Himmee laite!

Maikkarin ysin uutisissa oli juttua Englannissa kehitetystä laitteessa, jolla näkee ohuiden pintojen, esim. vaatteiden ja paperien alle :hyper: Laite toimii terahertsien taajuudella ja sille on kuulemma ollut paljon kysyntää vartiointiliikkeiden parissa. Yksityisyyden suojan kanssa onkin sitten vähän niin ja näin :rolleyes:

Onkohan se ihan :david: keksintö vai onko sille oikeesti jotain käyttöö?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Muistan aina lapsena kun yks vanhempi kaveri kusetti mua ja kehui että sen kiikareilla näkee vaatteiden lävitse kun katsoo väärinpäin :hyper: Ja minähän katsoin :rolleyes:

Kuningasankka sanoi:
Muistan aina lapsena kun yks vanhempi kaveri kusetti mua ja kehui että sen kiikareilla näkee vaatteiden lävitse kun katsoo väärinpäin :hyper: Ja minähän katsoin :rolleyes:

:offtopic: Pienenä yks kaveri kovasti selitti mulle että jos telkkarissa on nainen jolla on hame niin sen hameen alle näkee kun menee telkkarin telkkarin alareunasta katsomaan. Petyin aika pahasti eikä tehnyt mieli pitkään aikaan katsoa telkkaria. :nolo:

Kuningasankka sanoi:

Minäkin sain kuulla osani tästä "Mun eno on poliisi ja sil on sellaset kiikarit mil näkee vaatteiden läpi ja täysteholla talon läpi" ja minä tietysti uskoin kaiken:D

Mää luulin aluks että periskoopilla näkee kaapin ovenläpi,kun en tajunnut että se toinen peili katto sen oven yläpuolelta!

Juu muistan jutun siitä lentokentälle ehdotetusta koneesta jolla näkyi mm. intiimialueet vaatteiden läpi "riittävän selvästi".

Suositut

Back
Ylös Bottom