Historiallinen merkkipaalu juuri 5v synttärien aikaan

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu

Mike

ATG
Pakkotoisto.com
Kaupunki
Helsinki
Pakkotoisto.com on saavuttanut nyt 500 tuhannen vierailun kuukausimäärän. Tässä kuussa vierailuja tulee noin 520 000. 5 vuotta kesti tähän numeroon päästä, katotaan viekö toiset 5 vuotta miljoonaan.

Mike jatkaa duunin tekemistä, kiitos kaikille tästä mellevästä lukemasta.

:rock:

Hienoa Mike :thumbs: . Hyvää jatkoa Pakkotoistolle.

Nyt Mike kun pakkotoisto on jo näinkin suosittu, niin koita hakea vähän näkyvyyttä mediassa, esim isompiin lehtiin vois heittää jotain jutun poikasta, esim "aloitteleva harrastaja saa netistä erinomaisen tietopohjan" tai "netin keskusteluforumit vahvassa kasvussa". Näissä esimerkkinä käytettäis tietenkin pakkotoistoa. Esim Aamulehti vois hyvinkin tehdä tälläsen artikkelin.

Onnea Mike ja muut pakkotoiston taustajoukot! :kippis1:
Tuskin moni uskoi alussa että tästä tulee jotain näin isoa, mutta luulen että tämänkin palstan taru on vasta alkukuopissaan ja luvassa on jotain vieläkin suurempaa :worship: Keep on rockin' :rock:

mun puntilla käymistä ja ravinto ei ois koskaan tullut näin hyväks ilman pakkist.

Kiitos :worship:

Sundado sanoi:
mun puntilla käymistä ja ravinto ei ois koskaan tullut näin hyväks ilman pakkist.

Ja taas me ollaan Sundadon kanssa täysin samaa mieltä! :thumbs: KIITOS!:)

Hummerivirta sanoi:
Onnea Mike ja muut pakkotoiston taustajoukot! :kippis1:
Tuskin moni uskoi alussa että tästä tulee jotain näin isoa, mutta luulen että tämänkin palstan taru on vasta alkukuopissaan ja luvassa on jotain vieläkin suurempaa :worship: Keep on rockin' :rock:

Everything happens for a reason
Kenya_Tiger50.gif

Ehdottomasti samoilla linjoilla Sundadon kanssa! Kiitos kaikille palstalaisille!
edit: Vielä pieni mutta kokoajan tulee painoa lisää kunhan vaan jaksaa syödä ja treenata kovaa!

Sundado sanoi:

/me yhtyy vilpittömästi Sundadon kommenttiin

Back
Ylös Bottom