Hiiri jumittaa

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja teri
  • Aloitettu Aloitettu
Olisko kellään vinkejä mitä tehdä, kun hiiri jumittaa kesken surffailun. Eli kursori jää jumittamaan keskelle ruutua, muuten kone toimii, eli esim kirjoittaa voi.. Näitä jumituksia tulee jatkuvasti, eli kohta lähtee kone parvekkeelta alas jos en saa vikaa korjattua.

Olen ajanut kaikki register cleanerit yms läpi. Eikä auta.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kyllä koko kone kannattaa heittää parvekkeelta, jos esim hiiri on vaan rikki.

ei ole kyllä tuollaista ilmennyt, mutta hiiri kyllä skrollailee itsekseen toisinaan vaikkei sormi rullalla kävisikään, mikä laittaa kyllä sivua lueskellessa vituttamaan. TOinen vika on ominpäin tehdyt tuplaklikkaukset, ilmeisesti ihan fyysinen vika.

Siis vika ei ole hiiressä, vaan koneessa. Labtecin optinen johdollinen hiiri on kyseessä jos se asiaan vaikuttaa...
Olen koettanut muitakin hiiriä.

E: Ei sitten mitään...

E2: Sittenki jotain.. Jos siä on jottain paskaa siä röörissä mihin sen rotan häntä tuikataan koneeseen?

Oon vaihtanu rööriäkin. Ite mietin jotain usb-ajureita tms. Voisko niissä olla vikaa? Voiko niissä ylipäätään olla vikaa...

Optisessa "silmässä" paskaa? Joku karvanpätkä tai pölyhiukkanen poikittain siellä lukupäässä...

...jaa toisaalta. Vaimon koneessa oli Labtecin hiirulainen joka jymähti keskelle ruutua heti koneen koneen käynnistyksen yhteydessä. Ongelmaan ei ollut mitään ratkaisua. Oli pakko vaihtaa hiirtä.

Optisessa "silmässä" paskaa? Joku karvanpätkä tai pölyhiukkanen poikittain siellä lukupäässä...

...jaa toisaalta. Vaimon koneessa oli Labtecin hiirulainen joka jymähti keskelle ruutua heti koneen koneen käynnistyksen yhteydessä. Ongelmaan ei ollut mitään ratkaisua. Oli pakko vaihtaa hiirtä.

Siis vika ei ole hiiressä, vaan koneessa. Labtecin optinen johdollinen hiiri on kyseessä jos se asiaan vaikuttaa...
Olen koettanut muitakin hiiriä.

...

Kokeile esim. ubuntun livecdn avulla käynnistää kone. Tietää sitten johtuuko jumi windowsin ajureista. Olettaen, että nyt on käytössä juuri windows.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom