Hirveimmät suomalaiset biisit!

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Esiintyjiä joitten musiikin kuuntelu tuottaa suurta tuskaa.

Apulanta, Klamydia, Miljoonasade, Tiktak, Rasmus, Neljä Ruusua, Maija Vilkkumaa, Yö, Eppu Normaali, Dingo, Don Huonot, Nylon Beat, Aikakone jne.

Kaikki Mamban biisit! Vittu minkä takia se S-kirjain pitää lausua niinku ois Z!?

Raivostuttavimpia pätkiä: "..begu tunzi ne mutta minä en, ziizbä tilazin yhden oluen.."

On toki muitakin, mutta Mamba saa verenpaineet kaikkein tehokkaimmin kaakkoon :)

voiko oikeesti listata mitää huonoimpia suomalaisia artisteja, kaikki missä lauletaa suomeks IMO on kuraa!

Pistellään nyt tähän threadiin suomipoppi/rokkikuraa mieleentulojärjestyksessa... pari ekaa:

Yö - Rakkaus on lumivalkoinen

Juha Tapio - Mitä silmät ei nää

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Irina, Chisu, Jippu, Sara (tai joku sinnepäin), Valvomo, pmmp, Mamba, Jenni Vartiainen, Antti Tuisku...jne...jne.... Joka ikinen ko. artistin/yhtyeen laulu saa voimaan pahoin:urjo:

Otapa huomioon, että joka kommenttisi on suomeksi. Eli kuraa kaikki nekin?

osaat lukee? ymmärrät asioita ihan normaalisti?

kaikki missä lauletaan suomeks IMO on kuraa

niin miten hemmetissä tää liittyy kirjoittamiseen? vai onks tää sun mielestä laulamista? :confused:

kaikki missä lauletaan suomeks IMO on kuraa

Ajatteleks sä oikeesti näin? Aika törkeetä yleistämistä olla pitämättä musiikista vain jos siinä lauletaan suomeksi...

sori offtopic jokasella oma musiikkimaku, tämä on kyllä kummallisin syy olla pitämättä musiikista minkä olen kuullut :P

Ajatteleks sä oikeesti näin? Aika törkeetä yleistämistä olla pitämättä musiikista vain jos siinä lauletaan suomeksi...

sori offtopic jokasella oma musiikkimaku, tämä on kyllä kummallisin syy olla pitämättä musiikista minkä olen kuullut :P

no mun mielestä vaan suomi kielenä ei kuulosta laulettuna kovin hyvältä:urjo:..

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom