Hirsiveistämöä?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja hgw
  • Aloitettu Aloitettu

hgw

Osaisivatko pakkislaiset suositella hirsiveistämöä, mielellään Etelä-Suomesta? Tarkoitus olisi rakentaa vuoden parin sisään uusi kesämökki (n. 70m2) etelä-rannikolle, ja tuumailin että pienemmältä yrittäjältä voisi saada suht edukkaasti verratuna isoihin valmistajiin.

Pohjaratkaisu ja ulkonäkö on yleisluontoisesti suunniteltu. Riittääkö se veistämöille lähtökohdaksi, vai haluavatko piirustukset valmiina? Eli onko tuollaisilla veistämöillä yleensäkään minkäänlaista "suunnittelupalvelua" josta saisi piirustukset rakennuslupaa varten?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Itteä kiinnostaisi halpa grillikatos hirsistä sekä hirsistä tehty ruokailuryhmä, eli 2 penkkiä ja pöytä.

Lahden ja Heinolan välissä taitaa olla yksi, Vierumäestä hieman Lahteen päin. Tän tarkemmin en osaa sanoa.

Kiitos, lisätään Yritystelestä kerättyyn potentiaalisten listaan. Oliko sulla siis kokemusta tuosta?

En ainakaan vielä ota tuolta, ku sain hyvät puut suoraan metästä ja veistän ite grillauspaikan itelleni 3x3 sisämitoiltaan.. uusia ajanvietteitähän pitää aina kehitellä ;)

Mutta jatkossa on tarkotus tuolta kehikko ostaa, kuhan löydän sopivan tontin riittävän läheltä itäistä naapuriamme ja synkimmästä korvesta...

Tiedän sen miehen työni kautta ja minun mielestäni erittäin luotettavalta vaikuttaa, mutta se on luonnollisesti vain minun mielipiteeni... Jokainen tekee päätöksen itse :D

Eli sen Kärkkäisen tiedän... Kysy ihmeessä kuitenkin tarjous siltäkin...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom