja pliiz...
XL:n maut ovat kaikki aika hyvin onnistuneita.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
XL on namia, ainakin sulkaa ja vanilja, muita en olekaan maistanut. Vanilja on hieman vähemmän makeeta, muttei suklaakaan kovin imelää mun suuhun ole. Sotkin molempia yleensä 1:1 maustamattomaan Ultra Wheyhyn, mutta maistuivat kyl silteensäkin.

Soijaisolaatti on vielä yksi hitaasti imeytyvä proteiinijauholaatu.

Suositut

Back
Ylös Bottom