HIIT ja punttis?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Meissi
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Itellä on toinen viikko HIITtiä nyt takana.. Naapurin kanssa kokeiltiin, ja ainakin naapurissa näkee jo silmin muutoksia, naamasta on turvotus lähtenyt ja yhden pykälän vyötä on jo voinut löysätä.

Hapenottokyvyssä ja kunnossa huomaa jo kanssa selvän muutoksen...
Yksi punttaaja tosin jo dissas ton systeemin, sanoi että toi kyllä syö lihaksia siinä missä muutkin, ja sanoi että ei eroa paljon puolen tunnin matolla juoksusta... Tiedä sitten, mutta itse olen tykännyt...

Onko porukalla jotain erityisen hyvää vinkkiä, kun tuntuu tuo aamulenkki mahdottomalta! Ei jaksa edes postilaatikolle laahustaa ekaan lähes tuntiin!

Wondadog sanoi:
Itellä on toinen viikko HIITtiä nyt takana.. Naapurin kanssa kokeiltiin, ja ainakin naapurissa näkee jo silmin muutoksia, naamasta on turvotus lähtenyt ja yhden pykälän vyötä on jo voinut löysätä.
Naapuri on tainnut käydä salaa kioskilla :whip:

lampunjalka sanoi:
Onko porukalla jotain erityisen hyvää vinkkiä, kun tuntuu tuo aamulenkki mahdottomalta! Ei jaksa edes postilaatikolle laahustaa ekaan lähes tuntiin!

Ajatuksella että kokeilen viikon.
Ekan viikon jälkeen kehitys oli jo selkeä, jolloin oli helpompaa ajatella että "jos tää tosiaan 8 vk toimii näin hyvi niin on se sen arvoinen"...
Ei muuta kuin :whip: perseelle...

Toimisko toi hiit silleen että tekis sen aina salireenin jälkeen vaikka treenaisi kaikki lihakset myös jalat sillä salikerralla..koska otin niskasta itseaäni kiinni ja päätin kingetä salille 3 kertaa viikossa tai 4 ja tekisin aluksi 15 toistoilla kaikki lihakset ja lopuksi hiit niin toimisiko se?
prkl että en osaa selittää helposti :wall:

Tämä on :offtopic:

Mun kaveri (naispuolinen, 18v ja normaali painoinen) käy karate harkoissa. Ei mitään kovia harkkoja, kuntoilumielessä. Tyttönen yrittää laihduttaa, tosin hän ei tiedä dieeteistä mitään. KUITENKIN siis viime harkoissa hän meinas pyörtyä. Monet sanoo että tuo johtuu siitä että menee liikkumaan eikä ole syönyt kunnolla. OK.

Mutta mites tuo selittää sen että me karpaasit menemme ennen aamiaista, tyhjällä mahalla siis vaikka hölkkäämään lähemmäs 60minuutin ajaksi, eikä mua ainakaan koskaan oo pyörryttänyt. Mikä tässä on jujuna? :david:

Siinä on yksinkertaisesti verensokeri mennyt liian alhaiseksi.
Tämä täysin mutu pohjalta.

lampunjalka sanoi:
Siinä on yksinkertaisesti verensokeri mennyt liian alhaiseksi.
Tämä täysin mutu pohjalta.

ja silloin kun sä käyt menet ennen aamiaista lenkille niin eikö verensokeri ole pohjalukemissa? Otetaan huomioon se, että sokeria ei juuri sellaisenaan ruokavaliossasi ole ja iltapalallakin kartetaan hiilareita.
tuossa on pieni ristiriita

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom