Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Jenni Vartiainen - Ihmisten edessä. Hyi helvetti.
Juuri samaa mieltä Täyttä itsetuhoista kuraa koko tuotanto, ei mitään meneviä tai iloisia biisejäYön koko tuotanto. Jos sitä kuunnelessa ei itseään kiikkuun laita, niin ei ole ainakaan taipumusta itsetuhoisuuteen
"Niin pienen hetken rakkaus on lumivalkoinen..." Voi nyyh ja ranteet auki.
Oma panokseni, melkein ihme ettei tätä vielä ollut: Frederik - Kumimies (Dragostea Din Tei)
Mitä vikaa Tähkässä on? :D:DOlenkin jo pelännyt että olen ainoa jonka mielestä ne vammaset rallatukset on silkkaa paskaa.
Yö on just hyväYön koko tuotanto. Jos sitä kuunnelessa ei itseään kiikkuun laita, niin ei ole ainakaan taipumusta itsetuhoisuuteen
"Niin pienen hetken rakkaus on lumivalkoinen..." Voi nyyh ja ranteet auki.
Bodom ftw
Voi ku niitä on monia. Melkeenpä kaikki suomienglantisuomimetallibändit kuten strato, sonata ja nämä muut jotka eivät osaa lausua englantia vaikka henki ois siitä kiini, eikä mulla kiinnosta osaako jäbät soittaa vai ei, imho vitun typerää pilata potentiaalinen soittokyky paskalla laulajalla.
Miksi suomalaisten pitää laulaa heviä englanniksi kun Mokoma ja Stam1na (näin tosi massateinin esimerkit) on jo todistanu ettei tarvi? :P
Kaikki hintti kanavat ja hintti bändit.
Samaa mieltä. Emmä ainakaan mitään kummempaa ole huomannut, verraten esim. Tarja Turuseen, jolla ei nyt aina artikulointi mennyt putkeen. Kyllä Timppa laulaa osaa, toinen juttu sitten on, pitääkö heebon musasta.Stratovariuksen entinen laulaja Timo Kotipelto lausui aina loistavasti englantia ja voi kuule kun se tyyppi osas laulaa. Korkeella mentiin useesti todella puhtaasti.
Olen aina vihannut sydämeni pohjasta suomi-räppiä, mutta viha syveni lähes eeppisiin mittoihin kun kuulin erään paskan riimittelyn koskien artistin omia kiveksiä "nää on mun kivet nää on mun nyytit nää nä nää" En tiedä artistin enkä biisin nimeä, mutta sielussani tulimyrskyn lailla raivoava viha ko. kappaletta ja musiikkityyliä kohtaan sai kirjoittamaan tämänkin postin.