Hiljainen hetki

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Keke K.
  • Aloitettu Aloitettu
Kuntopyäräilin ja katselin YLE1:ltä Jazz- dokumenttia, kun klo 12 tuli 3 min keskeytys. Olin hiljaa. Tai teknisesti puuskutin.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
taljaa kitkutin salilla kun tuli hiljasta. treenejä en keskeyttänyt.

pidettiinköhän vuonna 1991 hiljainen hetki samanlaisen, yhtä tuhoisan aallon vuoksi? tuskin.

Keke K. sanoi:
Aiotteko pitää kolmen minuutin hiljaisen hetken Aasian katastrofissa kuolleitten muistoksi?

Kuolleet ovat kuolleita, niitä ei tarvitse surra.

Kuolleet on jo paremmassa paikassa... tai sit ei, mutta kuolleet ei enää tajua what's going on, eli no worys. Mä oon enemmän huolissaan niiden omaisista, tai niistä ketkä selvisi siitä koitoksesta. Esim. eräs tyttö oli ajalehtinut merellä viikon ajan palmun varassa ja kalat oli syöny sen jalkojakin, näille ihmisille kyllä voin pitää hiljaisen hetken.

Nukkuessa kyllä.

IMO täysin turha idea tuollainenkin. Ellei joku uhri sitten ihan oikeasti tykkää tosta, joka kuulostaa hassulta.

Pidin ja pidän hyvänä asiana siltä kannalta, että kunnioitetaan uhreja ja heidän omaisiaan. Duunissa suljimme puodin hetkeksi.

Syöksyin juuri oikeaan aikaan kauppaan ja huomasin, että kassoilla ihmiset seisovat paikallaan, eivätkä kassaneidit tee mitään. Vilkaisin kelloa ja huomasin sen olevan minuutin yli kaksitoista. Ajattelin, että minähän en tähän aulaan jää seisoskelemaan vaan sieppasin ostoskorin ja marssin toimittamaan asioitani. Tunsin tekopyhien ihmisten katseet hetken niskassani.

Mää olin vissiin just tohon aikaan yksin koulun pihalla tupakalla ku mulla oli hyppäri. Eli tietämättään taisi tulla pidettyä.

Kylvaan pidin hiljaisen hetken, kuten piti koko muukin tehdas. Mielestäni ihan hyvä juttu. Ei siitä mitään konkreettista hyötyä ole mutta tarkoitus olikin kunnioittaa uhrien muistoja kuten pexxi asian ilmaisi.

Tässä taas näkyy tämä sama homma mikä näkyi aikoinaan siinä ossetia-jutussa, jossa läheteltiin niitä tekstareita, kauhea haloo. Kyllä te bodarit ootte sitten kylmiä saatana!

Pakollinen hymiö ettei kukaan vedä maapalloja nenään -> :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom