Hiirulainen jumittaa!!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja myrkky
  • Aloitettu Aloitettu
Onko kenelläkään ollut vastaavanlaista ongelmaa:
Käyttiksenä XP Pro ja langallinen hiiri jumittuu äkkiä kuvaruudulle ja koneen sisuksista kuuluu piippaus..

Hiiri jumittuu hetkeksi ja toimii sen jälkeen normaalisti. Ensin meni kokonaan jumiin, jolloin piti käynnistää kone uudelleen. Toimi sitten taas muutaman minuutin ennen tilttiä.

Ajoin kaikki läpi koneesta:
Antivirin, Spysweeperit, Adawaren, RegCleanerin, ja ei mitään ihmeellistä.

Asensin sitten XP:n uudestaan ja latasin hiireen uudet ajurit.

Tuloksena on että hiiri jumittuu edelleen, mutta tosi harvakseltaan..ehkä kerran pvssä. Ei merkitystä onko ohjelmia käynnissä vai ei.

Vinkkejä, vittuilua ja vähäjärkisiä kommentteja otetaan kaikkea kiitollisena vastaan.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ei kenelläkään. :david:

Mikä hiiri? Kuinka usein "jumittaa"?
Voitko kokeilla mahdollisesti toisella hiirellä tapahtuuko sama erhe?
Kaikkea muuta mitä oisin ehdottanu oot jo näköjään kokeillutkin.

:offtopic:

Oisko tämä nyt sitten ollut vittuilua vai muuten vaan vähäjärkinen vinkki? :)

Hiiri on Trustin langallinen optinen hiiri, noin pari vuotta vanha.
Ja menee nyt noin kerran pvssä jumiin kuten jo edellä mainitsinkin ja piippaa samalla koneen sisältä.

Ihmettelen vain että mikä ihmeen kello tuolla koneen sisuksissa kilajaa!
Kulkuset?

Pc-speaker, vaikea sanoa miksi. :(

Tarkemmin ajateltuna kun vika ei ollut missään softassa, niin vian on pakko olla raudassa. Eli joko hiiressä taipi emossa on jotain mätänä. Luulisin. :(

Uskoisin, että on hiiren liittimessä tuo vika. Kannattaa kokeilla toisella hiirellä, jos vaikka ongelma poistuisi.

Joo mulla oli samantapaista aikoinaan, hiiren kursori pysähteli ja loikki omiaan, sekä toi piipperin ääni oli myös mukana.

Selvisi sillä että vaihdoin hiiren johdon, en usko että mulla oli liittimissä mitään vikaa, joskus toimi pitempään jumittelematta kun pyöritteli hiirtä matolla siten että johto meni ihan kierteelle. :david:

Partsu sanoi:
Joo mulla oli samantapaista aikoinaan, hiiren kursori pysähteli ja loikki omiaan, sekä toi piipperin ääni oli myös mukana.

Selvisi sillä että vaihdoin hiiren johdon, en usko että mulla oli liittimissä mitään vikaa, joskus toimi pitempään jumittelematta kun pyöritteli hiirtä matolla siten että johto meni ihan kierteelle. :david:
Juu voi olla tosiaan johdossakin se vika...

Kovasti kuulostaa siltä että liittimessä tai johdossa on vikaa.Kokeile tosiaan toisella hiirellä...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom