Hiki alkanut haisemaan sen jälkeen, kun aloitin salin ja juomaan proteiinipirtelöitä

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja tipsuu
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Sorry omituinen otsikko, piti tiivistää. Eli aloitettuani salilla kuntoilun, lisättyäni proteiinia ruokavaliooni ja lisättyäni annoskokoja on hikeni alkanut haisemaan.
Olen nainen, mutta haisen kuin mies. :D Ennen hikeni oli kuin vettä eikä haissut millekään.
Käytän Leaderin whey80 heraproteiinia, sillä olen aika pienikokoinen, ja haluaisin varmistaa lihasten kasvun. Olen alkanut syömään kunnon annoksia lihasten toivossa.
Olen 170cm, 50kg ja tämän takia lisäykset ravintoon.... Minulla oli pitempi tauko urheilusta vammojen takia.
Reagoiko kroppani nyt elämäntapamuutokseen? Olen alkanut syömään kunnon annoksia lihasten toivossa
Proteiinia on tullut 60g-140g/pvä, eli keskimäärin n. 100g. Onko kuitenkin tämä sitten liikaa, jos elimistö näin reagoi?

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Tietääkseni ravinnon laatu ja määrä voivat vaikuttaa hien hajuun. Runsas lihan ja maitotuotteiden syönti ja mausteet voivat pukata hikeenkin omat arominsa.

Zone-sarja -42%
Me miehet ollaan ratkaistu toi silleen et käydään pesulla reenien jälkeen ni ei se sit haittaa.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Vettä kannattaa juoda reilusti. Enkä tarkota tässä nyt vaan mitään puolta litraa vaan ihan yli litraa. Mä oon itekki juonu tänään pelkkää vettä lähemmäs kolme litraa ja siihen lisäks sitte maitoa ja teetä... Tossa sanoit myös olevas varmasti nuorempi ku kukaan meistä, ni jos riittävän nuori oot, voi toi johtua ihan vaan siitä, et tietyssä vaiheessa elämää hiki rupee haisemaan ihan kaikilla.

Kasvaako sulla parta? Ootko huomannut penistä muistuttavaa elintä haarojesi välissä( kiinteänä omassa kehossa). Siis jos haiset kuin mies, niin kyllä sä mies olet. Lopeta salilla käynti, ennenku rupeet osaan ajamaankin!

Mulla auttoi, kun vaihdoin dödöä! :) Tai sit mä vaan totuin tähän mun uuteen hajuun...

Jeh, sama täällä. Kyllä treenauksella ja/tai proteiininsaannin lisäyksellä joku vaikutus hienhajuun on, itekki rupesin haisemaan paljon pahemmalle kun alotti aktiivisen treenauksen. :D Mut tosiaan sitten kun hyvän dödön löysi, niin eipä haittaa enää...

Proteiinin pilkkoutuminen ruuansulatuksessa tuottaa ureaa, joka haisee ammoniakille. Siispä runsas proteiinin lisääminen on luultavasti muuttanut hien ja virtsan tuoksua.

Taitaa olla aika yleinen ropleema meillä pakkislaisilla.

Pitää paikkaansa, proteiinissa o runsaasti typpeä ja kun aineenvaihdunnassa osa protskusta kierrätetään - mm. se ylimääräinen osa - ni samalla sitten voi syntyä vähän enempi noita hiessä tuoksahtavia tuotteita. Pari grammaa per kilo kuulostaa aika soppelilta protskumäärältä, käytännössä nainen voi syödä hivenen vähempikin ku lihaskasvua ei tapahdu niin paljoa ku miehillä, eli joku 1,5-2g per painokilo voisi olla näin näppituntumalta jees.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom